Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LadyFox » 14. sep 2017, 20:58

Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:
LadyFox skrev:Jeg er panseksuel.

Jeg HAR googlet. Men jeg forstår vist ikke helt? Hvad er forskellen på pan- og biseksuel?

Der er også lidt delte meninger om hvad det rent faktisk vil sige.
Men altså, for mig er køn fuldstændig ligegyldigt - jeg tænder ikke på køn men på (nogle) mennesker - min interesse bygger udelukkende på kemi, derfor er ting som udseende, køn, alder, status osv. ligegyldigt for mig dog med få forbehold trods alt.
Transkønnede er heller ikke en forhindring for mig, f.eks.
Det er mennesket der interessere mig.

Jeg synes faktisk det er ret svært at forklare, nok også derfor det ikke er noget jeg snakker om.

Jeg... Køn er vist også ligegyldigt for mig? Kærlighed er kærlighed - til trods for at jeg egentligt ikke ved, hvad jeg snakker om? Jeg har aldrig været i forhold med en kvinde, men det er bestemt ikke noget jeg afviser "bare fordi". Kærlighed er kærlighed - uanset køn :)
Jeg har bare altid tænkt, at jeg var åben for begge køn, hvis den rettede dukkede op - og at jeg var i én af tre "grupperinge": Hetero-, bi-, eller homoseksuel :)

Men en del af det panseksuelle er at være åben for mere end "begge" køn, men netop for alle køn.
1
...
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mulan » 15. sep 2017, 09:49

Jeg er fysisk aktiv, rimelig no-nonsense type, men jeg er også sygt romantisk anlagt. Jo cheesier, desto bedre. Jeg elsker de store armbevægelser. Blomster, chokolade, hele ramasjanget - DET ved folk typisk ikke om mig :)
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Kommodedyret » 15. sep 2017, 12:59

Jeg hader at børste tænder og at gå i bad. Men jeg gør det alligevel hver dag.
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mi55y » 15. sep 2017, 13:24

Kommodedyret skrev:Jeg hader at børste tænder og at gå i bad. Men jeg gør det alligevel hver dag.


Også mig! Det der med at skulle have alt tøjet af bare for at tage det på igen. :rulle: Af samme grund er jeg ca. 3 gange hurtigere end kæresten på badeværelset om morgenen.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 15. sep 2017, 16:27

Pt er jeg besat af Poppy videoer







1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaScrooge » 15. sep 2017, 17:56

Grissebassen skrev:Jeg synes, det er virkelig trist, at så mange har det sådan med deres udseende. Men det fik mig til at tænke på noget, som ingen andre ved, og som på sin vis også er lidt trist: Jeg synes selv, jeg er meget smuk. Jo jo, dellen på maven måtte gerne gå væk, og jeg gad også godt have tyndere ben og arme, en mere velformet bagdel og tabe et par kilo. Men jeg synes - helt oprigtigt- at jeg er meget smuk. Det sørgelige er vel egentlig, at jeg ikke tør sige det højt til andre end mig selv, fordi det er normen, at man har det, som mange af jer beskriver her.


Mens jeg læste de andre indlæg, tænkte jeg det samme. Eller, jeg tænker ikke at jeg er meget smuk, men jeg er faktisk meget tilfreds med mit udseende. Jeg er harmonisk bygget, min krop er sund og tjener mig godt. Jeg kan godt lide at være i min egen krop. Jeg kan godt lide at bevæge mig med den. Den er stærk og yndefuld og jeg kan mærke det hele af den og jeg kan mærke den energi, der fylder den. Det føles godt. Jeg synes det hele sidder ret meget i skabet, generelt, og jeg er ikke en klassisk skønhed. Men jeg tror jeg har udstråling og at det kan ses at jeg har det godt i mig selv. Jeg kan også bruge min krop til at afstive mig med, hvis jeg føler mig usikker. Så koncentrerer jeg mig om rytmen jeg går i, mærker trin og mit tyngdepunkt, tager længere skridt, ranker mig, svinger med armene. Det giver ro og velvære.
Jeg kan sagtens være utilfreds, men det er mest med at jeg ikke altid behandler mig selv godt nok. Jeg ryger for eksempel, og er ikke i god nok form. Jeg kan godt blive ked af, at jeg ikke er bedre til at passe på mig selv, og det er jo fordi jeg behandler noget godt dårligt. Og det er en anden snak.
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Lisva » 15. sep 2017, 19:15

Jeg kan godt finde på at slå mere eller mindre fremmede mennesker op på Facebook. Instruktører i Fitness, en sælger på Gul og Gratis, eksterne samarbejdspartnere, en tidligere bankrådgiver osv. Jeg aner ikke, hvorfor jeg gør det, og jeg synes, det er en ret pinlig tilbøjelighed. :genert:
10
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Badesandalen » 16. sep 2017, 08:21

Mangoness skrev:Pt er jeg besat af Poppy videoer


Der er en mere. :D

1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 16. sep 2017, 10:34

Badesandalen skrev:
Mangoness skrev:Pt er jeg besat af Poppy videoer


Der er en mere. :D



Poppy, din creepy lille skat :love:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Anilara » 16. sep 2017, 12:45

Jeg ligger stadig i min seng.
Weekend :love2:
2
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Moxy-lady » 16. sep 2017, 18:30

Oh my god? Kan nogen forklare mig hvad the fuck hende poppy laver og hvorfor der er en hel kanal med det? What's the deal? Det er da så underligt!
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Juki » 16. sep 2017, 20:15

Moxy-lady skrev:Oh my god? Kan nogen forklare mig hvad the fuck hende poppy laver og hvorfor der er en hel kanal med det? What's the deal? Det er da så underligt!

Mediestunt.

Hun er/var musiker, men kunne ikke slå igennem. Eller noget i den stil.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 17. sep 2017, 11:10

Moxy-lady skrev:Oh my god? Kan nogen forklare mig hvad the fuck hende poppy laver og hvorfor der er en hel kanal med det? What's the deal? Det er da så underligt!


Det kræver vist en længere forklaring :lol:



Opsummering: Det er en fiktiv karakter i et art project. Karakteren Poppy er en teen pop idol/internet icon "who appears to be under the control of her label". Det er en storyline, hvor hun på den ene kanal poster de lidt creepy videoer - og på den anden poster hun musikvideoer med egne sange, som passer til historien. I videoen forklarer de også lidt mere om instruktøren bag Poppy's videoer :)



Opsummering: Poppy's videoer er en kommentar på, hvad det kræver at være popstjerne i dag (man skal sælge sin sjæl til illuminati :lol: ). Ham her gennemgår lidt mere en tolkning af selve videoerne, hun poster og forklarer, hvordan de hænger sammen. :P
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 17. sep 2017, 11:14

Juki skrev:
Moxy-lady skrev:Oh my god? Kan nogen forklare mig hvad the fuck hende poppy laver og hvorfor der er en hel kanal med det? What's the deal? Det er da så underligt!

Mediestunt.

Hun er/var musiker, men kunne ikke slå igennem. Eller noget i den stil.


Hun havde vist en del sange på hendes kanal førhen - men de er slettet. :gruble:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 17. sep 2017, 11:16

Brutus skrev:At dømme efter de billeder du af og til har lagt ud, er du da en fantastisk smuk kvinde. :gogo:

Ren Photoshop måske ... :gruble:

Ej, men der er vel også en grund til, at komplimenter blev opfundet i sin tid: at de ikke kan se det selv! ;)
0

Tilbage til "Livets forhold"