Se fodbold på job idag?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf Honningprut » 22. jun 2018, 11:01

LaMariposa skrev:
Honningprut skrev:Hos os er der ingenting, hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med, det er spild af min arbejdstid.

Jeg finder selv ud. :lol2:

:panik:


Kan du ikke bare lade være med at se den, hvis du ikke gider? :D



Det kunne jeg da sikkert. Men jeg er en snerpe, og derfor mener jeg ikke at den slags hører sig til på jobbet. Vil jeg se fodbold, så tager jeg hjem og ser det i min fritid, og samtidig tager hensyn til at mine kollegaer ikke skal løbe dobbelt så hurtigt for at nå det hele på min arbejdsplads.

Sandheden er at jeg ikke ejer et gram af nationalfølelse, og derfor er jeg rent faktisk bedøvende ligeglad med om de vinder eller taber. :fløjt:
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf LaMariposa » 22. jun 2018, 11:10

Honningprut skrev:
LaMariposa skrev:
Honningprut skrev:Hos os er der ingenting, hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med, det er spild af min arbejdstid.

Jeg finder selv ud. :lol2:

:panik:


Kan du ikke bare lade være med at se den, hvis du ikke gider? :D



Det kunne jeg da sikkert. Men jeg er en snerpe, og derfor mener jeg ikke at den slags hører sig til på jobbet. Vil jeg se fodbold, så tager jeg hjem og ser det i min fritid, og samtidig tager hensyn til at mine kollegaer ikke skal løbe dobbelt så hurtigt for at nå det hele på min arbejdsplads.

Sandheden er at jeg ikke ejer et gram af nationalfølelse, og derfor er jeg rent faktisk bedøvende ligeglad med om de vinder eller taber. :fløjt:


Fair nok.

Jeg tænker, at det må folk selv om, så længe de bare ikke generer andre ved det. Men du har selvfølgelig en pointe, hvis fodbold gør, at andre skal stresse rundt, fordi nogen ser fodbold.
1
:lun: Be brave
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf Aesel82 » 22. jun 2018, 15:18

Vi kunne se den i kantinen på storskærm - og firmaet “gav” tiden. Virkelig god stil.

Jeg havde dog desværre alt, alt for travlt og ikke mulighed for at lægge timerne på et andet tidspunkt (og vi fik først at vide i går, at vi måtte se kampen i arbejdstiden), så jeg havde været snedig og taget en ipad med, så jeg kunne følge lidt med fra mit eget skrivebord, mens jeg arbejdede :D
0
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf MOGA » 22. jun 2018, 19:07

Min afdelingsleder sørgede for storskærm, chips og sodavand - og gav tiden. Nærmeste leder så hele kampen, måske for at signalere, at det var okay at sidde der?

Jeg så ikke kampen, dels siger fodbold mig ikke det store, dels havde jeg en deadline.
0

Tilbage til "Livets forhold"