Brokketråd over Post Danmark

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26584

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Santa » 28. jul 2017, 11:53

Pjeps skrev:Jeg tror der er ferieafløsere på hos postnord i øjeblikket

Jeg fik post alle hverdage i sidste uge!

Og alle de postkort som jeg sendte fra Mexico i januar, stemplet D 1 februar , de dukkede også op i sidste uge :lol:


Der er helt klart friske ferieafløsere på med masser af energi!!
Bestilte to forsendelser i tirsdags - har fået SMS om at de ligger klar på posthuset (læs:Kvickly) i dag!! :8: :klap: :gisp:
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
klaus
Indlæg: 462
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 380

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf klaus » 29. jul 2017, 10:00

klaus skrev:
Ballademager skrev:
klaus skrev:Kan ikke finde ud af om det er usps eller postnord jeg skal brokke mig over. Har en pakke som efter sidste scanning fra usps skulle ligge i kbh lufthavn. Det har den gjort i 14 dage nu og postnord siger bare at den ikke er modtaget i Danmark. :boo: og kan ikke finde en kontaktformular til usps som ikke kræver en masse oplysninger som virker med udlandske forsendelser.


Har oplevet noget lignende... Der var pakken godt nok ankommet til tolden i DK, og efter en måned valgte PostDK så at sende pakken retur til modtager, uden at informere mig om, at den rent faktisk var i Dk. Havde fulgt den på track and trace, men gik pænt og ventede på at få besked. Det skulle jeg ikke have gjort.

Anyways, man kan ikke klage til USPS, hvis man ikke har et amerikansk postnummer. Så du må nok blive ved med at følge op med posten herhjemme.


Det er belastende :boo: jeg tror jeg vil sende firmaet en mail for at høre om de kan kontakte USPS. Det er en dims til 20$ om der kommer moms og gebyr oveni er jeg ligeglad med. Men latterligt at der går så lang tid. De kan sende den fra Chicago til kbh på 1 dag men 14+ dage for at den kommer videre i lufthavnen er ikke godt nok


Den lå heldigvis i postkassen. Så den er nok kommet igår. Mærkeligt at man ikke kan se nogen steder på tracking at den er afleveret :gruble: Men jeg slap heldigvis for at betale moms :gogo:
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf dgd2007 » 4. aug 2017, 10:29

Jeg skulle sende et fysisk brev, der hastede lidt, og sidst jeg skulle det, var min postkasse lavet om til kun at blive tømt 2 gange om ugen.
Jeg søgte derfor på deres hjemmeside efter:
1) om der fandtes enkelte postkasser med hyppig tømning - som fx i gamle dage inde ved Hovedbanegården (Kbh.)
2) om hvornår de konkrete pastkasser bliver tømt

Ingen af dele kunne jeg finde, selv om det jo trods alt må være oplysninger, de ligger inde med.
(Jeg tænker ikke på "Quick-breve", som er en hel historie for sig selv, men bare en postkasse, hvor det ikke viser sig, at den først bliver tømt om tre dage ...)
0
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf JoyNips » 4. aug 2017, 12:36

Jeg vil altså rose vores pakkepost her hvor jeg bor. Jeg har overfor to forskellige undskyldt at de måtte slæbe en hel vildt tung pakke (10+ kg) op på 4. sal, og begge har bare smilet og sagt at det var helt ok og glimrende motion.
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf dgd2007 » 4. aug 2017, 12:39

dgd2007 skrev:Jeg skulle sende et fysisk brev, der hastede lidt, og sidst jeg skulle det, var min postkasse lavet om til kun at blive tømt 2 gange om ugen.
Jeg søgte derfor på deres hjemmeside efter:
1) om der fandtes enkelte postkasser med hyppig tømning - som fx i gamle dage inde ved Hovedbanegården (Kbh.)
2) om hvornår de konkrete pastkasser bliver tømt

Ingen af dele kunne jeg finde, selv om det jo trods alt må være oplysninger, de ligger inde med.
(Jeg tænker ikke på "Quick-breve", som er en hel historie for sig selv, men bare en postkasse, hvor det ikke viser sig, at den først bliver tømt om tre dage ...)

Nå, nu var jeg så i postkassen - det stod heller ikke der, hvornår de blev tømt, bare at brevet formentlig kom frem fem dage senere. :genert:
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf cola » 4. aug 2017, 13:07

dgd2007 skrev:Nå, nu var jeg så i postkassen - det stod heller ikke der, hvornår de blev tømt, bare at brevet formentlig kom frem fem dage senere. :genert:

Jeg syntes altid det er sjovt når folk siger de er i noget... for det er jo sådan set ikke rigtigt, med mindre du var kravlet ind i selve postkassen, og så forstår jeg godt der ikke stod noget :-)
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf dgd2007 » 4. aug 2017, 13:22

cola skrev:
dgd2007 skrev:Nå, nu var jeg så i postkassen - det stod heller ikke der, hvornår de blev tømt, bare at brevet formentlig kom frem fem dage senere. :genert:

Jeg syntes altid det er sjovt når folk siger de er i noget... for det er jo sådan set ikke rigtigt, med mindre du var kravlet ind i selve postkassen, og så forstår jeg godt der ikke stod noget :-)

Jeg overvejede det, da jeg skrev det - men tænkte så, at nej, det var der da ikke nogen, der kunne finde på at kommentere :lun: :lol:
0
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Modesty Blame » 4. aug 2017, 15:27

