Sig noget godt om dig selv.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf Stitch » 28. sep 2018, 06:08

Jeg er ret stærk og kan lide at presse mig selv.
3
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf Skralde » 28. sep 2018, 06:59

Jeg er en god mor.

Jeg er ikke altid lige overbevist om det, men det skal jeg til at blive, før jeg gør virkelig alt i min magt for at prøve at være det.

Ergo - jeg er en god mor.
8
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf Prosperity74 » 28. sep 2018, 07:45

Jeg er ikke ret god til at rose mig selv, men here goes.....
Jeg har flotte øjne. Jeg er omsorgsfuld. Jeg er en god veninde. Jeg er en god kæreste. Jeg har en god humor
10
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf Fru Sunshine » 28. sep 2018, 16:09

Jeg har pæne øjne og en smittende latter.
Jeg kan være ret morsom, når det stikker mig.
Jeg er kendt for mine "ulækre" kager (fordi folk æder så meget af dem, at det bliver ulækkert til sidst :lol: ).
Jeg synger faktisk ret godt og er en ret god amatørskuespiller.
Mine elever siger, at jeg er bindegal. Jeg vælger at tolke det som genial. Grænsen er jo hårfin.
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf Aima » 29. sep 2018, 03:00

Mine forældres gamle nabo, som altid har haft en bedstemor-agtig rolle for mig, siger tit, jeg “er en god pige”.

Det er jeg grundlæggende enig i.
4
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf Stitch » 29. sep 2018, 04:12

Tilly skrev:God tråd :) Har du tilfældigvis set Hypnodating på DR3 Stitch?

Jeg er verdens bedste faster :D


Nej, er det værd at se?

Jeg blev vist bare inspireret af min veninde, der blev dumpet for nylig. Hun har læst "the secret" og har små post its med positive affirmationer hængende. Det er en Ret fin øvelse synes jeg. At kunne tale og tænke pænt om sig selv.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf LaScrooge » 29. sep 2018, 06:23

Jeg er grundlæggende ret tilfreds med mig selv og det menneske, jeg er blevet. Det har krævet hårdt, vedholdende arbejde og jeg er jo ikke færdig endnu, men jeg har en grundlæggende tillid til mig selv og at den vej, jeg har valgt at gå, er den rigtige.

Jeg kan godt lide, at jeg er tro mod mig selv og samtidig tilgivende overfor de fejl, jeg begår. Det skaber et trygt indre miljø for personlig udvikling.

Jeg er opmærksom på de mennesker, der er omkring mig, deres stemning og sårbarheder i situationen og jeg gør mit bedste for at beskytte ved at imødekomme og afdramatisere, samtidig med at jeg spejler hvad jeg oplever. Det håber jeg gør det trygt at omgås mig.

Jeg har grundlæggende et menneskekærligt udsyn som udpeger retninger, som ikke er styret af frygt og mistro men i stedet et fokus på at se det bagvedliggende ønske om at gøre det godt og være i harmoni. Det giver mig nogle ledelsesmæssige egenskaber der er værdifulde fx på en arbejdsplads og det gør mig til en god sparringspartner også når det kommer til personlige problemer. Det kræver mod at udvise largesse, men skaber ultimativt de bedste vilkår for vækst og udvikling.

Jeg er god til at mærke mine egne grænser og god til at handle på dem og jeg søger altid efter at forbedre mig selv. Jeg grubler over situationer, tænker over hvordan jeg kan gøre tingene bedre, stoler på min egen dømmekraft og min egen opfattelsesevne, men er altid indstillet på at få nuanceret eller korrigeret mine indtryk, så fejlantagelser kan blive justeret. Med andre ord har jeg er ret kompromisløs tilgang til selvudvikling og selvforbedring, som også indebærer at jeg konfronterer de ting, jeg ikke er stolt af og de fejl jeg begår og forsøger at forstå mig selv i dem.
6
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf flicka » 29. sep 2018, 07:18

Jeg er god til at lave sovs.
9
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf Tricolette » 29. sep 2018, 07:28

Jeg er flotte øjne.
Jeg er god til at forklare regnskab/skat for mine kunder, på en måde, som de forstår.
Jeg har opdraget 2 dejlige børn helt alene.
Jeg er generelt et positivt menneske.
Jeg er god til at tilgive.
Jeg er god til at sy.
9
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf Tilly » 30. sep 2018, 08:33

Stitch skrev:
Tilly skrev:God tråd :) Har du tilfældigvis set Hypnodating på DR3 Stitch?

Jeg er verdens bedste faster :D


Nej, er det værd at se?

Jeg blev vist bare inspireret af min veninde, der blev dumpet for nylig. Hun har læst "the secret" og har små post its med positive affirmationer hængende. Det er en Ret fin øvelse synes jeg. At kunne tale og tænke pænt om sig selv.

Ja det er meget underholdende, og det virker til at deltagerne bliver hjulpet.

Og grunden til at jeg tænkte at du måske havde set det, er at en af de unge kvindelige deltagere får til opgave, at sige noget pænt til sig selv hver dag, for at hun kan arbejde med sit selvværd. Så jeg tænkte at det måske var det, der havde inspireret dig til tråden :)
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf Daine » 30. sep 2018, 09:52

Uha. God tråd, svært emne :D

Jeg har flotte øjne. Jeg er hjælpsom og vil gerne gøre det godt for andre. Jeg er god til at dagdrømme og jeg er god til at være alene. Jeg er god til at formulere mig på skrift til arbejdsbrug og til div Officeprogrammer. Jeg er god til at skabe struktur og overblik og til at planlægge. Jeg er god til at impulskøbe :genert:

Jeg har en Master i Hygge :D
11
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Selma156
Indlæg: 2343
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf Selma156 » 30. sep 2018, 09:59

Jeg er generelt god til andre mennesker og interesserer mig oprigtigt for deres ve og vel. Jeg er enormt åben over for andre kulturer og nationaliteter. Jeg er loyal, empatisk og sjov. Jeg elsker at hjælpe og give fra mig. Jeg synes oprigtigt talt, at jeg er et godt menneske, sådan helt grundlæggende.
6
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf 1234 » 30. sep 2018, 11:00

Jeg er likeable, hvilket blandt andet skyldes, at jeg har et meget sødt og kønt ansigt.
Og så er jeg helt vild god til at fortælle historie.
4
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf Alphilia » 30. sep 2018, 21:15

Jeg er god til at tage mit helbred alvorligt for tiden
6
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Sig noget godt om dig selv.

Indlægaf Artem » 30. sep 2018, 21:28

Er en dygtig handyman der nærmest kan lave alt. Og med praktisk ting har jeg lidt Pippi tilgangen til det med. Det har jeg aldrig gjort før, så det klarer jeg helt sikkert.

Jeg er grundlæggende et godt og venligt menneske.
10
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Livets forhold"