Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf musling » 5. aug 2020, 15:33

Jeg vil gerne have sommerdage med hygge på terrassen, grill og noget koldt i glasset, men jeg håber godt nok de har regnet forkert! Jeg kan slet ikke overskue +25 grader, så truslen om 30 grader er totalt uudholdeligt. Og vi må jo ikke rigtigt rejse nogle steder, for i så fald havde jeg pakket kuffert med varmt tøj og rejst til pingvinien eller noget andet køligt.

Hvor kan man klage?
2
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf fisken80 » 5. aug 2020, 16:15

musling skrev:Jeg vil gerne have sommerdage med hygge på terrassen, grill og noget koldt i glasset, men jeg håber godt nok de har regnet forkert! Jeg kan slet ikke overskue +25 grader, så truslen om 30 grader er totalt uudholdeligt. Og vi må jo ikke rigtigt rejse nogle steder, for i så fald havde jeg pakket kuffert med varmt tøj og rejst til pingvinien eller noget andet køligt.

Hvor kan man klage?


Du kan klage samme sted som os, der fik vores juli ødelagt...
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf Ado » 5. aug 2020, 16:35

Jeg undrer mig hvert år over, hvem det er, der helhjertet kan lide 27-28-29-30 grader i Danmark. Jeg mener...vores luftfugtighed gør det jo til en sauna. Jeg fatter det ikke. Og jeg hader vejrudsigten. Men hey; vi er i den sidste sommermåned. :banan: Snart bliver det lækkert efterår!
7
Donna Martin Graduates!
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf fisken80 » 5. aug 2020, 16:46

Ado skrev:Jeg undrer mig hvert år over, hvem det er, der helhjertet kan lide 27-28-29-30 grader i Danmark. Jeg mener...vores luftfugtighed gør det jo til en sauna. Jeg fatter det ikke. Og jeg hader vejrudsigten. Men hey; vi er i den sidste sommermåned. :banan: Snart bliver det lækkert efterår!


Det er jo så bl.a. mig. Jeg elsker det. Og glæder mig enormt til de næste mange dage, det bliver så skønt.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf zembra1986 » 5. aug 2020, 16:50

fisken80 skrev:
Ado skrev:Jeg undrer mig hvert år over, hvem det er, der helhjertet kan lide 27-28-29-30 grader i Danmark. Jeg mener...vores luftfugtighed gør det jo til en sauna. Jeg fatter det ikke. Og jeg hader vejrudsigten. Men hey; vi er i den sidste sommermåned. :banan: Snart bliver det lækkert efterår!


Det er jo så bl.a. mig. Jeg elsker det. Og glæder mig enormt til de næste mange dage, det bliver så skønt.


Der er en anden tråd dedikeret til jer sommer elskere. Hvorfor ikke bruge den i stedet? :gruble:

Dette er ikke en debateringstråd om hvorvidt sommer er fedt eller ej. Vi bliver jo aldrig enige, så der er ingen grund til at debattere.
6
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf Ado » 5. aug 2020, 16:59

fisken80 skrev:
Ado skrev:Jeg undrer mig hvert år over, hvem det er, der helhjertet kan lide 27-28-29-30 grader i Danmark. Jeg mener...vores luftfugtighed gør det jo til en sauna. Jeg fatter det ikke. Og jeg hader vejrudsigten. Men hey; vi er i den sidste sommermåned. :banan: Snart bliver det lækkert efterår!


Det er jo så bl.a. mig. Jeg elsker det. Og glæder mig enormt til de næste mange dage, det bliver så skønt.

Okay. Det er lækkert for dig, i så fald. Jeg synes det er godt for sommerelskerne. Og som sagt; vi klarer det nok. Gin & Tonic og visheden om, at sommeren snart er slut, gør det lettere at forholde sig til. Det ville være værre, hvis vi var i starten af juni. :afro:
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf Ado » 5. aug 2020, 17:04

:dåne:

Billede

Billede
8
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf Ado » 5. aug 2020, 17:09

Og nu har jeg købt en sommerkjole til på lørdag, hvor vi skal ud i varmen. Så noget godt er der. :lol: Og så printer jeg denne ud og hænger den på køleskabet. Det er snart sweatervejr. Og brændeovnsvejr. Og de gode æblers tid.


