Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Indlægaf didas » 6. jan 2020, 19:09

Jeg tror, at jeg i forbindelse med min sidste flytning er kommet til at smide en hjemmevideo dvd ud fra mine forældres sølvbryllup tilbage i 96, hvor min mor holder tale til min far. Kassetten til den er i hvert fald tom og efter 3 år er den ikke dukket op.

Min mor er død og det var så vidt jeg ved det eneste video, der var af hende. Jeg har ikke nænnet at sige det til min far og håber bare på, at han aldrig spørger efter den dvd :(
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Indlægaf bluetof1 » 6. jan 2020, 19:16

Jeg tabte min vielsesring for nogle dage siden. Tog den af fordi *et eller andet*. Den røg på gulvet, sprang omkring i hele badeværelset og nu ligger den i tre stykker ved siden af vasken :(
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Indlægaf bluetof1 » 6. jan 2020, 19:20

Faktisk tabte jeg også min første vielsesring for nogle år siden. Jeg havde taget den af mens jeg var ude at ride, havde lagt den i lommen på min hestejakke, lukket lommen og den er aldrig set siden. Jeg VED at jeg lukkede lommen, og den var også lukket da jeg tog jakken på igen, men ringen er væk. Den eneste, der var i nærheden af min jakke inden jeg selv tog den på igen (og som vidste at ringen lå der), var min træner. Jeg har aldrig mistænkt hende for noget i den forbindelse, men eftersom jeg hentede min hest hjem fra hende for nogle måneder siden, og han var i virkelig rædselsfuld forfatning, så sidder jeg da og tænker at hun tog den. Den var ret værdifuld og hun er en gammel sut.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Neverkont
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2911

Re: Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Indlægaf Neverkont » 6. jan 2020, 19:52

DetSorteCirkus skrev:Inspireret af tråden her gik jeg på jagt efter en sølvring med stor affektionsværdi, og jeg var lige før heldig at finde den.
Desværre er den blevet lidt fladtrykt. Kan det mon rettes ud?


Sandsynligvis. :)
0
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Indlægaf Hewlett » 6. jan 2020, 20:36

Min far var inviteret til sin bedste vens søns konfirmation. Han havde ikke lige gidet gøre sig super umage med gave, så da han faldt over et lidt for prangende guldur (tyrker-guld, som han kaldte det) i en støvet skuffe i en gammel kommode derhjemme tænkte han, at det fint kunne gives væk i gave - han ville aldrig selv gå med sådan et ur længere og det passede nok cirka med de 500kr. han ville give gave for.

Det faldt så heller ikke lige i konfirmandens smag, så kort tid efter festen gik han til en guldsmed for at høre om uret var noget værd - det blev solgt på stedet til guldhandleren for 5000kr. :lol:


Historien er sjov fordi min far er en lidt nærig type og jeg tror helt ærligt stadig han kan ærgre sig lidt over det i dag selvom det er over 10 år siden :lol:
9
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Indlægaf lillebjoern » 6. jan 2020, 20:38

bluetof1 skrev:Faktisk tabte jeg også min første vielsesring for nogle år siden. Jeg havde taget den af mens jeg var ude at ride, havde lagt den i lommen på min hestejakke, lukket lommen og den er aldrig set siden. Jeg VED at jeg lukkede lommen, og den var også lukket da jeg tog jakken på igen, men ringen er væk. Den eneste, der var i nærheden af min jakke inden jeg selv tog den på igen (og som vidste at ringen lå der), var min træner. Jeg har aldrig mistænkt hende for noget i den forbindelse, men eftersom jeg hentede min hest hjem fra hende for nogle måneder siden, og han var i virkelig rædselsfuld forfatning, så sidder jeg da og tænker at hun tog den. Den var ret værdifuld og hun er en gammel sut.


Kan den være i foret på jakken? Hvis der bare er et lille bitte hul i lommen kan nærmest alt komme igennem... Jeg ved godt du sikkert ikke har den længere, men hvis nu :)
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Indlægaf HappyPaww » 6. jan 2020, 20:41

bluetof1 skrev:Faktisk tabte jeg også min første vielsesring for nogle år siden. Jeg havde taget den af mens jeg var ude at ride, havde lagt den i lommen på min hestejakke, lukket lommen og den er aldrig set siden. Jeg VED at jeg lukkede lommen, og den var også lukket da jeg tog jakken på igen, men ringen er væk. Den eneste, der var i nærheden af min jakke inden jeg selv tog den på igen (og som vidste at ringen lå der), var min træner. Jeg har aldrig mistænkt hende for noget i den forbindelse, men eftersom jeg hentede min hest hjem fra hende for nogle måneder siden, og han var i virkelig rædselsfuld forfatning, så sidder jeg da og tænker at hun tog den. Den var ret værdifuld og hun er en gammel sut.

