Hvad ønsker du dig i 2019?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
admin
Admin
Indlæg: 116
Tilmeldt: 1. dec 2014, 12:41
Kort karma: 0
Likede indlæg: 134

Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf admin » 2. dec 2018, 18:27

Sidste år ved denne tid oprettedes denne viewtopic.php?f=39&t=9644

Skal vi snuppe en omgang mere for 2019?

(Tekst fjernet af moderator, da bruger er slettet, og trådstarter nu er ændret til admin)
5
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16081
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29899

Re: Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf TinaW » 2. dec 2018, 18:32

Jeg skal også være bedre til at passe på mig selv og få gjort noget ved de overskydende kilo.

Og så må 2019 gerne byde lidt færre bekymringer på kæledyrsfronten og dermed følgende dyrlægeregninger.
Skulle der snige sig en ismule mere ind på folden, så ville det ikke gøre noget, men det kan også godt vente til 2020.

Håber min mand bliver mere glad for sit arbejde og at vi ellers bare fortsætter med at være der for hinanden og min søn.
Senest rettet af TinaW 2. dec 2018, 18:43, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf LadyFox » 2. dec 2018, 18:42

- At blive klogere på hvordan jeg gerne vil bo i fremtiden.
- At få mere styr på de praktiske opgaver i hjemmet så som madlavning og rengøring og sådan.
- At se mere til mine venner.
- Bestå den ene eksamen jeg har i 2019.
- At blive ved med at have det lige så vildt som jeg har haft det i år.
0
...
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf JoyNips » 2. dec 2018, 19:08

- et barn der sover igennem! Jeg er træt på 22. måned...
- at få malet vores entre, sat hegn op i haven, få drivhus og få indrettet kontor og børneværelse.
- flere penge mellem hænderne
- at få startet et par stævner på hesten og forhåbentlig snuse lidt til changementer over sommeren, så den kan blive klar til M i 2020
- at smide 5 kg som åbenbart ikke forsvinder af sig selv efter graviditet
Senest rettet af JoyNips 2. dec 2018, 21:12, rettet i alt 1 gang.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf Lulu » 2. dec 2018, 19:15

At mit nye job (som jeg begynder på 10.12 i år) er alt det jeg håber og drømmer om det er
At der med nyt job følger mere overskud og glæde,så jeg kan være den mor for mine børn jeg ønsker at være
At min 2 årige kommer sig over sine terrible twos for han er godt nok strid
At min knap 5årige forbliver mindst lige så fantastik som han er nu, men samtidig bryder lidt med sin pleaser personlighed, som desværre indimellem gør ham ekstrem sårbar og ked i børnehaven
At vi får lavet nogle småting på huset (laver haven lidt mere børnevenlig, bliver færdige med at male gangen og at vi får lavet nyt gæstetoilet)
Jeg håber økonomien er god nok til, at manden og jeg kan komme ud at spise hver gang ungerne er på weekend/ferie hos bedsteforældrene (Ca 6 gange årligt)
At vi som familie får nydt nogle fantastiske ferier, når vi alle holder ferie, både hjemme i haven (og poolen) og måske på en rejse, gerne til England
At mandens og mine spil aftener (naked game night) fortsat er noget der praktisere - ligeså naked movie night, det giver noget ekstra intimitet i forholdet, hvilket er ret rart når nu hverdagen er meget travl og hektisk
3
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf Skorstenen » 2. dec 2018, 19:26

At vi kan få råd til at få sat vores stueetage i stand.
At jeg fortsætter min nye stil og taber mig yderligere
At jeg får flere hjemmearbejdsdage, enten ved jobskifte eller ved ændring af nuværende job
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf Skorstenen » 2. dec 2018, 19:26

At vi kan få råd til at få sat vores stueetage i stand.
At jeg fortsætter min nye stil og taber mig yderligere
At jeg får flere hjemmearbejdsdage, enten ved jobskifte eller ved ændring af nuværende job
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf achillaxedprune » 2. dec 2018, 19:28

Jeg ønsker mig egentlig bare én ting: At jeg bliver bedre til at føle mine følelser og være i dem. Jeg er mester i at distancere mig fra alle følelser, der gør ondt, og det er ikke en strategi, som virker længere. Så 2019 må meget gerne være året, hvor jeg bliver bedre til at håndtere de svære følelser.
4
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf Panton » 2. dec 2018, 19:36

At INTET fra 2018 gentager sig, bortset fra sommeren. Fuck et lorte år :whine:

Jeg håber det bedste for min søn, som nu er teenager, bare der ikke bliver for mange kampe. Jeg håber han fortsætter sin gode udvikling, og han får de resultater i hans sport som han kæmper for :love: Han elsker skole og det håber jeg varer ved :D
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf Daine » 2. dec 2018, 19:38

Jeg læste lige min 2018 ønskeliste og jeg kan se, at jeg kan genbruge en del. Som sidste år er der mange store og små ønsker, jeg håber nogen af dem går i opfyldelse.

