Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
klaus
Indlæg: 464
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 381

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf klaus » 7. apr 2021, 08:49

Jeg ville rykke for svar allerede efter en uge.
1
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6310
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14934

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf Ata » 7. apr 2021, 08:53

klaus skrev:Jeg ville rykke for svar allerede efter en uge.

Jeg har faktisk rykket for svar efter både en og to uger, men stadig ikke fået noget svar. :(
1
klaus
Indlæg: 464
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 381

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf klaus » 7. apr 2021, 09:26

Ata skrev:
klaus skrev:Jeg ville rykke for svar allerede efter en uge.

Jeg har faktisk rykket for svar efter både en og to uger, men stadig ikke fået noget svar. :(


:( Så er det ikke nemt.
1
didaa
Indlæg: 1710
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 106
Likede indlæg: 2353

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf didaa » 7. apr 2021, 11:05

Ata skrev:
klaus skrev:Jeg ville rykke for svar allerede efter en uge.

Jeg har faktisk rykket for svar efter både en og to uger, men stadig ikke fået noget svar. :(


Jeg ville troppe op personligt, og ikke gå før der var en aftale og jeg stod med pengene i hånden.
2
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6310
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14934

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf Ata » 7. apr 2021, 11:09

didaa skrev:
Ata skrev:
klaus skrev:Jeg ville rykke for svar allerede efter en uge.

Jeg har faktisk rykket for svar efter både en og to uger, men stadig ikke fået noget svar. :(


Jeg ville troppe op personligt, og ikke gå før der var en aftale og jeg stod med pengene i hånden.

Problemet er, at de siger at deres chef ikke sidder der i afdelingen. Og det er åbenbart ham, der tager sig af de sager. Jeg ER nemlig troppet op med jakken for to uger siden for at få det afklaret, men der tog de bare mod jakken og sagde, at chefen ville vende tilbage til mig. :skeptisk:
0
didaa
Indlæg: 1710
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 106
Likede indlæg: 2353

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf didaa » 7. apr 2021, 11:18

Ata skrev:
didaa skrev:
Ata skrev:
klaus skrev:Jeg ville rykke for svar allerede efter en uge.

Jeg har faktisk rykket for svar efter både en og to uger, men stadig ikke fået noget svar. :(


Jeg ville troppe op personligt, og ikke gå før der var en aftale og jeg stod med pengene i hånden.

Problemet er, at de siger at deres chef ikke sidder der i afdelingen. Og det er åbenbart ham, der tager sig af de sager. Jeg ER nemlig troppet op med jakken for to uger siden for at få det afklaret, men der tog de bare mod jakken og sagde, at chefen ville vende tilbage til mig. :skeptisk:


Har du fået chefens telefonnummer? Ellers ville jeg insistere på at der bliver ringet op til chefen når du er der, så I kan lave en aftale.
5
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6310
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14934

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf Ata » 7. apr 2021, 11:31

didaa skrev:
Ata skrev:
didaa skrev:
Ata skrev:
klaus skrev:Jeg ville rykke for svar allerede efter en uge.

Jeg har faktisk rykket for svar efter både en og to uger, men stadig ikke fået noget svar. :(


Jeg ville troppe op personligt, og ikke gå før der var en aftale og jeg stod med pengene i hånden.

Problemet er, at de siger at deres chef ikke sidder der i afdelingen. Og det er åbenbart ham, der tager sig af de sager. Jeg ER nemlig troppet op med jakken for to uger siden for at få det afklaret, men der tog de bare mod jakken og sagde, at chefen ville vende tilbage til mig. :skeptisk:


Har du fået chefens telefonnummer? Ellers ville jeg insistere på at der bliver ringet op til chefen når du er der, så I kan lave en aftale.