Jeg jinxer det sikkert. Men jeg bestilte en pakke i onsdags, og den står til levering i dag. Nu har jeg godt nok været ude i en halvanden times tid, men pakken står stadig til levering, så jeg forventer helt seriøst, at jeg modtager den i dag. Hvis jeg ikke gør, så bliver jeg fanme muggen.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19041

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Flora » 12. aug 2017, 09:56

I går morges fik jeg både mail og sms om at posten ville komme med en pakke. Jeg var hjemme hele dagen, men der kom ingen. På track and trace står der bare, at den er afleveret på et eller andet distributionscenter i går morges. Nu bliver det spændende at se om de kommer med den i dag :sarkasme:
0
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf IrmaPigen » 12. aug 2017, 10:50

:boo:
Flora skrev:I går morges fik jeg både mail og sms om at posten ville komme med en pakke. Jeg var hjemme hele dagen, men der kom ingen. På track and trace står der bare, at den er afleveret på et eller andet distributionscenter i går morges. Nu bliver det spændende at se om de kommer med den i dag :sarkasme:


Jeg har en pakke der har ligget på distributionscenter siden den 26. Juli. Det tog 4 -5 opkald til Postnords kunde"service" før de faldt til patten og indrømmede at pakken er forsvundet.

Min telefonudbyder vil så ikke sende mig en ny før om 21 dage, og så sagde han, at jeg kunne få den til "samme pris". Nu har jeg sendt en sur klage-mail til dem om de bare har at omlevere inden for de lovede 5 dage, og at jeg ikke skal betale så meget som en krone mere end det jeg allerede har betalt. Og hvis de ikke kan det må jeg hæve købet.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19041

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Flora » 12. aug 2017, 10:57

IrmaPigen skrev::boo:
Flora skrev:I går morges fik jeg både mail og sms om at posten ville komme med en pakke. Jeg var hjemme hele dagen, men der kom ingen. På track and trace står der bare, at den er afleveret på et eller andet distributionscenter i går morges. Nu bliver det spændende at se om de kommer med den i dag :sarkasme:


Jeg har en pakke der har ligget på distributionscenter siden den 26. Juli. Det tog 4 -5 opkald til Postnords kunde"service" før de faldt til patten og indrømmede at pakken er forsvundet.

Min telefonudbyder vil så ikke sende mig en ny før om 21 dage, og så sagde han, at jeg kunne få den til "samme pris". Nu har jeg sendt en sur klage-mail til dem om de bare har at omlevere inden for de lovede 5 dage, og at jeg ikke skal betale så meget som en krone mere end det jeg allerede har betalt. Og hvis de ikke kan det må jeg hæve købet.


Øv, for en lortebehandling du har fået. Håber ikke jeg skal igennem samme tur :wacko:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf godtnavn » 13. aug 2017, 13:23

PostDanmark har jeg aldrig haft problemer med, og altid været glad for, PostNord derimod! Andre der også har oplevet ekstreme forringelser siden skiftet? Pakker der er mishandlede,værst var den gang fandt en nabo en pakke til mig smidt ude på "vejen" (i gårdmiljøet), og det lignede den var kørt over af en bil. Breve der ikke kommer, ej men alt er da bare blevet lort med lort siden skiftet.
0
Neverkont
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2908

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Neverkont » 13. aug 2017, 14:28

Jeg har oplevet mange fejl-leverede breve, men den værste var da jeg gik og ventede på et nyt nøglekort til nem-id.
Jeg bor på Sjælland, min datter bor på Fyn. Min datter har mit efternavn som mellemnavn og sin fars efternavn.
En dag ringede min datter og fortalte, at der i hendes postkasse lå et brev til mig, og det indeholdt min nøglekort. Ikke om jeg fatter hvordan de gør det.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19041

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Flora » 14. aug 2017, 11:55

Flora skrev:
IrmaPigen skrev::boo:
Flora skrev:I går morges fik jeg både mail og sms om at posten ville komme med en pakke. Jeg var hjemme hele dagen, men der kom ingen. På track and trace står der bare, at den er afleveret på et eller andet distributionscenter i går morges. Nu bliver det spændende at se om de kommer med den i dag :sarkasme:


Jeg har en pakke der har ligget på distributionscenter siden den 26. Juli. Det tog 4 -5 opkald til Postnords kunde"service" før de faldt til patten og indrømmede at pakken er forsvundet.

Min telefonudbyder vil så ikke sende mig en ny før om 21 dage, og så sagde han, at jeg kunne få den til "samme pris". Nu har jeg sendt en sur klage-mail til dem om de bare har at omlevere inden for de lovede 5 dage, og at jeg ikke skal betale så meget som en krone mere end det jeg allerede har betalt. Og hvis de ikke kan det må jeg hæve købet.


Øv, for en lortebehandling du har fået. Håber ikke jeg skal igennem samme tur :wacko:


Det skulle jeg heldigvis ikke. Posten har lige været her med min pakke :banan:
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 15. aug 2017, 11:57

Min kollega fortalte om en uventet god service fra PostNord. Pakkeposten ringede til hende og sagde, at han kom forbi med en pakke til hende om 10 minutter. Hun var ikke hjemme, så de aftalte, at han bare skulle stille pakken på terrassen.

Det har jeg lige godt aldrig været ude for, at de ringer først. Måske er det fordi, det er lidt ude på landet, at de har tid til den slags. Eller også er det nye tider.
0
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Livets forhold"