Din ønske polterabend?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf vibbsen » 19. apr 2018, 14:27

kidkomb skrev:
Juki skrev:
kidkomb skrev:Gud, ja, det havde jeg slet ikke tænkt på. At det er meningen at det kun skal være samme køn.
Hold da magle noget pjat! -Den går i hvert fald ikke hos os.

Jeg tror det er okay hvis stripperen er af modsatte køn :slem: :lol:

Der er ikke ret meget der ville være ok overhovedet, hvis det involverer en stripper. Jeg er iskold. Så er jeg den der er skredet :genert:


Jeg er med her...Vi kan følges..Jeg har været med til utallige ikke-polterabend-relaterede aktiviteter i min skumle fortid som indeholdt komplet nøgenhed. Så jeg synes ikke at det er specielt frækt hverken at tage tøjet af eller at være nøgen eller se andre tage tøjet af og være nøgne...Der er bare så mange andre sjovere former for nøgenhed end en eller anden Don der smider kludende til musik....*mumler noget om dengang med nøgen-volley..Det var fandme sjovt*

Så hvis nogen ringer efter en stripper til mit polterabend, så tager jeg mit gode guld kostume, mit tissekonehårsparyk, min øl-bælle hat, og sætter mig op på mit lokum og kører min vej.....Adios amigas....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Mulan » 19. apr 2018, 14:35

Jeg ville elske en dag, hvor der blev startet med at vi fik morgenmad sammen - gerne udenfor, hvis det er godt og lunt vejr. Derefter brætspil/lege og hygge, som alle tager del i. Musik og frokost et smukt sted - Dyrehaven, Tivoli, stranden.. udenfor i varmen helst :) At folk ikke drikker sig bankelamme og at der er fokus på at man snakker sammen, har god mad og godt samspil over hele dagen. Det måtte gerne være picnic et smukt sted/hjemmelavede lege/spa og bobler. Tror jeg ville nyde det hele, så længe alle kunne være med. Meget gerne sjove spil og aktiviteter, som fx det fodbold med bolde, som andre også nævner - noget der er sjovt og hvor det handler om at grine sig ondt i maven sammen. Jeg tror, at det værste ville være, hvis der var nogen, som kun halvhjertet deltager i aktiviteterne eller som konstant efterfølgende siger, at de kun deltog for din skyld. Det kan jeg ikke udstå.
Nej tak til alle former for kys til fremmede (hvis nogen gør det stadigvæk) og nej tak til ydmygelse og drikken sig i hegnet.
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf sigge » 23. apr 2018, 12:52

Hvis det indeholder noget kage og noget spa, vil jeg være glad. Jeg gad også godt en aktivitet som f.eks. gokart eller ATV. Og det skal absolut ikke være noget med udklædning og offentlig optræden af nogen art. Heller ingen stripper eller dildoparty. :tie:

Hvis der var ubegrænsede midler, måtte spa gerne være et weekendophold på Vejlefjord for hele banden. Det kunne også være sjovt, hvis man evt. kunne kombinere et besøg i en forlystelsespark som Heidepark med noget spa.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. apr 2018, 12:58

Juki skrev:Hvis det skal være noget der er fedt for mig så tænkte jeg først at det ville være fedt at besøge en god hundeopdrætter af Beagler der havde hvalpe, besøge en hyrdende Border Collie, tage til Corgi race eller møde en kæmpe flok Beagler

Altså tænk lige at være en del af det her :dåne:
.. Men så var det jeg kom til at tænke på det ville være ret meget som at tage et barn i en legetøjsbutik uden at det måtte få noget :(

Så jeg ved det faktisk ikke. Men budgettet er umiddelbart lige meget. Jeg tænker det sagtens kan være en afslappet picnic, hvis vejret er til det, hvor man spiser noget lækkert mad, snakker og ikke skal nå en masse ting pga. en tidsplan der skal overholdes.


OT: Det har jeg prøvet på Amager Strand, da Dansk Beagle Forening (eller noget i den retning) holdt træf.

Næ, sorry, det var bassethunde :genert:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Juki » 24. apr 2018, 02:04

DetSorteCirkus skrev:
Juki skrev:Hvis det skal være noget der er fedt for mig så tænkte jeg først at det ville være fedt at besøge en god hundeopdrætter af Beagler der havde hvalpe, besøge en hyrdende Border Collie, tage til Corgi race eller møde en kæmpe flok Beagler

Altså tænk lige at være en del af det her :dåne:
.. Men så var det jeg kom til at tænke på det ville være ret meget som at tage et barn i en legetøjsbutik uden at det måtte få noget :(

Så jeg ved det faktisk ikke. Men budgettet er umiddelbart lige meget. Jeg tænker det sagtens kan være en afslappet picnic, hvis vejret er til det, hvor man spiser noget lækkert mad, snakker og ikke skal nå en masse ting pga. en tidsplan der skal overholdes.


OT: Det har jeg prøvet på Amager Strand, da Dansk Beagle Forening (eller noget i den retning) holdt træf.

Næ, sorry, det var bassethunde :genert:

Det var tæt på :-D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf hotlips » 2. maj 2018, 04:20

Grissebassen skrev:Hvis jeg skal giftes skal det være i "hemmelighed" uden gæster og fest - folk må selvfølgelig godt få det af vide bagefter. Men jeg ønsker ingen opmærksomhed omkring mit bryllup og jeg ser mest vielsen som en intim ting mellem mig og min udkårne. Det ville føles underligt at holde polterabent uden at fejre selve brylluppet også, så jeg tror egentlig helst, jeg vil være helt fri for den slags.


Min søsters veninde valgte begge dele de blev gift hemmeligt og året efter lod de så som om de skulle giftes, det blev afsløret ved at de blev velsignet i kirken.

