Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf POCKETKITTEN » 26. apr 2019, 20:48

Tja skrev:
"Du ville ikke bekymre dig så meget om, hvad andre tænker om dig, hvis du vidste, hvor sjældent de gør det."


Præcis det!
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fræksak » 2. maj 2019, 08:02

Min vægt har rundet 140 kilo. Jeg plejer ellers at tale frit om vægt og issues i den forbindelse med min mand (og veninder for den sags skyld), men dette tal har jeg ikke indviet nogen i. Det er nok for sinddsygt på én eller anden måde. Selvfølgelig kan han og alle omkring mig se, at jeg er mega tyk, men at sige sådan et tal højt ... :genert:.
4
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf BlueBunny » 2. maj 2019, 09:29

Jeg er så tandlægeræd at tårerne løber ned ad kinderne og jeg spænder i hele kroppen når jeg ligger i stolen. Min tandlæge ved det selvfølgelig godt. Tror ikke andre tænker det er SÅ slemt
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1009
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Rullegardinia » 5. maj 2019, 14:45

Jeg gad virkelig godt lære at twerke. Bare for at kunne imponere med, at det kan jeg da i en eller anden random sammenhæng...
7
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf hotlips » 5. maj 2019, 15:22

POCKETKITTEN skrev:Jeg skammer mig kronisk over, at min personlighed enten er intetsigende eller selviscenesættende. Jeg har aldrig fundet en balance. Der er nogle mennesker, hvis udstråling jeg ser meget op til af vidt forskellige årsager, og når jeg har været sammen med dem, forsøger jeg at tænke, tale og handle som dem. Desværre går effekten hurtigt af, når jeg glemmer at efterabe dem efter nogle dage - og godt det samme, for det er jo kunstigt. Det er nu lidt pinligt.

Når jeg endelig kommer til at gøre og sige noget cool eller charmerende og helt originalt Pocket-agtigt, er det aldrig med vilje.

Jeg vil bare gerne være spændende og empatisk og menneskeligt attraktiv. Helst forbilledlig og mindeværdig. Jeg føler mig tit stik modsat og hele tiden virkelig overgået af mine medmennesker. Jeg troede faktisk, jeg brød ud af min identitetskrise i teenageårene. Men jeg har opdaget, at jeg stadig er meget utilfreds med, hvem jeg er, både når jeg giver slip og forsøger at kontrollere. Og helt vildt meget i tvivl om, hvad andre - mine kollegaer, venner, bekendtskaber - tænker om mig. Jeg spekulerer over det hver dag i øjeblikket.

Hold fast noget navlepilleri. Sagde én ikke en gang noget med, at du skal minde dig selv om, hvor lidt andre mennesker bruger af deres liv på at spekulere over dig? Hvordan lød det nu?


Jeg tror dine nærmeste godt ved det, jeg ved da godt hvornår min søster leger mere hård end hun er eller hvornår min drengs far er så på røven over især min ene onkel og min farfar og prøver at lege dem hver gang vi har set dem.

Jeg tror ikke det er så usædvanligt, folk har skjolde og sider de selv foretrækker at dyrke...men hvis du har noget du gerne vil lave om ved dig selv så synes jeg da det er noget du skulle arbejde på at blive sådan for alvor,det er da også anstrengende at være utilfreds med sig selv i længden.
0
Kisser
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2700

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Kisser » 9. maj 2019, 18:43

Jeg har lige lige lige for en halv time siden lavet en lille bitte lyserød streg på en graviditetstest. Min mand er - forståeligt nok - ikke ret meget oppe at ringe over det, da vi har mistet to gange lige i træk... Men altså, muligheden foreligger!
55
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21045

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf catnip » 15. maj 2019, 10:40

Alle tror at jeg er enormt ekstrovert, men i virkeligheden er jeg en introvert som fungerer fint i sociale sammenhænge. Jeg ville trives glimrende som eneboer et sted langt, langt væk fra alting.
7
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16081
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29898

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf TinaW » 19. maj 2019, 19:15

Hvis ikke jeg havde min søn og min mand, så ville jeg nok ende som crazy katte/hunde/heste dame.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf kidkomb » 20. maj 2019, 10:48

I nat tissede jeg i en plastikpose i en spand i stedet for at gå nedenunder og tisse. (Jeg havde papir på natbordet)
Jeg orkede ikke besværet med vores hvalp som med garanti ville pibe både når jeg kom ned og længe efter og jeg ville ikke vække min kæreste (som sov i et andet rum) fordi han skulle op kl 6 og ud at køre meget langt i dag.

