Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Tibbler » 19. apr 2019, 20:04

Der var også ham, der havde lavet en hjemmeside, med billederne fra debatten. Babybilleder, pikbilleder osv i én stor pærevælling.
Han blev ret upopulær :D
2
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Rapfisk » 19. apr 2019, 20:07

Åh, ja, og “Hvor meget slik kan du stable på din baby”, der endte på bagsiden af Berlingske (og med en undskyldning fra redaktøren, da folk gik amok).
1
Livslinjen: 70 201 201
Fynbo
Indlæg: 171
Tilmeldt: 21. aug 2015, 14:19
Kort karma: 36
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 444

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Fynbo » 20. apr 2019, 01:07

MissMatcs tråd om sin kæreste, som døde i et epileptisk anfald.
Aimas tråd om at miste sin lillebror.
:trist:
4
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf LaScrooge » 20. apr 2019, 06:08

Mette skrev:En debat-komsammen tråd på DD, hvor en en kvinde-debattør-læge, havde udspioneret til arrangementet, og derefter dissede folk i tråden. Meget, meget sært!


:8:
Den kunne jeg godt tænke mig at læse. Kæft, hvor er det vanvittigt.

---
Jeg husker pt en tråd fra min første tid på debatten. En ung kvinde med skizofreni, hvis hund døde. Den var meget rørende, især har det brændt sig fast hvorfor hunden var så vigtig: når kvinden havde en episode kunne hun se på hunden og dens reaktion og dermed genforankres i virkeligheden. Når hunden ikke rejste børster eller reagerede beskyttende vidste hun, at de ting hun oplevede ikke var virkelige, selvom de stadig var grænseløst forfærdelige.
9
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf LaScrooge » 20. apr 2019, 06:13

Og så faktisk Kids tråde om hendes søster.
6
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21838

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Purple Haze » 20. apr 2019, 06:37

BlueBunny skrev:
Der var en med en privat-debatkomsammen(?) hvor en debattør blev voldtaget på det ene værelse. Hende tænkte jeg meget på. Jeg tror aldrig jeg skrev i tråden. Men den gjorde stort indtryk.


Det var hjemme hos Kaptajnen og hans Kæreste (T).
Det var en kælder-debatkomsammen, og det var kaptajnens arbejdskollega der gjorde det, altså ikke en anden debattør.

(T) var gået kold i deres soveværelse og vågnede ved at kollegaen “var i gang” hvor hun så havde råbt op og der var kommet nogen og havde reddet hende.

Kollegaen, som i øvrigt ikke dukkede op på sit arbejde igen (hvilket nok var en god ide), havde åbenbart fuldstændig misforstået “kældersnakken” eller også havde det gjort ham kulleret at folk kunne tale så meget og så åbent om sex.

Og da politiet kom var de også mere interesseret i at høre om hvad det var for en gruppe mennesker og hvor de kendte hinanden fra, og hvad de talte om på nettet. end at “gøre noget ved kollegaen”. Og det uagtet at kollegaen aldrig havde været på debatten og læst hvad folk snakkede om derinde.
Mener sagen blev droppet, på trods af vidner, fordi det netop var til en kælder-debatkomsammen, ven er ikke helt dikker.

Var ikke selv med, men talte meget om drt med nogle af dem der var.
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf LaScrooge » 20. apr 2019, 06:38

Jeg prøver at søge tråde frem på den gamle debat, men uanset hvor generisk et søgeord jeg bruger og hvor bred en tidsperiode jeg søger i, dukker det op som 0 resultater - mon lukkede tråde ikke er indekserede til fremsøgning?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6176
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 747
Likede indlæg: 14661

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Ata » 20. apr 2019, 09:54

Det mærkeligste var da E-Coli og Denise-Michelle blev kærester. Det er jeg stadig ikke kommet mig over. :-D
5
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Ado » 20. apr 2019, 11:32

Mitreaar. Hed hun ikke det? Hende husker jeg.
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Pjeps » 20. apr 2019, 11:38

Mange af de nævnte tråde har også berørt mig meget!

