Larm fra nabo

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Buccaneer
Indlæg: 35
Tilmeldt: 10. mar 2018, 13:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 21

Re: Larm fra nabo

Indlægaf Buccaneer » 16. mar 2018, 19:18

malou_43 skrev:Hej

Jeg bor i et rækkehus, hvor det er godt isoleret. Jeg har boet har knap 4 år, hvor jeg ikke har kunnet høre mine to naboer.
Nu er der flyttet en ny beboer ind, med to teenagere. Og de hører utrolig højt musik. Og det er som regel i flere timer, det står på. Hendes nabo bor sjældent der, pga. kæreste og gigtsygdom, så det er ingen hjælp at hente der, desværre.

Lige pt. er musikken begyndt kl 11.30. Jeg ligger syg og har både øreporpper og mit tv tændt, jeg kan høre musikken derigennem :nerve:
Jeg er faktisk så ked af det, at jeg har stortudet, fordi jeg simpelthen er så ked af, at jeg ikke kan være i mit eget hjem, uden at skulle høre på naboens høje musik. Jeg giver en del penge for at bo her, det er nyere byggeri og godt isoleret!

Jeg kan faktisk ikke holde til det mere. Jeg har det fint med musik, men når det forstyrrer så meget, at selv mine gæster reagerer på det, samt jeg kan høre det gennem mit tv OG ørepropper (altså det er ganske almindelige, jeg burde ikke investere i dyre, da jeg netop bor her, fordi væggene er tykke.

Jeg er DYBT frusteret og vred, så derfor beder jeg om hjælp til at skrive en pæn besked til deres postkasse.

Kan I hjælpe?


Du skal ikke gøre så meget ud af at være diplomatisk, at budskabet drukner. De skal bare fatte, at de skal lukke for lortet
5
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Larm fra nabo

Indlægaf billiebean » 16. mar 2018, 19:24

Har du gået snakket med dem?
Det er lige som når man skal springe ud fra 3 meteren - man bliver aldrig helt klar - bare hold vejret og få det overstået!!
2
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Larm fra nabo

Indlægaf malou_43 » 18. mar 2018, 14:55

Jeg har ikke hørt larm siden onsdag. Jeg tænker om der måske er andre, der har været generet.

Forresten så møder jeg min anden nabo i haven - døren åbnes af sønnen og de hører højt musik. Sådan som de fleste vel hører musik, inklusiv mig selv.
Jeg kan intet høre inde ved mig. Så det giver mig bare mere mod til at banke på, fordi jeg er helt sikker på at de hører urimeligt højt musik.
Desuden flytter min genbo, så de nye vil sikkert også generes af det. Genboen har ikke været i huset i længere tid grundet sygdom.

Så jeg banker på ved døren, næste gang de har hørt højt musik :)
3

Tilbage til "Livets forhold"