Tråden for sommerelskere

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf Tilly » 11. jul 2020, 15:31

fisken80 skrev:Jeg bliver hidsig af det her lortevejr... og især når nogen fremturer med at vejret er ih og åh så behageligt. Jeg har faktisk lyst til at slå dem. Hårdt. Røvhuller

Jeg har det lidt på samme måde :genert:

Jeg skal bare holde mig fra varmehader tråden, for jeg kan ikke forstå hvordan man kan synes en hel måneds lortevejr midt på sommeren er ih og åh så dejlig. Så jeg er bedst tjent med at holde mig fra at læse med :ninja:
5
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf IrmaPigen » 11. jul 2020, 22:01

fisken80 skrev:Jeg bliver hidsig af det her lortevejr... og især når nogen fremturer med at vejret er ih og åh så behageligt. Jeg har faktisk lyst til at slå dem. Hårdt. Røvhuller


Røv. Det er, hvad vejret er.
2
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf Spjaerten » 11. jul 2020, 22:05

Jeg har været ude i verdenen her til aften, i Kbh. I lang kjole med bare ben. Perfekt temperatur, idag er første gang i 13 dage jeg ikke har frosset.
Men varmt er det ikke!
0
Tryk på * :slem:
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf IrmaPigen » 11. jul 2020, 22:19

Jeg savner og mangler vinterdynen. Ligger pt under sommerdynen iført (udover en top) et par Nike mumlebukser i noget bomuld/jersie og tykke uldsokker.
Senest rettet af IrmaPigen 12. jul 2020, 05:37, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41317

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf LaMariposa » 11. jul 2020, 22:27

Tilly skrev:
fisken80 skrev:Jeg bliver hidsig af det her lortevejr... og især når nogen fremturer med at vejret er ih og åh så behageligt. Jeg har faktisk lyst til at slå dem. Hårdt. Røvhuller

Jeg har det lidt på samme måde :genert:

Jeg skal bare holde mig fra varmehader tråden, for jeg kan ikke forstå hvordan man kan synes en hel måneds lortevejr midt på sommeren er ih og åh så dejlig. Så jeg er bedst tjent med at holde mig fra at læse med :ninja:


Sådan har jeg det også :genert:

For mig handler det også om, at sommerhadere har deres yndlingsvejr i otte-ni måneder om året. Hvis man ikke kan lide temperaturer over 20 grader, så ER Danmark altså et ret godt sted at være. Og når det nu er sådan, så kan jeg næsten ikke rumme at skulle høre på, hvor skønt det er med koldt og trist vejr om sommeren. Det varer ikke ret længe, før der kommer en meget lang periode med kulde igen.
10
:lun: Be brave
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf fisken80 » 12. jul 2020, 04:41

LaMariposa skrev:
Tilly skrev:
fisken80 skrev:Jeg bliver hidsig af det her lortevejr... og især når nogen fremturer med at vejret er ih og åh så behageligt. Jeg har faktisk lyst til at slå dem. Hårdt. Røvhuller

Jeg har det lidt på samme måde :genert:

Jeg skal bare holde mig fra varmehader tråden, for jeg kan ikke forstå hvordan man kan synes en hel måneds lortevejr midt på sommeren er ih og åh så dejlig. Så jeg er bedst tjent med at holde mig fra at læse med :ninja:


Sådan har jeg det også :genert:

For mig handler det også om, at sommerhadere har deres yndlingsvejr i otte-ni måneder om året. Hvis man ikke kan lide temperaturer over 20 grader, så ER Danmark altså et ret godt sted at være. Og når det nu er sådan, så kan jeg næsten ikke rumme at skulle høre på, hvor skønt det er med koldt og trist vejr om sommeren. Det varer ikke ret længe, før der kommer en meget lang periode med kulde igen.


PRÆCIS
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf Daine » 12. jul 2020, 15:28

Det er en ynkelig sommer, når en ok dag er en dag uden regn. Og en god dag er en hvor det hverken regner eller blæser :tie:

Jeg savner SOL, jeg savner VARME og jeg savner at kunne sidde udenfor uden at blæse væk. De der junidage vi havde med stille vejr, sol og varme? De var perfekte! Hvor er det bare bittert at de ikke gentager sig her i juli.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf paint » 12. jul 2020, 16:01

Daine skrev:Det er en ynkelig sommer, når en ok dag er en dag uden regn. Og en god dag er en hvor det hverken regner eller blæser :tie:

Jeg savner SOL, jeg savner VARME og jeg savner at kunne sidde udenfor uden at blæse væk. De der junidage vi havde med stille vejr, sol og varme? De var perfekte! Hvor er det bare bittert at de ikke gentager sig her i juli.


Det er ikke ligefrem prangende, men det ser da ud til at blive lidt bedre. ;)

vejr.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf Daine » 12. jul 2020, 16:18

paint skrev:
Daine skrev:Det er en ynkelig sommer, når en ok dag er en dag uden regn. Og en god dag er en hvor det hverken regner eller blæser :tie:

Jeg savner SOL, jeg savner VARME og jeg savner at kunne sidde udenfor uden at blæse væk. De der junidage vi havde med stille vejr, sol og varme? De var perfekte! Hvor er det bare bittert at de ikke gentager sig her i juli.


