Brokketråd over Post Danmark

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Skinkehunden » 18. sep 2021, 08:52

Ventede to pakker i onsdags, den til pakkeshop kom som den skulle men den der skulle leveres på hjem-adressen der fik jeg besked om at de ikke traf mig hjemme.

Nu er det så bare sådan at,

1: Jeg er hjemmegående & sad i min sofa hvor jeg kan se lige over på min hoveddør og ikke kan undgå at høre dem på trappen og banken på døren. Og der var ingen på trappen på noget tidspunkt, og dermed heller ingen der bankede på.

2: Vi har modtagerflex, så pkt. 1 er irrelevant - de skal sådan set bare sætte pakken ved hoveddøren som aftalt. Eller postkassen såfremt pakken kan være der.

Nå, men jeg prøvede at ringe til PN men kunne ikke engang komme igennem til en tlf kø så det opgav jeg. Fik så besked om at pakken var afleveret i pakkeshop et par km væk (ikke den samme som den den anden pakke blev leveret i, som ligger skråt overfor min bopæl).

Hentede så pakken dagen efter og kan konstatere at de da slet ikke har forsøgt at levere den, for det var en boblekuvert som snildt kunne have været i min postkasse som de ville have passeret to gange hvis de altså havde været oppe ved min hoveddør! :deer:
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
didaa
Indlæg: 1710
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 106
Likede indlæg: 2351

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf didaa » 18. sep 2021, 11:31

Jeg havde bestilt en ret dyr ting til mit anlæg (+6000 kr). Da jeg kommer fra arbejde er den pænt sat udenfor min dør i opgangen!
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Ally » 18. sep 2021, 17:45

Jeg har bestilt to mobilcovers, og jeg fik besked i tirsdags, at de nu var afsendt fra virksomheden. De er sendt med PN, men jeg har endnu ikke modtaget dem.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Daine » 18. sep 2021, 18:19

Ally skrev:Jeg har bestilt to mobilcovers, og jeg fik besked i tirsdags, at de nu var afsendt fra virksomheden. De er sendt med PN, men jeg har endnu ikke modtaget dem.

Hvordan er de sendt - som pakke eller brev? Pakkeleveringen fra PN har jeg sjældent problemer med, men brevomdelingen er langsom. Jeg har endnu ikke oplevet at de har leveret breve på under de 7 dage som er den maksimale leveringstid hos dem.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Ally » 19. sep 2021, 05:29

Daine skrev:Hvordan er de sendt - som pakke eller brev? Pakkeleveringen fra PN har jeg sjældent problemer med, men brevomdelingen er langsom. Jeg har endnu ikke oplevet at de har leveret breve på under de 7 dage som er den maksimale leveringstid hos dem.

Som brev. Jeg håber at modtage forsendelsen snart, da det ene cover er en fødselsdagsgave til min ældste datter.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17192
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41803

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf LaMariposa » 19. sep 2021, 05:50

Ally skrev:
Daine skrev:Hvordan er de sendt - som pakke eller brev? Pakkeleveringen fra PN har jeg sjældent problemer med, men brevomdelingen er langsom. Jeg har endnu ikke oplevet at de har leveret breve på under de 7 dage som er den maksimale leveringstid hos dem.

Som brev. Jeg håber at modtage forsendelsen snart, da det ene cover er en fødselsdagsgave til min ældste datter.


Jeg er ked af at sige det, men det tog 10 dage sidste gang, jeg sendte som brev..
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Ally » 19. sep 2021, 10:56

LaMariposa skrev:Jeg er ked af at sige det, men det tog 10 dage sidste gang, jeg sendte som brev..

Åh nej, jeg håber ikke, at der går så langt tid før jeg modtager forsendelsen.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 22. sep 2021, 07:59

Jeg er træt af, at det skal tage over en uge at få toldbehandlet min pakke. Den har ligget der siden d. 14.9. iflg. track & trace. Jeg vil hjertens gerne betale told og moms (ikke så gerne gebyret på 160 kr., men so be it), hvis de bare ser at frigive min pakke.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Skinkehunden » 22. sep 2021, 18:55

Så brillerer PestNord ogen :rulle:

De har simpelthen præsteret at returnere min pakke fra Stylepit og min samlevers pakke fra Zooplus idag med henvisning til forkert adresse. Vi har boet her siden 2008 og handlet på begge webshops i årevis, og lige pludselig er adr så forkert… ved ikke hvad de fæhoveder i PN har gang i men de kan fandme godt se og få styr på deres shit! :sur:
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 23. sep 2021, 07:06

Jeg er træt af, at DAO skal bruge så lang tid på at aflevere min pakke i en pakkeshop. Jeg fik besked fra dem i mandags om, at de ikke kunne levere hjemme hos mig, så pakken ville blive lagt i pakkeshop, og jeg vil få nærmere besked, når jeg kan hente den. Ved GLS og sågar det forhadte PostNord betyder det, at man kan hente i pakkeshop senere samme dag eller allersenest dagen efter, men DAO har endnu ikke oplyst mig om, hvor jeg kan hente pakken. Jeg kan godt nok se på track & trace, hvor de har tænkt sig, at den skal hen, men fordi de opererer med den der afhentningskode, kan jeg ikke bare tage forbi og høre, om de har min pakke, før jeg får beskeden fra DAO. Eller det kan jeg selvfølgelig godt, men jeg kan bare ikke få udleveret pakken, hvis de har den.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11307
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23370

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Mani » 23. sep 2021, 17:00

Mit sim kort er forsvundet i posten. Og det næste med. Det tredje jeg fik tilsendt er dog nået frem. 9 dage uden mobil - argh!
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
filur
Indlæg: 1096
Tilmeldt: 3. feb 2020, 18:43
Kort karma: 37
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 656

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf filur » 9. okt 2021, 10:28

Egentlig ikke noget brok, men mere en undring..
Hvornår er de begyndt at levere pakker om lørdagen?
0
- unpredictable
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Daine » 9. okt 2021, 10:51

filur skrev:Egentlig ikke noget brok, men mere en undring..
Hvornår er de begyndt at levere pakker om lørdagen?

Jeg husker det som flere år, mindst. Bestiller du til pakke shop leverer de også søndag.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
filur
Indlæg: 1096
Tilmeldt: 3. feb 2020, 18:43
Kort karma: 37
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 656

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf filur » 9. okt 2021, 11:13

Daine skrev:
filur skrev:Egentlig ikke noget brok, men mere en undring..
Hvornår er de begyndt at levere pakker om lørdagen?

Jeg husker det som flere år, mindst. Bestiller du til pakke shop leverer de også søndag.


Ups mente hjemmelevering.
Modtog en sms og mail omkring levering mandag..
0
- unpredictable
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Panton » 9. okt 2021, 15:55

Jeg har det sødeste bud, han er altid glad og super flink. Den anden dag havde jeg bestilt 6*3 L rødbedejuice fra matas, og da han kom med det første tre, spurgte han pænt om han skulle stille den ind i mit køkken fordi den var tung. Han hentede så de andre 9 kilo og var så sød. Jeg var mest sådan, ej undskyld det er så tungt, det skulle jeg ikke tænke på, det var jo derfor han var der :) Kan man andet end at være glad for sit Postnord bud :love:
15
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Livets forhold"