Der kan ikke være et lille hul i lommen, så ringen ligger inde i jakkeforet? Det har jeg prøvet både i tasker og jakker selv med små bitte huller som man ikke har bemærket...
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Indlægaf bluetof1 » 6. jan 2020, 21:34

lillebjoern skrev:
bluetof1 skrev:Faktisk tabte jeg også min første vielsesring for nogle år siden. Jeg havde taget den af mens jeg var ude at ride, havde lagt den i lommen på min hestejakke, lukket lommen og den er aldrig set siden. Jeg VED at jeg lukkede lommen, og den var også lukket da jeg tog jakken på igen, men ringen er væk. Den eneste, der var i nærheden af min jakke inden jeg selv tog den på igen (og som vidste at ringen lå der), var min træner. Jeg har aldrig mistænkt hende for noget i den forbindelse, men eftersom jeg hentede min hest hjem fra hende for nogle måneder siden, og han var i virkelig rædselsfuld forfatning, så sidder jeg da og tænker at hun tog den. Den var ret værdifuld og hun er en gammel sut.


Kan den være i foret på jakken? Hvis der bare er et lille bitte hul i lommen kan nærmest alt komme igennem... Jeg ved godt du sikkert ikke har den længere, men hvis nu :)


Jeg har skam jakken endnu :-D Hestetøj er dyrt!
Men nej. Jeg har været igennem foret, lommerne, bag barrieren i ridehallen, ridehusbunden, bilen... you name, I went there.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Indlægaf godtnavn » 6. jan 2020, 21:37

Jeg har smidt mandens pas ud :genert: vi var ved at rydde op og jeg troede det var en pose med skrald, det var de tg ikke, men derimod en pose med vigtige papirer deriblandt hans pas.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Indlægaf godtnavn » 6. jan 2020, 21:52

Forleden var jeg tæt på at lave noget lignende, har ryddet ud i ting og der var 4 lysestager i blandt jeg ville smide til genbrug. På vej ud af døren kommer jeg i tanke om at de 4 vidst var nogle jeg har fået af min mormor, hører derfor lige min mor, det er så min tipoldefars lysestager, og noget af det eneste der er tilbage fra ham, han havde indbrud og fik stjålet alle sine værdifulde ting, disse var kun overlevet fordi de var falde th ned bag en sofa.

Så nu står de 4 antikke stager og roder i stuen og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre med dem...
0
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Indlægaf Tanten » 6. jan 2020, 22:50

Har du fundet ud af, om du kan få genskabt gavekortene på en eller anden måde?

Utallige er de gange, hvor jeg har været utrolig "dum".

To gange har jeg vasket mobiltelefoner i vaskemaskinen - den ene blev oven i købet tørretumblet også.

Jeg har glemt 2 fyldte indkøbsposer på Føtex´p-plads - og der var for rigtig mange penge varer i. Engang glemte jeg en jordbærkage på taget af min bil, som så fløj af efter et par sving.

Af de lidt mere alvorlige ting har jeg engang glemt at spænde autostolen fast i bilen, selvom barnet var spændt fast i autostolen - og ikke fået klipset kassen til barnevognen forsvarligt på. Begge gange uden skader på børn.

Jeg har kørt en bil helt tør for kølervæske, så motoren brændte sammen.

Utallige er de gavekort, jeg ikke har fået brugt, inden de udløb.

Forleden gjorde jeg mig selv til tyv ved en ren forglemmelse, da jeg først hjemme opdagede, at jeg ikke havde betalt for nogle småting, der, meget praktisk, lå under min taske på barnesædet af indkøbsvognen. så de ikke skulle blive væk, og som blev pakket ned i den tro, at de var betalt - jeg kunne lige så godt være blevet stoppet af en butiksdetektiv og anklaget for tyveri.

Jeg har engang smidt min søns fysikeksperiment i skraldespanden, selvom det var forberedelse til eksamen i gymnasiet. Jeg faldt over min anden søns rejsetrolley med printer i, på selve eksamensdagen, så glasset knækkede - heldigvis kunne den stadig printe, blot ikke kopiere.

Og så har jeg sat mig på en dyr violin, som min far (hvilket heller ikke var så smart) havde lagt i en stol. Den revnede.
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Indlægaf Delfin » 7. jan 2020, 04:37

Jeg har også glemt et ur. Havde taget det af på toilettet i indkøbscenter og glemte at tage det på igen. Jeg var kun kommet et lille stykke væk fra toiletterne, da jeg kom i tanke om det, men det var allerede væk, og det blev ikke indleveret til centerets hittegods.

Min vielsesring tabte jeg i køkkenet, og den trillede gennem en sprække ned under gulvbræddene under køleskabet. Det var ikke særlig sjovt at vide, hvor den var undn at kunne få fat på den.
0
14 11 14
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Indlægaf Tanten » 7. jan 2020, 13:39

Nåh ja - igår glemte jeg, hvor mine dæk var opbevaret og hentede først det ene sæt og kørte til den anden ende af byen for at hente det andet - som så viste sig af befinde sig samme sted som første sæt.....
0
MOGA
Indlæg: 4031
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Please, sig det ikke kun er mig, der gør så åndsvag en ting...

Indlægaf MOGA » 7. jan 2020, 14:23

SurSødSovs skrev:Heg glemte mit Appleur i Secutity i Billund.

Flot.

Og de har ikke fundet det.

Er lidt skuffet over, der er ansatte der, der stjæler. Tror faktisk det blev taget, da bakken blev taget fra til ekstra kontrol...


Er der ikke “find my...” funktion på urene?
0

Tilbage til "Livets forhold"