Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Guilded_Lily » 19. apr 2019, 15:45

^Åh ja, krigen om egne vs. billeder hugget fra nettet :lol:

Jeg kom også i tanker om hele gulvabe-misæren. Det udtryk holder jeg meget af.
8
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Rapfisk » 19. apr 2019, 15:56

Hvordan man slår et køleskab ihjel og trådene om, hvor ofte man vasker håndklæder, hvor folk prøvede at overgå hinanden ud i det absurde, hvor de nærmest påstod at vaske, inden håndklæderne blev brugt.

En tråd om, hvorvidt man skulle bruge “opdragelse” i børneforum - nogle mente, at opdragelse var som at dressere aber. Og ja, sukkerdebatterne samme sted.

Hende med de fire piger og manden, der er adopteret, og hans forløb med fødselsdepression. NewYorkerByHearts kræftforløb og mandens sidste indlæg (jeg tror også, han skrev på Debatten ud over på hendes blog).

Og ja, så selvfølgelig MissMatch.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf hotlips » 19. apr 2019, 16:21

Det har mest været de der tråde der har været så ondsindede at jeg har siddet og tænkt det var en form for psykisk mishandling man havde gang i.

Maja, Winnie, hun fik tre røde kort for at dele økologisk is ud i vuggestuen, og der var engang en dame der kom i børneforaet på jubii der havde formastet sig til at vise bryster i kælderen, der var ingen grænser for hvor meget det sagde om hende og hun endte også med at forsvinde.. Barbie et eller andet mener jeg.
Så var der den meget unge dame med en dreng med kolik der havde en kæreste der aldrig var der, hun sagde aldrig et ondt ord om ham men det var sådan en hvor jeg følte mig helt lettet da hun pludselig nævnte hun var alene.

Så var der modedamerne, joey og hende med gulvaberne,hun havde en eller anden hun lå i konstant fight med.

Der var også en dame der boede i mit nærområde, rødovre med en ex der var bunden, en indvandrer der havde børn i udlandet og som jeg husker det rejste ned til dem og exen i tide og utide , hun lavede engang en tråd og bad om hjælp fordi han ikke var kommet med de penge han var bagud så hun havde hverken til bleer eller noget, hende fortryder jeg lidt jeg ikke tog kontakt til, hun virkede meget sød men meget alene helt generelt. Jeg håber hun har det godt, men hvis nogen ved hvem det er så vil jeg gerne have et navn.

Så var der parret i kælderen, kaptajn et eller andet og kæresten der havde et navn jeg husker som hippie agtigt.. De virkede vildt søde og var totalt cool efter min mening, det var ligemeget hvor kinky og outreret en ting folk spurgte til, så blev der svaret pænt og de vidste de vildeste ting, jeg kan huske der blev spurgt til hvad en urinslæde og noget andet jeg ikke kan huske hvad var, der var det kaptajnen der kom og fortalte at kæresten sagde det var en form for kar man stiller på en vogn og så hælder man urinen i og kører den frem og tilbage så det skvulper på den der sidder i.. Jeg kan også huske at det var så specielt at han skrev at han aldrig havde hørt om det før.
Der var også en mand, jeg synes han hed noget med franky eller noget lignende, han havde sådan en seng der kan lave vaacum med gummilagner og så er der hul til munden, han var ret interessant, han dyrkede en masse ting der var helt nye for mig.
Jeg kunne godt lide kælderen, man kunne altid spørge hvis man var nysgerrig omkring de rent praktiske ting ved diverse kinks eller bare hvordan man kunne gøre det bedre hvis man sloges med kramper når man red ham eller den slags,jeg tror ikke jeg selv har spurgt men jeg har læst rigtig meget derinde.
Der ville det aldrig være blevet accepteret at man gik ind i en tråd og skrev man syntes den lyst der blev spurgt til var klam.

Jeg synes hovedparten af de angiveligt mindeværdige tråde har overlevet sig selv x 100, og at det nærmer sig onkel humor at blive ved med at trække dem frem, come on, at folk er lidt ocd omkring et bageprodukt kan vel for fanden de ikke få nogen til at skrige af grin 8 år efter..

De tråde der har rørt noget hos mig har ofte været dem hvor man har fået opfyldt et ønske om at blive gravid der har virket håbløst af den ene eller anden grund, vibbsen, Rikke, og der har været en håndfuld flere, det har været sådan noget hvor jeg godt har kunnet mærke hvor lidt forskel der for mig er på folk her og dem man kender i virkeligheden også selvom jeg ikke rigtig er en der dyrker venskaber herinde, eller har noget sådan vennelignende med bestemte personer.. Jeg ved de fleste af jer ved hvad jeg mener, jeg kan ikke lige forklare det bedre.
2
Aesel82
Indlæg: 2654
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4284

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Aesel82 » 19. apr 2019, 16:39

Missmatchs tråd er også en af dem, der står stærkest i min erindring.

De tråde, der har haft størst betydning for mig personligt, var dog madbudgettrådene på dindebat, fordi jeg derigennem har mødt en flok fantastiske kvinder.
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Delfin » 19. apr 2019, 17:02

En lang række af de andre tråde, der er nævnt.

Julehjælpstrådene i deres spæde start. (og generelt hjælpsomheden herinde) Senere blev det lidt for stort og for meget tiggeri.