We can do it. :D


Billede
5
Donna Martin Graduates!
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf fisken80 » 5. aug 2020, 17:16

zembra1986 skrev:
fisken80 skrev:
Ado skrev:Jeg undrer mig hvert år over, hvem det er, der helhjertet kan lide 27-28-29-30 grader i Danmark. Jeg mener...vores luftfugtighed gør det jo til en sauna. Jeg fatter det ikke. Og jeg hader vejrudsigten. Men hey; vi er i den sidste sommermåned. :banan: Snart bliver det lækkert efterår!


Det er jo så bl.a. mig. Jeg elsker det. Og glæder mig enormt til de næste mange dage, det bliver så skønt.


Der er en anden tråd dedikeret til jer sommer elskere. Hvorfor ikke bruge den i stedet? :gruble:

Dette er ikke en debateringstråd om hvorvidt sommer er fedt eller ej. Vi bliver jo aldrig enige, så der er ingen grund til at debattere.


Altså, jeg svarede jo bare på ado’s spørgsmål. Hun undrede sig over, hvem det er, der helhjertet kan lide så høje temperaturer og det er bl.a. mig. Det var bare for at sige, at vi findes skam.
Det var ikke for at starte en debat, den har været der så rigeligt i den der tråd om god eller dårlig sommer :stoned:
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf Prosperity74 » 5. aug 2020, 22:55

Ado skrev:Jeg undrer mig hvert år over, hvem det er, der helhjertet kan lide 27-28-29-30 grader i Danmark. Jeg mener...vores luftfugtighed gør det jo til en sauna. Jeg fatter det ikke. Og jeg hader vejrudsigten. Men hey; vi er i den sidste sommermåned. :banan: Snart bliver det lækkert efterår!

Det undrer jeg mig virkelig også over og jeg hader virkelig vejrudsigten for øjeblikket. Jeg glæder mig meget til at vi snart kommer ind i efterårs månederne :love:
1
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf lulu-p » 6. aug 2020, 06:09

Ado skrev:Og nu har jeg købt en sommerkjole til på lørdag, hvor vi skal ud i varmen. Så noget godt er der. :lol: Og så printer jeg denne ud og hænger den på køleskabet. Det er snart sweatervejr. Og brændeovnsvejr. Og de gode æblers tid.


We can do it. :D


Billede


Intet som et rigtig godt efterår. Det skulle da lige være en isvinter :love:
3
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf Ado » 6. aug 2020, 06:36

lulu-p skrev:
Ado skrev:Og nu har jeg købt en sommerkjole til på lørdag, hvor vi skal ud i varmen. Så noget godt er der. :lol: Og så printer jeg denne ud og hænger den på køleskabet. Det er snart sweatervejr. Og brændeovnsvejr. Og de gode æblers tid.


We can do it. :D


Billede


Intet som et rigtig godt efterår. Det skulle da lige være en isvinter :love:

Uhh! Jeg gider godt en rigtig vinter. :dåne: Og jeg glæder mig så meget til træerne skifter farve. Soon!
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf sigge » 6. aug 2020, 07:44

Det er vejrudsigter som den for de kommende dage og så vores grå/våde vintre, der får mig til seriøst at overveje at flytte til Nordsverige. Ej men, de 4 dage på Icehotel i januar med knirkende sne overalt var bare magiske. :love: Og Kiruna får max. 22° i den kommende uge og stadig med sol. Hvis jeg kunne overtale nogle af mine nærmeste til at flytte med, var jeg på vej derop.
2
You can't spell awesome without me.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf zembra1986 » 6. aug 2020, 09:07

én bestemt vejrudsigt siger pletvis overskyet i dag og de næste par dage, hvor jeg er. Der er overskyet p.t :klap: Jeg håber den holder stik. Så bliver det i hvert fald lidt mere udholdelig med varmen, hvis solen ikke brager derudaf.
3
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Tråden for os der er mindre glade for sommeren

Indlægaf sigge » 6. aug 2020, 09:27

En lille positiv ting er, at det da i det mindste ikke ser ud til, at vi skal have tropenætter. :kryds:
2
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Livets forhold"