Desværre var posen ikke tæt, så jeg har måtte rengøre spanden grundigt her til morgen. Sikke noget gris.
10
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 28. maj 2019, 09:42

Det, jeg bedst kan huske fra min børnehavetid, var, da en pædagog intet gjorde.

Jeg gik ud fra et lokale og havde lukket skydedøren bag mig. Mod mig kommer der så en meget sur dreng, som begynder at sparke og slå mig, og fordi jeg står i et hjørne, kan jeg ikke komme væk. En pædagog råber vredt af mig: "Så flyt dig dog!", imens hun bliver siddende på sin plads ved bordet med 2-3 andre de børn. Selvom jeg siger, at det kan jeg ikke, så bliver hun siddende.

Jeg kommer så væk, drengen går ind i lokalet bag mig, og jeg går væk. Pædagogen bliver stadig siddende på sin plads og går ikke op til mig bagefter. Jeg fik følelsen af, at jeg fortjente at blive sparket og slået, fordi jeg ikke kunne flytte mig.

En anden gang var jeg den sidste tilbage i børnehaven. En af pædagogerne spurgte mig, "om jeg ikke snart bliver hentet" på en måde, hvor det lød som om, at hun gerne snart ville hjem. Det vidste jeg ikke, men jeg sagde jo. Hun spurgte mig igen, jeg sagde jo igen, og så gik jeg ud i gangen, så 'hun kunne slippe for at se på mig', når jeg nu var til besvær ved stadig at være i børnehave.

Generelt kan jeg huske fra børnehaven, at jeg følte, at de andre ikke ville lege med mig, de gjorde grin med mig, og jeg følte mig tit til besvær. Jeg var en af de stille piger og sad tit i gangen og ventede på at blive hentet, tegnede eller gik rundt på legepladsen for mig selv. Selv når jeg godt ville snakke med pædagogerne, så havde de travlt med de mere udadvendte børn. Så jeg ventede på at det blev 'min tur', selvom den aldrig kom. Jeg er også af pædagoger blevet bedt om at 'gå min vej', fordi de havde voksen-snak udenfor kontoret.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 28. maj 2019, 09:50

Jeg var på et tidspunkt til fødselsdag hos en, jeg legede med i børnehaven, som var et år ældre end mig. Vi stod i kø for at komme op i hendes "træhytte" (dvs. en plade man kunne sidde max 3 mennesker på).

Da jeg så har stået i kø længe, og det endelig blev min tur, så blev jeg sprunget over i køen. Jeg gik så op af træ-stigen, for det var jo min tur, og da jeg så kommer op til de to, som sidder der (fødselsdagsbarnet og personen som sprang over køen), får jeg at vide, at jeg skal gå ned igen, fordi 'de 3 gerne vil sidde heroppe sammen' (den tredje stod på jorden og var lige gået derover. Så personen stod ikke i kø).

Jeg spurgte så, om de ikke kunne sidde deroppe sammen bagefter - men nej, jeg skulle gå ned. Jeg kunne ikke udtrykke med ord, hvordan jeg havde det, men jeg følte mig uretfærdigt behandlet og var ked af at jeg ikke måtte være med. Så jeg begyndte at græde. Fødselsdagsbarnet kalder så: "Mooor, Mangoness vil ikke gå ned!", og moderen tager mig så ned fra træet.

Jeg sad i hjørnet af haven resten af dagen og ventede på at komme hjem.


Jeg er nok lidt ked af, at jeg mest kan huske negative ting fra min barndom :/
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf heysamaysa » 28. maj 2019, 09:54

jeg har ikke turde kigge på min konto i en uge.... jeg har på meget mystisk vis minus og tør ikke se hvor galt det står til :-D


og min kæreste skal helst ikke vide det, da jeg faktisk synes det er lidt pinligt i en alder er svimlende 39 år :nerve: :fløjt:
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Wizzze » 29. maj 2019, 21:00

Ingen andre end jer ved at jeg lige nu sidder i badebukser, og venter på maskinen fuld af mine underdrenge bliver færdig, så jeg kan få hængt dem til tørre, og komme i seng :genert:
23
Do as I say! :whip:
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf In_your_eyes » 29. maj 2019, 21:24

Wizzze skrev:Ingen andre end jer ved at jeg lige nu sidder i badebukser, og venter på maskinen fuld af mine underdrenge bliver færdig, så jeg kan få hængt dem til tørre, og komme i seng :genert:

:lol:
0
:pompom:
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf D.itsen » 30. maj 2019, 04:20

Jeg har med stor sandsynlighed job i USA fra efteråret og et par år frem. Vi skal bare blive enige om kontrakten. Det er fantastisk og skræmmende (og der er faktisk en del der ved det, men det er ikke officielt endnu)
28
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Livets forhold"