Bakmo og hans barnevognstråde var sjove
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Sophies-mor » 19. apr 2019, 17:14

Rapfisk skrev:Hvordan man slår et køleskab ihjel og trådene om, hvor ofte man vasker håndklæder, hvor folk prøvede at overgå hinanden ud i det absurde, hvor de nærmest påstod at vaske, inden håndklæderne blev brugt.

En tråd om, hvorvidt man skulle bruge “opdragelse” i børneforum - nogle mente, at opdragelse var som at dressere aber. Og ja, sukkerdebatterne samme sted.

Hende med de fire piger og manden, der er adopteret, og hans forløb med fødselsdepression. NewYorkerByHearts kræftforløb og mandens sidste indlæg (jeg tror også, han skrev på Debatten ud over på hendes blog).

Og ja, så selvfølgelig MissMatch.

Og om barnet skulle iklædes Ida T, Molo eller hvad det nu hed, for at være helt og aldeles in.
Og diskussionen om, hvorvidt at retro børneværelser (a la brækorange, lortebrun og flaskegrønt) var smarte eller not.
:lol:
Der findes ikke popcorn nok i verden til de tråde :popkorn:
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Mette
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1847

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Mette » 19. apr 2019, 17:37

En debat-komsammen tråd på DD, hvor en en kvinde-debattør-læge, havde udspioneret til arrangementet, og derefter dissede folk i tråden. Meget, meget sært!
8
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf BlueBunny » 19. apr 2019, 17:56

Jeg tænker særligt på nettolorteposen, møllekakaoen og cykelstyrte-wizze.

Der var en om rengøring af toiletbørster. Jeg skrev en joke som jeg selv syntes var mega langt ude og jeg klukkede så rørene løb. Flere troede dog IKKE det var en joke. Ja så er den svær at komme ud af og jeg fik respekt for nuancerne ved skriftlig debat. Jeg synes nu stadig jeg var RET sjov og griner igen bare ved tanken om hvor sjov jeg var.

Så er der de hårde som er nævnt.

Der var en med en privat-debatkomsammen(?) hvor en debattør blev voldtaget på det ene værelse. Hende tænkte jeg meget på. Jeg tror aldrig jeg skrev i tråden. Men den gjorde stort indtryk.
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf AgentPixie » 19. apr 2019, 17:59

Mandelolie :dåne:
6
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf BlueBunny » 19. apr 2019, 18:03

(Ville lige finde en gammel tråd på dd. Er alt gammelt slettet derinde? Jeg har ikke brugt dd siden debatten kom til)
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Moxy-lady » 19. apr 2019, 18:23

BlueBunny skrev:
Der var en med en privat-debatkomsammen(?) hvor en debattør blev voldtaget på det ene værelse. Hende tænkte jeg meget på. Jeg tror aldrig jeg skrev i tråden. Men den gjorde stort indtryk.


What?? Det siger mig ingenting!
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf BlueBunny » 19. apr 2019, 18:30

Moxy-lady skrev:
BlueBunny skrev:
Der var en med en privat-debatkomsammen(?) hvor en debattør blev voldtaget på det ene værelse. Hende tænkte jeg meget på. Jeg tror aldrig jeg skrev i tråden. Men den gjorde stort indtryk.


What?? Det siger mig ingenting!

Hun brugte vist ikke ordet voldtægt. Hun var kæreste med en debattør. Og en anden debattør tvang sig til sex med hende på et værelse. Det var hele det usagte der gjorde så stort indtryk. Jeg havde så ondt af hende. Det er nok over 10 år siden.
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Spjaerten » 19. apr 2019, 18:33

Moxy-lady skrev:
BlueBunny skrev:
Der var en med en privat-debatkomsammen(?) hvor en debattør blev voldtaget på det ene værelse. Hende tænkte jeg meget på. Jeg tror aldrig jeg skrev i tråden. Men den gjorde stort indtryk.


What?? Det siger mig ingenting!

Havde jeg lykkelig glemt og er ellers en SF dem der blev stalket.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Æble » 19. apr 2019, 18:56

BlueBunny skrev:
Moxy-lady skrev:
BlueBunny skrev:
Der var en med en privat-debatkomsammen(?) hvor en debattør blev voldtaget på det ene værelse. Hende tænkte jeg meget på. Jeg tror aldrig jeg skrev i tråden. Men den gjorde stort indtryk.


What?? Det siger mig ingenting!

Hun brugte vist ikke ordet voldtægt. Hun var kæreste med en debattør. Og en anden debattør tvang sig til sex med hende på et værelse. Det var hele det usagte der gjorde så stort indtryk. Jeg havde så ondt af hende. Det er nok over 10 år siden.


Var det T etellerandet tal måske T73. Hun var kæreste med en anden debattør. Jeg husker det også.

MissMatch tråden er den der har fulgt mig. Hpber sådan det går godt med hende og at hun og datteren er lykkelige nu.

Rikkes tab, kan huske jeg tudede da jeg læste at søn nr to døde på den første søns fødselsdag. Ej bliver stadig ked af det af at tænke på at gennemgå så stor en smerte. Kram til dig Rikke :ae: Ja og andre skæbner i “Mistet et barn” :whine:
4
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvilken tråd har gjort størst indtryk på dig, gennem årene?

Indlægaf Kattefjæs » 19. apr 2019, 19:47

Udover alt det I har nævnt her; bagepap. :lol:
8

Tilbage til "Livets forhold"