Det faldt ikke i særligt god jord.
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Grissebassen » 2. maj 2018, 12:18

hotlips skrev:
Grissebassen skrev:Hvis jeg skal giftes skal det være i "hemmelighed" uden gæster og fest - folk må selvfølgelig godt få det af vide bagefter. Men jeg ønsker ingen opmærksomhed omkring mit bryllup og jeg ser mest vielsen som en intim ting mellem mig og min udkårne. Det ville føles underligt at holde polterabent uden at fejre selve brylluppet også, så jeg tror egentlig helst, jeg vil være helt fri for den slags.


Min søsters veninde valgte begge dele de blev gift hemmeligt og året efter lod de så som om de skulle giftes, det blev afsløret ved at de blev velsignet i kirken.

Det faldt ikke i særligt god jord.

Hvad har det med mig at gøre? :)
Jeg skal ikke giftes i kirken. Jeg skal giftes på rådhuset med min kæreste og et eller to vidner. Det kommer ikke til at skuffe nogen, for det kommer ikke nogen ved. Folk finder sikkert ud af, at jeg er blevet gift. De kan ikke tillade sig at blive sure over, at jeg ikke vil invitere dem. For det er mit valg. Jeg bliver jo heller ikke sur over det, hvis de ikke fejrer deres 30 års fødselsdag eller ikke døber deres børn. Det skal jo ikke være for min skyld de gør det, så jeg kan blive inviteret.
4
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Miss_no_More » 2. maj 2018, 12:41

Alkohol og masser af det, frokost i det fri og så gerne nogle sjove aktiviteter ala funcenter, dansetime eller et simpelt spil rundbold. Alt andet end porcelænsmaling eller spa. Stripper synes jeg er spild af penge, så vil jeg hellere have cocktails :D

Jeg vil ikke have noget imod at blive klædt ud i en time eller to, men gider ikke ligne en idiot hele dagen.
1
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Pjeps » 2. maj 2018, 15:27

Nu regner jeg ikke med at blive gift nogensinde, men hvis jeg skulle, ville min ønske polterabend være den som ikke blev holdt. Og hvis nogen insisterer, skulle det være en rolig brunch og hygge, uden udklædning eller fjollede aktiviteter.

Jeg har deltaget i meget få polterabends, fordi jeg simpelthen har fundet indholdet desideret tåkrummende og dumt.
0
:ninja:
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Hurrze » 24. maj 2018, 19:37

Nok en brunch/frokost med veninderne først. Gerne med champagne eller lignende. Lave noget venindehygge. Evt med massage, manicure, ansigtsmasker og sådan. Så gerne lave noget aktivt/oplevende og noget som ikke bare er traditionelt med både venner og veninder. Evt tage ud og ro i kano, måske køre i gokart eller sådan noget. Så få noget lækker aftensmad. Starte ud på et værthus med en øl og et slag pool og så videre i byen og være sammen med både venner og veninder i byen og få en brag af en fest :ivrig: :danse:
Er meget sådan en blandet pige tror jeg. Er både en drengepige og en der godt kan lide tid med veninderne, forkælelse osv :D
Sådan som mit liv ser ud nu tror jeg det er meget sådan noget jeg gerne ville have, men der er sikkert også nogle år endnu til jeg bliver gift så regner med at have noget tid til at tænke over det endnu :fløjt:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Artem » 24. maj 2018, 19:53

Nu har jeg intet ønske om at blive gift, men hvis det skulle ske, så bliver det uden polterabend. Kan næsten ikke forestille mig noget værre.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf godtnavn » 26. maj 2018, 06:39

Artem skrev:Nu har jeg intet ønske om at blive gift, men hvis det skulle ske, så bliver det uden polterabend. Kan næsten ikke forestille mig noget værre.


Det lyder da også helt forfærdeligt at skulle hygge sig med sine venner en hel dag :shock:

Hvad har du i mod polterabend? Jeg mener, de fleste har jo bare en hyggelig dag med deres venner...
2
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Artem » 26. maj 2018, 09:30

godtnavn skrev:
Artem skrev:Nu har jeg intet ønske om at blive gift, men hvis det skulle ske, så bliver det uden polterabend. Kan næsten ikke forestille mig noget værre.


Det lyder da også helt forfærdeligt at skulle hygge sig med sine venner en hel dag :shock:

Hvad har du i mod polterabend? Jeg mener, de fleste har jo bare en hyggelig dag med deres venner...

Det er ikke mig at være i centrum på den måde, synes det er galt nok at skulle holde fødselsdag en gang om året, men tager mig da sammen til det fordi det forventes.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Anilara » 26. maj 2018, 10:28

Jeg tror ikke jeg har noget ønske som sådan.
For mig ville det mest overvældende være, at mine venner gik sammen for at lave en dag for mig. Næsten ingen af mine venner kender hinanden, og jeg kan mærke det derfor ville betyde helt vildt meget, da jeg slet ikke regner med de kunne finde på at gøre det.
Mine venner er så awesome, så en dag hvor de alle var samlet ville være virkelig skøn.
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf lillebjoern » 26. maj 2018, 12:28

Blive inviteret på brunch udenfor (i en park, i gården el. lign.). Have en eller anden form for udklædning/pynt på cyklerne/whatever, så længe det ikke er noget jeg decideret skal klæde mig i, men så det stadig er festligt. Og så måske ud og ride :love: (selvfølgelig uden at have indtaget alkohol inden). En dejlig tur i Dyrehaven eller Amager Fælled. Og så en tur ind til byen og spise en god omgang mad og så give den gas i byen. Ridning er måske lidt meget, og det ville nok aldrig komme til at ske. Men ih, hvor ville det være hyggeligt :love:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Livets forhold"