Nej, det kan godt være, at det må være næste skridt. Det er bare mærkeligt, for de to gange, jeg har ringet derop, lyder de dybt forundrede over, at jeg ikke har fået den opringning og som om, at han vil ringe indenfor de næste to timer (agtigt). Og så sker der bare ingenting?! :forvirret2:
0
Oak123
Indlæg: 2141
Tilmeldt: 26. okt 2018, 15:40
Kort karma: 106
Likede indlæg: 3994

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf Oak123 » 7. apr 2021, 13:50

Det kunne lyde som om de forsøger at trække tiden, så du glemmer det eller opgiver at gøre mere ved det. Jeg ville gøre som didaa skriver.
3
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf Misantropen » 7. apr 2021, 13:55

Hvad vil du gøre hvis ikke de ringer tilbage? Hvis du vil gå videre med det kan du jo gøre opmærksom på at du har kontaktet dem den og den dato, men endnu ikke fået svar, og hører du ikke noget inden en konkret dato vil du gå videre med det. Noget i den stil.

Det er ikke rimeligt det skal tage så lang tid og være så bøvlet.
2
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6310
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14934

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf Ata » 7. apr 2021, 14:26

Misantropen skrev:Hvad vil du gøre hvis ikke de ringer tilbage? Hvis du vil gå videre med det kan du jo gøre opmærksom på at du har kontaktet dem den og den dato, men endnu ikke fået svar, og hører du ikke noget inden en konkret dato vil du gå videre med det. Noget i den stil.

Det er ikke rimeligt det skal tage så lang tid og være så bøvlet.

Ja, det er også noget i den stil, jeg tænker. Jeg ville også bare lige tjekke herinde, om jeg var for emsig ved at synes, at de godt snart måtte få fingeren ud. Okay, det har været påske - men så svært er det vel heller ikke lige at ringe eller skrive en mail. De må vel have en form for praksis for, hvad de gør når tøjet bliver beskadiget! :gruble:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf Misantropen » 7. apr 2021, 14:56

Ata skrev:
Misantropen skrev:Hvad vil du gøre hvis ikke de ringer tilbage? Hvis du vil gå videre med det kan du jo gøre opmærksom på at du har kontaktet dem den og den dato, men endnu ikke fået svar, og hører du ikke noget inden en konkret dato vil du gå videre med det. Noget i den stil.

Det er ikke rimeligt det skal tage så lang tid og være så bøvlet.

Ja, det er også noget i den stil, jeg tænker. Jeg ville også bare lige tjekke herinde, om jeg var for emsig ved at synes, at de godt snart måtte få fingeren ud. Okay, det har været påske - men så svært er det vel heller ikke lige at ringe eller skrive en mail. De må vel have en form for praksis for, hvad de gør når tøjet bliver beskadiget! :gruble:

Det er du ikke! Det var noget andet hvis de havde oplyst at de ville give besked i løbet af en eller to uger og du så ringede og rykkede for svar før den tid var gået. Som det er nu ved du vel ikke engang om der overhovedet er nogen der har taget sig af det og hvornår du kan forvente svar? Det er ikke urimeligt at bede om at få det oplyst.
2
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6310
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14934

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf Ata » 9. apr 2021, 10:45

Nu tog jeg ned i butikken og havde sat mig op til at være meget skrap. Og så siger de, at chefen er taget på ferie i 14 dage. Amen altså... :sur:
0
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52575

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf fisken80 » 9. apr 2021, 10:56

Ata skrev:Nu tog jeg ned i butikken og havde sat mig op til at være meget skrap. Og så siger de, at chefen er taget på ferie i 14 dage. Amen altså... :sur:


Har de en Facebook-side? For så ville jeg skrive en sur kommentar derinde. Den slags plejer at få dem op af stolen
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9558
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26713

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf Santa » 9. apr 2021, 11:00

Ata skrev:Nu tog jeg ned i butikken og havde sat mig op til at være meget skrap. Og så siger de, at chefen er taget på ferie i 14 dage. Amen altså... :sur:

Så er sgu tid til at tage den til next level! Forbrugerklagenævnet eller i den dur.
De løber da om hjørner med dig.
6
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Erstatning for ødelagt vinterjakke?

Indlægaf Purple Haze » 9. apr 2021, 11:00

Hvis jakken oprindeligt var mere værd end det beløb der er mindste beløbet for at oprette en sag hos forbrugerombudsmanden - så er det måske noget man kan gøre?
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Livets forhold"