Det er ikke ligefrem prangende, men det ser da ud til at blive lidt bedre. ;)

vejr.jpg

Hvis det så bare holder ved! Jeg er nemlig i København fra onsdag den 22. og nogle dage frem :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf Panton » 12. jul 2020, 18:45

fisken80 skrev:Jeg bliver hidsig af det her lortevejr... og især når nogen fremturer med at vejret er ih og åh så behageligt. Jeg har faktisk lyst til at slå dem. Hårdt. Røvhuller



Måske det er mere nuanceret end du fremfører! Jeg synes du er grov i din retorik og dertil vil jeg sige, at jeg altid har elsket sol og varme, men gik i tidlig overgangsalder med mange hedeture hver dag. Derfor synes jeg at sol og 20 grader er fint medmindre jeg skal være gennemblødt af sved. Så ja, der kan være andre grunde udover at hade sol og varme. Vent til du selv rammes af svedeture fra helvede og så meld ind om det skal være 25-30 grader!
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf Daine » 12. jul 2020, 18:55

Panton skrev:
fisken80 skrev:Jeg bliver hidsig af det her lortevejr... og især når nogen fremturer med at vejret er ih og åh så behageligt. Jeg har faktisk lyst til at slå dem. Hårdt. Røvhuller



Måske det er mere nuanceret end du fremfører! Jeg synes du er grov i din retorik og dertil vil jeg sige, at jeg altid har elsket sol og varme, men gik i tidlig overgangsalder med mange hedeture hver dag. Derfor synes jeg at sol og 20 grader er fint medmindre jeg skal være gennemblødt af sved. Så ja, der kan være andre grunde udover at hade sol og varme. Vent til du selv rammes af svedeture fra helvede og så meld ind om det skal være 25-30 grader!

Men det er jo ikke sol og 20 grader? Det regner, blæser og er kun omkring 15 grader - som føles koldere når det blæser. Jeg er selv frustreret og kan godt forstå fiskens retorik. Giv os nu bare godt vejr i f*cking 2 måneder, så må der for min skyld gerne være skodvejr resten af året.
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf Panton » 12. jul 2020, 19:00

Daine skrev:
Panton skrev:
fisken80 skrev:Jeg bliver hidsig af det her lortevejr... og især når nogen fremturer med at vejret er ih og åh så behageligt. Jeg har faktisk lyst til at slå dem. Hårdt. Røvhuller



Måske det er mere nuanceret end du fremfører! Jeg synes du er grov i din retorik og dertil vil jeg sige, at jeg altid har elsket sol og varme, men gik i tidlig overgangsalder med mange hedeture hver dag. Derfor synes jeg at sol og 20 grader er fint medmindre jeg skal være gennemblødt af sved. Så ja, der kan være andre grunde udover at hade sol og varme. Vent til du selv rammes af svedeture fra helvede og så meld ind om det skal være 25-30 grader!

Men det er jo ikke sol og 20 grader? Det regner, blæser og er kun omkring 15 grader - som føles koldere når det blæser. Jeg er selv frustreret og kan godt forstå fiskens retorik. Giv os nu bare godt vejr i f*cking 2 måneder, så må der for min skyld gerne være skodvejr resten af året.



At vil slå folk hårdt, fordi de melder ud at mindre sol og varme er kærkommen, det er grov i min optik.
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf Pjeps » 12. jul 2020, 19:03

Jeg satser på en fed og varm sensommer, med start i uge 34 og 4 uger frem :D

Jeg magter ikke en kønsløs efterårs sommerferie , jeg vil sidde og svede på altanen i sommertøj, mens jeg læser bøger og drikker iste.
2
:ninja:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf Spjaerten » 12. jul 2020, 19:04

Pjeps skrev:Jeg satser på en fed og varm sensommer, med start i uge 34 og 4 uger frem :D

Jeg magter ikke en kønsløs efterårs sommerferie , jeg vil sidde og svede på altanen i sommertøj, mens jeg læser bøger og drikker iste.


Kan vi ikke lige tage uge 33 med også der har jeg ferie som går ind i uge 34.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41317

Re: Tråden for sommerelskere

Indlægaf LaMariposa » 12. jul 2020, 19:16

Spjaerten skrev:
Pjeps skrev:Jeg satser på en fed og varm sensommer, med start i uge 34 og 4 uger frem :D

Jeg magter ikke en kønsløs efterårs sommerferie , jeg vil sidde og svede på altanen i sommertøj, mens jeg læser bøger og drikker iste.


Kan vi ikke lige tage uge 33 med også der har jeg ferie som går ind i uge 34.


Der går jeg så lige ind og er lidt large. I må få alt det sol, I vil have :D
Senest rettet af LaMariposa 13. jul 2020, 03:59, rettet i alt 1 gang.
4
:lun: Be brave

Tilbage til "Livets forhold"