Jeg er klar til at få et ny barn. Eller er jeg?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
CarloMonte
Indlæg: 8
Tilmeldt: 20. dec 2016, 11:10
Kort karma: 10
Likede indlæg: 1

Re: Jeg er klar til at få et ny barn. Eller er jeg?

Indlægaf CarloMonte » 10. jan 2020, 20:13

Vi valgte at prøve igen. Det tog os ca. 1 års tid og så var min kone gravid. Børnene og resten af familien var lykkelige da vi fortalte dem den gode nyhed.

I dag og 17 uger henne, var vi forbi hos jordmoderen til et kontrolbesøg. Hun hørte ingen hjerterytme.
Yderlige forsøg fra andre fagpersoner gav samme resultat. Ingen hjerterytme og størrelsen indikerer at barnet blev kun 14 uger.

På søndag skal min kone føde vores døde barn. Alt virker så tomt. Vi er i dyb sorg, børnene er kede af det men leger videre, og den nærmeste familie prøver at sige de rigtige ord.

Selv om jeg aldrig fik lov til at se min søn eller datter i live, så vil han eller hun, altid have en stor plads i mit hjerte. Han/hun er ligeså meget mit barn som mine andre børn. Jeg er en far der har mistet sit barn og jeg er i dyb sorg. Jeg må bare forsøge at være stærk og tage mig af mine børn og af min elskede kone, som må have det endnu værre end hvad jeg selv har det. Sammen kommer vi igennem det.
0
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Jeg er klar til at få et ny barn. Eller er jeg?

Indlægaf heysamaysa » 10. jan 2020, 20:30

CarloMonte skrev:Vi valgte at prøve igen. Det tog os ca. 1 års tid og så var min kone gravid. Børnene og resten af familien var lykkelige da vi fortalte dem den gode nyhed.

I dag og 17 uger henne, var vi forbi hos jordmoderen til et kontrolbesøg. Hun hørte ingen hjerterytme.
Yderlige forsøg fra andre fagpersoner gav samme resultat. Ingen hjerterytme og størrelsen indikerer at barnet blev kun 14 uger.

På søndag skal min kone føde vores døde barn. Alt virker så tomt. Vi er i dyb sorg, børnene er kede af det men leger videre, og den nærmeste familie prøver at sige de rigtige ord.

Selv om jeg aldrig fik lov til at se min søn eller datter i live, så vil han eller hun, altid have en stor plads i mit hjerte. Han/hun er ligeså meget mit barn som mine andre børn. Jeg er en far der har mistet sit barn og jeg er i dyb sorg. Jeg må bare forsøge at være stærk og tage mig af mine børn og af min elskede kone, som må have det endnu værre end hvad jeg selv har det. Sammen kommer vi igennem det.




Det gør bare så ondt på mig det I skal igennem nu.

i dec. 2015 mistede vi vores dreng i uge 37 og skulle igennem igangsætning og vores dreng var ude efter næsten 3 dage. Det var et mareridt, hvor det nærmest føltes som om tiden stod stille samtidig med at hjernen konstant kørte rundt og søgte tilbage efter et tidspunkt hvor alt stadig var godt.

min største angst var at glemme min dreng - men her 4 år efter fylder stadig meget i mit liv og jeg ved nu at han altid vil være en stor del af mit liv lige som min levende dreng vi efterfølgende og har fået og vores lille pige i min mave.

I har mine dybeste medfølelse og massere af krammere til jer begge herfra.
2
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Jeg er klar til at få et ny barn. Eller er jeg?

Indlægaf Æble » 11. jan 2020, 07:43

Åh nej hvor forfærdeligt :( Mange mange tanker til jer. Husk at der måske bliver brug for professionel hjælp for at komme igennem det og at det er helt i orden. Vær tålmodige med hinanden og jer selv.

Jeg har også en særlig plads i mit hjerte til to små sjæle. Det er helt samme sted som mine levende børn.

Kram herfra.
2
Kisser
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2701

Re: Jeg er klar til at få et ny barn. Eller er jeg?

Indlægaf Kisser » 11. jan 2020, 07:53

Det gør mig ondt, at I skal opleve det. Husk at sorg tager den tid, som den skal tage. Jeg ved, at mange har glæde af landsforeningen for spædbarnsdød. De har en del forskellige tilbud til forældre, der har mistet, som I har.
1

Tilbage til "Livets forhold"