Bruger du sæbe på de nedre dele?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.

Bruger du sæbe på kønsdelene?

Kvinde: Ja, almindelig kropssæbe
33
20%
Kvinde: Ja, men en intimsæbe til formålet
48
29%
Kvinde: Nej, kun rent vand
66
40%
Mand: Ja, almindelig kropssæbe
13
8%
Mand: Ja, men en intimsæbe til formålet
0
Ingen stemmer
Mand: Nej, kun rent vand
2
1%
Ved ikke / Forskelligt / hvad er bad?
4
2%
 
Afgivne stemmer: 166
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8897

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf D.itsen » 18. maj 2019, 07:01

Kun vand. Jeg brugt intimsæbe engang, men læste en del steder at det var unødvendigt, så stoppede og det fungerer fint. Det eneste, jeg har oplevet, der kan være svært at fjerne fra det område kun med vand er glidecreme

Min hud er generelt tør og mit underliv er sart, med tendens til ubalance og svamp
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20420
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf paint » 18. maj 2019, 08:02

Når man ser afstemningsresultatet, kan man godt undre sig over, at der overhovedet sælges sæbe i Matas og andre steder. :gruble: :-D
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf Jedi » 18. maj 2019, 08:35

Misantropen skrev:
Jedi skrev:Jeg bruger intimsæbe de steder, hvor der ellers ville være hår. Dvs. ikke der, hvor der er slimhinder. Bliver altid overasket, når jeg hører om kvinder, der vasker sig indvendig :-O

Indvendigt som mellem/omkring skamlæberne eller i skeden? :mellow:


Der er nogen, der putter sæbe på en finger og fører den ind og skrubber indvendigt. Hvilket jeg slet ikke kan forstå, ikke gør ondt? :nerve: Altså, vær dog sød ved din vajayjay, den har jo ikke gjort dig noget!
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf Stitch » 18. maj 2019, 08:41

paint skrev:Når man ser afstemningsresultatet, kan man godt undre sig over, at der overhovedet sælges sæbe i Matas og andre steder. :gruble: :-D


Man bruger forhåbentlig sæbe andre steder på kroppen?
3
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf Misantropen » 18. maj 2019, 08:51

Jedi skrev:
Misantropen skrev:
Jedi skrev:Jeg bruger intimsæbe de steder, hvor der ellers ville være hår. Dvs. ikke der, hvor der er slimhinder. Bliver altid overasket, når jeg hører om kvinder, der vasker sig indvendig :-O

Indvendigt som mellem/omkring skamlæberne eller i skeden? :mellow:


Der er nogen, der putter sæbe på en finger og fører den ind og skrubber indvendigt. Hvilket jeg slet ikke kan forstå, ikke gør ondt? :nerve: Altså, vær dog sød ved din vajayjay, den har jo ikke gjort dig noget!

Og skrubber? :panik:

Jeg kan heller ikke forstå det ikke gør ondt, men det er måske skruen uden ende hvis det klør og er irriteret, og man prøver at løse det med sæbe :mellow:
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf Mangoness » 18. maj 2019, 09:50

Jeg bruger normalt kun vand - men under menstruation bruger jeg intimsæbe.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf Elvispop » 18. maj 2019, 10:00

Vand og alm. sæbe..
Man kan få pænt svedige løg, af at at ha' et chaufførjob.

Bag forhuden bruges samme sæbe, og skylles grundigt.
En omgang med "medi-skrup" til hele undervognen, osse under forhuden, når huden bliver lidt sart.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20420
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf paint » 18. maj 2019, 11:25

Stitch skrev:
paint skrev:Når man ser afstemningsresultatet, kan man godt undre sig over, at der overhovedet sælges sæbe i Matas og andre steder. :gruble: :-D


Man bruger forhåbentlig sæbe andre steder på kroppen?


Det gør 'man' nok. Men det er åbenbart heller ikke på benene (ifølge den anden afstemning) :-D
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf Stitch » 18. maj 2019, 11:51

paint skrev:
Stitch skrev:
paint skrev:Når man ser afstemningsresultatet, kan man godt undre sig over, at der overhovedet sælges sæbe i Matas og andre steder. :gruble: :-D


Man bruger forhåbentlig sæbe andre steder på kroppen?


Det gør 'man' nok. Men det er åbenbart heller ikke på benene (ifølge den anden afstemning) :-D


ahhh - jeg har ikke læst den tråd.