- Jeg finder et godt job, hvor jeg kan blive udfordret og først og fremmest kommer til at tjene en anstændig løn igen.
- Alternativt påbegynder ny uddannelse, så ovenstående nemmere kan gå i opfyldelse.
- Jeg bliver bedre til at spare penge op, bruge hvad jeg har og - forsøge - at leve mere minimalistisk. Indse at materielle ting ikke gør mit liv lykkeligere. Der skal også ryddes op i skuffer og skabe og smides ud, har lidt et samlergen.
- Jeg sætter mere fokus på sunde madvaner og motion. Et vægttab på mindst 15 kg i løbet af året er realistisk - og nødvendigt!
- Jeg bliver bedre til at skabe nye kontakter. Starter måske på holdtræning? Eller aftenskole? Holder fast i nye venner og bliver bedre til selv at opsøge dem.
- Jeg anskaffer mig en kat eller to. En mangeårig drøm.
- Jeg vil læse/høre mindst én ny bog om ugen.
- Jeg selv og min familie forbliver så raske og rørige som det kan forventes jf alder.
- Jeg finder mig en sød kæreste (jeg har faktisk opgivet det, men altså ...)
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23203

Re: Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf Mani » 2. dec 2018, 19:42

- At de to store får et godt 2. halvår på efterskole & finder sig godt til rette på deres ungdomsuddannelse.
- At den yngste forsætter med at trives & udvikles.
- At manden finder ro på sit job eller nyt.
- At min arbejdsplads får en periode uden store omvæltninger.
- At jeg undgår flere løbeskader.
- At vores familier for ro på hverdagen og et bedre år end 2018.

2018 har været hektisk, men i det store hele været godt for vores lille familie, men den udvidede familie har været hårdt ramt.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf Artem » 2. dec 2018, 19:44

Meget af det bliver det samme.

- Skal stadig blive bedre til mit job, specielt med at holde projekter inden for tiden og økonomien, men er svært i de her år.
- Vil gerne smide 5 kg inden maj 2019
- Vil prøve at løbe mit første hele maraton i maj 2019
- Skal forsætte med at lære og svømme, hvor jeg håber at jeg i løbet af året bliver så god at jeg kan svømme i åbent vand.
- Hvis det går rigtigt godt med svømningen skal jeg også prøve en triathlon, eller adventure løb.
- Skal date noget mere, eller måske ligefrem blive kærester med en....
2
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Nuttegris
Indlæg: 779
Tilmeldt: 21. dec 2015, 05:46
Kort karma: 53
Likede indlæg: 818

Re: Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf Nuttegris » 2. dec 2018, 19:45

Puha, 2018 var ikke god ved mig i forhold til de ønsker jeg havde for det. Så jeg håber at 2019 bliver lidt bedre.

- Jeg håber, håber, håber at min mand finder et nyt job, som han bliver glad for og,at vi kan være i det økonomisk.
- Jeg håber også at vores skønne fantastiske datter får en helt speciel dag når hun til maj skal konfirmeres.
- og så håber jeg bare at vi alle forbliver sunde og raske.

Så tænker jeg faktisk ikke jeg vil bede om ret meget mere. Jeg vil blive det lykkeligste menneske på jorden hvis de 3 ønsker gik i opfyldelse.
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf Miss_no_More » 2. dec 2018, 20:02

Sidste år ønskede jeg at blive afklaret med mit forhold.
Tjek - jeg er nu single og det føles helt rigtigt :-D

Jeg ønskede fast eller længerevarende job.
Tjek - startede fast job 5. november :banan:

Mine ønsker for 2019:

- at komme ud af huset jeg har med eksen.
- at få en fed lejlighed :lun:
- at komme på spændende dates og få kysset en masse mænd.
- at have en kæreste næste jul - julen sucks som single, synes jeg allerede :-D Ej okay, måske bare at jeg får en bedre jul næste år end dette år.
- at mit job udvikler sig positivt.
- at komme med til mindst én debatkomsammen :blomst:
Og muligvis i den forbindelse....at besøge København.
- at møde nye veninder at gå i byen med.
- at jeg denne gang som single er bedre til at se, når mænd er 'just not that into me' og ikke spilder unødig tid.


Det er vist cirka det. Hvis vi altså ikke tager højde for det åbenlyse; at jeg, min familie og nærmeste bevarer et godt helbred, naturligvis.

Piece of cake. Bring it on, 2019! :cool:
2
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad ønsker du dig i 2019?

Indlægaf zembra1986 » 2. dec 2018, 20:11

At blive helbredt for de lidelser jeg har :(

Ønsker mig faktisk ikke rigtig andet.

Jo....det skulle da lige være at blive godkendt til flexjob. Så kunne jeg måske lige så stille begynde at arbejde på at få bare et mere tåleligt liv.
Senest rettet af zembra1986 2. dec 2018, 20:52, rettet i alt 3 gange.
0

Tilbage til "Livets forhold"