Nye hobbyer i Corona tiden

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Nye hobbyer i Corona tiden

Indlægaf Neenah » 25. mar 2020, 07:41

JumboJette skrev::-D Der er lidt vej endnu! (I må lige dreje hovedet lidt :blush:)



You'll get there. Mit andet projekt i mit voksenliv:
IMG_20200308_210640.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Nye hobbyer i Corona tiden

Indlægaf LaScrooge » 25. mar 2020, 08:16

Pjeps skrev:
LaScrooge skrev:
Pjeps skrev:Når nu jeg ikke kan komme til keramik, så har jeg købt ind til powertex skulpturer.

Det er et materiale der kommer til at se sådan her ud (selv om min figur formentlig kommer til se noget anderledes ud :lol: )


Næææh, hvor spændende! Har du prøvet det før, eller kan du anbefale nogle instruktionsvideoer? (jeg savner også keramik)

Jeg har arbejdet lidt med det i mixed media på lærred. Der findes desværre ikke nogle online instruktioner som jeg har fundet, men jeg har købt et online kursus. Jeg havde tænkt mig at gå i gang idag.


Jeg så et spændende kursus i alibrejes-skulpturer på facebook, som jeg overvejede, men dels kræver det udgang ti hobbyforretninger og dels tænkte jeg, at jeg kunne finde ud af det ved at se instruktionsvideoer på youtube, hvis det var. Det kostede 179 for 6 måneder, så i virkeligheden er jeg bare ekstremt nærig når det kommer til sådan noget :lol: Det kan jeg lære på egen hånd, jo!
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Nye hobbyer i Corona tiden

Indlægaf Pjeps » 25. mar 2020, 08:24

LaScrooge skrev:
Pjeps skrev:
LaScrooge skrev:
Pjeps skrev:Når nu jeg ikke kan komme til keramik, så har jeg købt ind til powertex skulpturer.

Det er et materiale der kommer til at se sådan her ud (selv om min figur formentlig kommer til se noget anderledes ud :lol: )


Næææh, hvor spændende! Har du prøvet det før, eller kan du anbefale nogle instruktionsvideoer? (jeg savner også keramik)

Jeg har arbejdet lidt med det i mixed media på lærred. Der findes desværre ikke nogle online instruktioner som jeg har fundet, men jeg har købt et online kursus. Jeg havde tænkt mig at gå i gang idag.


Jeg så et spændende kursus i alibrejes-skulpturer på facebook, som jeg overvejede, men dels kræver det udgang ti hobbyforretninger og dels tænkte jeg, at jeg kunne finde ud af det ved at se instruktionsvideoer på youtube, hvis det var. Det kostede 179 for 6 måneder, så i virkeligheden er jeg bare ekstremt nærig når det kommer til sådan noget :lol: Det kan jeg lære på egen hånd, jo!


Dethar jeg også , men jeg tror det 179,- kr pr mdr, jeg har det fordi jeg på den online skole ,er ved at lære at male monokrome portrætter, så følger der også andre kurser med , et nyt hver måned. jeg er frygtelig til at bruge penge på krea :fløjt:
0
:ninja:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Nye hobbyer i Corona tiden

Indlægaf LaScrooge » 25. mar 2020, 08:36

Pjeps skrev:
LaScrooge skrev:
Pjeps skrev:
LaScrooge skrev:
Pjeps skrev:Når nu jeg ikke kan komme til keramik, så har jeg købt ind til powertex skulpturer.

Det er et materiale der kommer til at se sådan her ud (selv om min figur formentlig kommer til se noget anderledes ud :lol: )


Næææh, hvor spændende! Har du prøvet det før, eller kan du anbefale nogle instruktionsvideoer? (jeg savner også keramik)

Jeg har arbejdet lidt med det i mixed media på lærred. Der findes desværre ikke nogle online instruktioner som jeg har fundet, men jeg har købt et online kursus. Jeg havde tænkt mig at gå i gang idag.


Jeg så et spændende kursus i alibrejes-skulpturer på facebook, som jeg overvejede, men dels kræver det udgang ti hobbyforretninger og dels tænkte jeg, at jeg kunne finde ud af det ved at se instruktionsvideoer på youtube, hvis det var. Det kostede 179 for 6 måneder, så i virkeligheden er jeg bare ekstremt nærig når det kommer til sådan noget :lol: Det kan jeg lære på egen hånd, jo!


Dethar jeg også , men jeg tror det 179,- kr pr mdr, jeg har det fordi jeg på den online skole ,er ved at lære at male monokrome portrætter, så følger der også andre kurser med , et nyt hver måned. jeg er frygtelig til at bruge penge på krea :fløjt:


Det er ikke det værste man kan bruge penge på :-D Pt bruger jeg alle mine lommepenge på garn :genert:
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2717

Re: Nye hobbyer i Corona tiden

Indlægaf Frandsen » 25. mar 2020, 08:41

Jeg er totalt lemming, så jeg har netop startet en surdej op.

Og så har jeg kogt min egen kaffesirup og har andre madrelaterede projekter i hovedet.

Jeg er også så småt ved at blive hooked på havearbejde. Det er bare lidt uoverskueligt at gå i gang med havehalløj fra scratch. Vi har 1600 kvm vildtvoksende (altså med vilje) have. Jeg tænker, højbede og krukker er første step.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Nye hobbyer i Corona tiden

Indlægaf LaScrooge » 25. mar 2020, 09:29

Er der nogen der har forslag til alternativer til linoleum, hvis man har værktøjerne til snit, men kommer til at løbe tør for linoleum?
0
And we both know: I will be delicious
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4051

Re: Nye hobbyer i Corona tiden

Indlægaf Fynerfin82 » 25. mar 2020, 13:26

KitKat skrev:
Fynerfin82 skrev:Jeg er gået i gang med at lære salsa på YouTube.


Kan du anbefale nogle gode "for dummies med stive hofter " videoer? :genert:


Ikke endnu. Jeg fandt en der var ok, men den er kun 10 minutters intro til de 2 mest basic steps. Men finder jeg noget godt, skal jeg nok dele :D
1
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Nye hobbyer i Corona tiden

Indlægaf Pjeps » 28. mar 2020, 13:28

Pjeps skrev:Når nu jeg ikke kan komme til keramik, så har jeg købt ind til powertex skulpturer.

Det er et materiale der kommer til at se sådan her ud (selv om min figur formentlig kommer til se noget anderledes ud :lol: )


1. Forsøg, den er ikke helt tør, så derfor ikke malet ( den skal være kobber/irret agtigt . Lige nu er den lidt uhyggelig :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
:ninja:
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Nye hobbyer i Corona tiden

Indlægaf Mulan » 28. mar 2020, 13:32

Jeg er gået amok i epoxy-grej :genert: og nu laver jeg minisvampe og smykker med det.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "

Tilbage til "Livets forhold"