Plastik

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Plastik

Indlægaf Jedi » 6. nov 2018, 18:08

Kaffe skrev:Nu hvor vi er inde på creme, så kan jeg lige spørge om noget. Jeg har den seneste uge smurt lidt mere i ansigtet end jeg plejer. Men jeg synes, min hud bare bliver fedtet af det. Så altså ingen gevinst på nogen måde. Den ene creme er en meget fed håndcreme, så det kunne jeg nok sige mig selv ikke duer så godt. Den anden er en mere normal håndcreme. Så måske er min opdagelse, at håndcreme ikke er smart til ansigtet. I så fald er det min første åbenbaring ift den slags.


Håndcreme er typisk lavet noget mere fed, netop fordi man vasker hænder ofte og affedter dem med sæbe og efterlader huden mere tør og ru. Hvilket nok ikke er tilfældet med dit ansigt?
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9013
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Plastik

Indlægaf Purple Haze » 7. nov 2018, 06:35

Kaffe skrev:Jeg kan nemt føle, at jeg snyder mig selv og andre ved brug af makeup og tøj, der sidder godt. Det er ikke den virkelige mig, jeg viser, men en redigeret udgave. Hvis nogen giver en kompliment om, at jeg ser godt ud i dag, så vil jeg holde den op imod graden af redigering. Så hvis mit tøj hhv skjuler og fremhæver, så synes jeg ikke, at jeg har ret til komplimenten. For den er baseret på redigeringen. Sådan ser jeg ikke ud rigtigt.

Jeg ved ikke, om andre har det sådan i mere eller mindre grad, men måske er det kun et fåtal. Og hvordan andre har det, kan og vil jeg ikke bestemme noget om.


Jeg har det lige omvendt. Det er den bedste/mest redigerede udgave af mig der er den “rigtige”.
Der hvor håret stritter, jeg bare har behageligt nattøj på hvor jeg ser dellet ud, det er (også den rigtige mig, men) undtagelsen.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Livets forhold"