Hvilke uheldige men velmente bemærkninger har i oplevet?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvilke uheldige men velmente bemærkninger har i oplevet?

Indlægaf Honningprut » 16. sep 2020, 18:15

Efter et fællesskabs-møde hvor jeg havde indledt, kom en medfælle op til mig og sagde:" Du klarer dig godt Honning, men hold nu kæft hvor var du bare bare grim, krøllet og knækket, da du kom ind til dit første møde".

Jamen tak tak ! Jeg bukker og nejer da ydmygt for at få at vide, at jeg lignede lort, da jeg kom ind i fællesskabet psykisk syg og med 13 timers cleantime på bagen!
2
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4380
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: Hvilke uheldige men velmente bemærkninger har i oplevet?

Indlægaf BlueBunny » 16. sep 2020, 18:24

Tvivler på den var velment, meeeen ... jeg havde en kvindelig folkeskolelærer som jeg mødte ca 5 år efter folkeskolen.

Hun havde rimelig travlt med at nedgøre mig, i en underlig rosende facon som ikke var rosende.
“Ja nu er du jo pæn, så kan jeg godt sige det, men du må da selv indrømme at du ikke så så heldig ud med de briller“.

Godt så
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Esme
Indlæg: 452
Tilmeldt: 29. sep 2020, 12:37
Kort karma: 30
Likede indlæg: 426

Re: Hvilke uheldige men velmente bemærkninger har i oplevet?

Indlægaf Esme » 1. okt 2020, 05:32

I forbindelse med graviditet:

"Du er begyndt at se småfed ud" - hører jeg overraskende tit, og nej, det synes jeg faktisk ikke jeg gør, men det er nok sagt i sjov.

"Har I været i fertilitetsbehandling siden I får børn så sent?" - har jeg hørt 3x nu. Vi er 31 år ...
1

Tilbage til "Livets forhold"