Men "Man" bør vist fremover til at have et kursus i skolen om, hvordan man går i bad :lol2:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf Prosperity74 » 19. maj 2019, 18:27

Kun vand
0
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27073

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf ajnaM » 19. maj 2019, 19:06

Jeg bruger almindelig kropssæbe og har aldrig haft problemer. Jeg har brugt intimsæbe, men mærkede ingen forskel, og så gider jeg ikke have (endnu) flere produkter stående.

Og altså... vaske sig indvendigt. Altså, inde i skeden? :shock: Er der nogen, der gør det?
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27073

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf ajnaM » 19. maj 2019, 19:09

Jedi skrev:
Misantropen skrev:
Jedi skrev:Jeg bruger intimsæbe de steder, hvor der ellers ville være hår. Dvs. ikke der, hvor der er slimhinder. Bliver altid overasket, når jeg hører om kvinder, der vasker sig indvendig :-O

Indvendigt som mellem/omkring skamlæberne eller i skeden? :mellow:


Der er nogen, der putter sæbe på en finger og fører den ind og skrubber indvendigt. Hvilket jeg slet ikke kan forstå, ikke gør ondt? :nerve: Altså, vær dog sød ved din vajayjay, den har jo ikke gjort dig noget!


Jeg tænker umiddelbart ikke, at det skulle gøre ondt - altså, en finger burde man jo nok kunne klare... Mere at jeg ikke kan se behovet. Og at jeg tænker, det er svært at skylle sæben ud igen? :gruble:
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf Madam Pomfrey » 19. maj 2019, 19:30

jeg bruger alm. bodyshower eller evt. hårshampo til en hurtig "udenpå" vasker - og skyller grundigt med vand efterfølgende, sæben løber jo alligevel derned af når jeg skylle hår eller overkrop ren for sæbe :gruble: Det skal dog siges at jeg aldrig nogensinde har lidt af noget underlivshalløj, haft kløe eller gener, så havde jeg jo nok gjort anderledes :)
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf Jedi » 20. maj 2019, 08:02

ajnaM skrev:
Jedi skrev:
Misantropen skrev:
Jedi skrev:Jeg bruger intimsæbe de steder, hvor der ellers ville være hår. Dvs. ikke der, hvor der er slimhinder. Bliver altid overasket, når jeg hører om kvinder, der vasker sig indvendig :-O

Indvendigt som mellem/omkring skamlæberne eller i skeden? :mellow:


Der er nogen, der putter sæbe på en finger og fører den ind og skrubber indvendigt. Hvilket jeg slet ikke kan forstå, ikke gør ondt? :nerve: Altså, vær dog sød ved din vajayjay, den har jo ikke gjort dig noget!


Jeg tænker umiddelbart ikke, at det skulle gøre ondt - altså, en finger burde man jo nok kunne klare... Mere at jeg ikke kan se behovet. Og at jeg tænker, det er svært at skylle sæben ud igen? :gruble:


Jeg tænker, det må svie med sæbe i slimhinderne, specielt når man ikke kan skylle det væk. Generelt bruger man jo ikke sæbe i slimhinder (øjne etc) og hvis man ikke kan skylle efter, så må det da gøre ondt??
0
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27073

Re: Bruger du sæbe på de nedre dele?

Indlægaf ajnaM » 20. maj 2019, 08:18

Jedi skrev:
ajnaM skrev:
Jedi skrev:
Misantropen skrev:
Jedi skrev:Jeg bruger intimsæbe de steder, hvor der ellers ville være hår. Dvs. ikke der, hvor der er slimhinder. Bliver altid overasket, når jeg hører om kvinder, der vasker sig indvendig :-O

Indvendigt som mellem/omkring skamlæberne eller i skeden? :mellow:


Der er nogen, der putter sæbe på en finger og fører den ind og skrubber indvendigt. Hvilket jeg slet ikke kan forstå, ikke gør ondt? :nerve: Altså, vær dog sød ved din vajayjay, den har jo ikke gjort dig noget!


Jeg tænker umiddelbart ikke, at det skulle gøre ondt - altså, en finger burde man jo nok kunne klare... Mere at jeg ikke kan se behovet. Og at jeg tænker, det er svært at skylle sæben ud igen? :gruble:


Jeg tænker, det må svie med sæbe i slimhinderne, specielt når man ikke kan skylle det væk. Generelt bruger man jo ikke sæbe i slimhinder (øjne etc) og hvis man ikke kan skylle efter, så må det da gøre ondt??


Jeg tænker umiddelbart, at kønsdelene kan tåle lidt mere end øjnene. :D
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Livets forhold"