Om at pynte til jul.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2611
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3908

Re: Om at pynte til jul.

Indlægaf Anlewi » 26. nov 2018, 06:15

Jeg har svært ved at komme igang, det er som om at julestemningen gemmer sig godt i år. Vi mistede med pragtfulde svigermor i starten af november, men jeg har lovet mig selv at komme igang på lørdag.

Lyskæderne skal i hvertfald op, sammen med vores smukke juletræ.

Juleuroerne bliver nok i deres kasser i år, samt alle de små pyntenisser
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Om at pynte til jul.

Indlægaf Planten » 26. nov 2018, 06:16

LaMariposa skrev:
Planten skrev:
LaMariposa skrev:Jeg har lidt lyskæder og et hjerte med lys i køkkenvinduet allerede. Lys er lidt mere en vinterting for mig. 31. november eller første søndag i advent laver jeg juledekoration, adventskrans og pynter resten op. Det er så hyggeligt :love:

Snyd at du har en dag i året, vi andre ikke har :D :kys:
Jeg skal også igang med noget mere lys i weekenden :)


:lol: Snedigt, ikke?

Meget!
Senest rettet af Planten 26. nov 2018, 10:41, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17183
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41759

Re: Om at pynte til jul.

Indlægaf LaMariposa » 26. nov 2018, 07:42

Planten skrev:
LaMariposa skrev:
Planten skrev:
LaMariposa skrev:Jeg har lidt lyskæder og et hjerte med lys i køkkenvinduet allerede. Lys er lidt mere en vinterting for mig. 31. november eller første søndag i advent laver jeg juledekoration, adventskrans og pynter resten op. Det er så hyggeligt :love:

Snyd at du har en dag i året, vi andre ikke har :D :kys:
Jeg skal også igang med noget mere lys i weekenden :)


:lol: Sbedigt, ikke?

Meget!


Jeg kan tilsyneladende hverken stave eller holde styr på dagene i november :stoned:
5
:lun: Be brave
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Om at pynte til jul.

Indlægaf Pandesteg » 26. nov 2018, 07:49

Jeg har sat et par enkelte engle og lysestager frem, men ellers tror jeg, at vi skal pynte lidt på fredag eftermiddag. Vi skal have gæster lørdag, så der må gerne være lidt julepyntet inden da. Havde bestilt en røvfuld indendørs lyskæder på eBay, men de er ikke kommet endnu (when will I ever learn?) men i løbet af ugen vil jeg have købt et juletræ til gårdspladsen, det skal både have lyskæde og julepynt på. Så håber jeg, at kattekillingerne kan holde sig fra det. Pynten indendørs bliver også med kalenderlys og adventskrans og så skal vi have julepynt op i vores småsprossede vinduer. Men tænker ikke, at vi skal have en masse i vinduer og karme, for kattene vælter det ned.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Om at pynte til jul.

Indlægaf ExCoastal » 26. nov 2018, 10:41

Som sagt har min papdatter stået for meget af vores julepynt, så vi har åbenbart en Black Santa :rock:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Om at pynte til jul.

Indlægaf Stitch » 26. nov 2018, 14:20

Jeg har af diverse grunde ikke haft noget julepynt så fik handlet lidt igår. Jeg fik ryddet op i min vindueskarm og pyntet op: dyrekrybbespil, juleplanter og lys :lun:

Glæder mig til at købe mere og pynte med det!
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Livets forhold"