Og så husker jeg ham der altid kom med påstande om at kvinder absolut ikke vil have mænd med små pikke. Og det blev bragt op i enhver sammenhæng.
3
:ninja:
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Anilara » 20. apr 2019, 11:56

Pjeps skrev:Mange af de nævnte tråde har også berørt mig meget!

Og så husker jeg ham der altid kom med påstande om at kvinder absolut ikke vil have mænd med små pikke. Og det blev bragt op i enhver sammenhæng.

Hr. "I-er-alle-sizequeens" var også på woman! :D
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf hotlips » 20. apr 2019, 12:12

Purple Haze skrev:
BlueBunny skrev:
Der var en med en privat-debatkomsammen(?) hvor en debattør blev voldtaget på det ene værelse. Hende tænkte jeg meget på. Jeg tror aldrig jeg skrev i tråden. Men den gjorde stort indtryk.


Det var hjemme hos Kaptajnen og hans Kæreste (T).
Det var en kælder-debatkomsammen, og det var kaptajnens arbejdskollega der gjorde det, altså ikke en anden debattør.

(T) var gået kold i deres soveværelse og vågnede ved at kollegaen “var i gang” hvor hun så havde råbt op og der var kommet nogen og havde reddet hende.

Kollegaen, som i øvrigt ikke dukkede op på sit arbejde igen (hvilket nok var en god ide), havde åbenbart fuldstændig misforstået “kældersnakken” eller også havde det gjort ham kulleret at folk kunne tale så meget og så åbent om sex.

Og da politiet kom var de også mere interesseret i at høre om hvad det var for en gruppe mennesker og hvor de kendte hinanden fra, og hvad de talte om på nettet. end at “gøre noget ved kollegaen”. Og det uagtet at kollegaen aldrig havde været på debatten og læst hvad folk snakkede om derinde.
Mener sagen blev droppet, på trods af vidner, fordi det netop var til en kælder-debatkomsammen, ven er ikke helt dikker.

Var ikke selv med, men talte meget om drt med nogle af dem der var.


Hvad var det kæresten hed? T-etellerandetnummer?
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf dgd2007 » 20. apr 2019, 12:22

LaScrooge skrev:Jeg prøver at søge tråde frem på den gamle debat, men uanset hvor generisk et søgeord jeg bruger og hvor bred en tidsperiode jeg søger i, dukker det op som 0 resultater - mon lukkede tråde ikke er indekserede til fremsøgning?

Google det du vil søge på, og så tilføj: site:dindebat.dk
Det virker som regel bedre end debatternes egne søgefunktioner (gælder også denne) :D
2
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf BlueBunny » 20. apr 2019, 16:55

dgd2007 skrev:
LaScrooge skrev:Jeg prøver at søge tråde frem på den gamle debat, men uanset hvor generisk et søgeord jeg bruger og hvor bred en tidsperiode jeg søger i, dukker det op som 0 resultater - mon lukkede tråde ikke er indekserede til fremsøgning?

Google det du vil søge på, og så tilføj: site:dindebat.dk
Det virker som regel bedre end debatternes egne søgefunktioner (gælder også denne) :D

Prøvede lige og fandt sørme min toiletbørstetråd.

https://www.dindebat.dk/topic/660438-toiletbørster/

Den fik mig virkelig til at forstå HVOR forskelligt tekst læses. At at debat-disclaimere nogle gange virkelig er nødvendige.
13
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21838

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Purple Haze » 21. apr 2019, 02:00

Ved ikke om den ligefrem gjorde et stort indtryk, men var alligevel overrasket hvor ureflekteret folk kan være.

Husker en tråd hvor Røde Kai virkelig var vred over at en eller anden havde kørt på cykel på fortovet, og kørte op i en spids over at nogen kunne finde på dem slags og om de da ikke tænkte på andre.
Kai havde jo selv været dybt kriminel, og potentielt ødelagt en masse menneskers liv - men kunne ikke sætte sig ind i at nogen kunne finde på at kører på cykel på fortovet, fordi det måtte man jo ikke.
Virkelig sært.
15
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Livets forhold"