Mit nye liv i København

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Viskelæder » 24. feb 2018, 16:00

Badeværelset går jeg og nørder lidt med for tiden og synes, det er på vej til at blive rigtig hyggeligt :lun:

Med tiden vil jeg have skiftet lampen og spejlet ud, og så skal der snart træhylder op osv., og jeg vil have en større badeværelsesmåtte.
Det kunne også være fedt med tiden at skifte hele armaturet, men lige nu kan jeg faktisk godt lide, at det er ret oldschool. Jeg er VILD med, hvor stort badeværelset er (sammenlignet med den typiske gamle københavnerlejlighed).


Her er badeværelset før:
badeværelsefør.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Viskelæder » 24. feb 2018, 16:00

Badeværelset i gang med transformation nu:

badeværelseefter1.jpg



badeværelseefter2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
22
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Primerose » 24. feb 2018, 23:10

Hvor har du gjort badeværelset fint!

Badeværelsesmåtter/håndklæder/badeforhæng osv kan jeg godt lide at skifte ud i ind i mellem og så have et eller andet “tema”. Der synes jeg at h&m home har nogle rigtig gode basisvarer i fin kvalitet til meget rimelige priser. Der er en ret stor fillial med boligafdeling i frb.centret og inde i byen.
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Juki » 24. feb 2018, 23:32

Viskelæder skrev:
JoyNips skrev:
Viskelæder skrev:
JoyNips skrev:Haha, komfuret! Grunden til at der ikke var tal på knapperne var et anfald af rengøringsvanvid... og to af dem skulle drejes til venstre og de to andre til højre, så madlavning var sådan lidt “drej 1 klik i en retning, vent to minutter, er pladen meget varm eller kun lidt varm?” :lol:



Haha, ja ingen tal på knapperne, kogeplader fra 70erne, og så var den bare overordnet så gammel og brugt, at den endte med at lade livet! Nu har Owen den 2. (som den er døbt) indtaget lejligheden.


Rip komfur. Smid lige et billede af den nye ovn!


Før og efter :love2: (edit: nå, den vil smide den nye op først - så: efter og før! :D )
ovngammel.jpg

ovnny.jpg

Fancy.. Med glas man kan se igennem, ur og det hele :D
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Viskelæder » 25. feb 2018, 19:42

Primerose skrev:Hvor har du gjort badeværelset fint!

Badeværelsesmåtter/håndklæder/badeforhæng osv kan jeg godt lide at skifte ud i ind i mellem og så have et eller andet “tema”. Der synes jeg at h&m home har nogle rigtig gode basisvarer i fin kvalitet til meget rimelige priser. Der er en ret stor fillial med boligafdeling i frb.centret og inde i byen.



Tusind tak :) Og ja, jeg ELSKER HM Home. Jeg skulle altid ind og kigge i deres afdeling på strøget, når jeg var herovre, da jeg boede i Jylland. De har så fine ting :) Fedt at der også er en i Frb.centret!
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Viskelæder » 25. feb 2018, 19:43

Lathyrus skrev:Jeg bliver simpelthen så glad af at læse med i din tråd :love:

Jeg bryder mig egentlig ikke ret meget om KBH (er en bondepige med stort behov for stilhed og natur) men din glæde ved det nye er så skøn og du tager så flotte billeder at selv en ærke-jyde bliver helt begejstret :)

Og fedt badeværelse du har lavet - utroligt hvad forholdsvis små ændringer kan gøre ved det samlede indtryk :gogo:



Ej, tak, hvor er du bare sød. Det gør MIG glad, at min tråd har den effekt på jer :love2:

Og ja, badeværelset er på vej. Det ender med at blive SÅ fint, når der kommer hylder og håndklæde-knager osv. op.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Viskelæder » 25. feb 2018, 19:56

I dag har jeg cyklet rundt nede ved Christiansborg og Glyptoteket og var inde i Det Kongelige Biblioteks Have. Jeg fangede det smukkeste billede udenfor Glyptoteket :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Daine » 25. feb 2018, 20:02

Jeg får også helt lyst til at flytte til København ... eller ihf tage derover på en lang ferie *længselsfuld* :genert:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. feb 2018, 21:48

Viskelæder skrev:
Primerose skrev:Hvor har du gjort badeværelset fint!

Badeværelsesmåtter/håndklæder/badeforhæng osv kan jeg godt lide at skifte ud i ind i mellem og så have et eller andet “tema”. Der synes jeg at h&m home har nogle rigtig gode basisvarer i fin kvalitet til meget rimelige priser. Der er en ret stor fillial med boligafdeling i frb.centret og inde i byen.



Tusind tak :) Og ja, jeg ELSKER HM Home. Jeg skulle altid ind og kigge i deres afdeling på strøget, når jeg var herovre, da jeg boede i Jylland. De har så fine ting :) Fedt at der også er en i Frb.centret!


Der er også en filial i Fields.

Jeg kan anbefale engang i mellem at kigge under Sale - Home på netshoppen. Der er ofte fine ting til nedsatte priser. Og nu får man som medlem fast fri fragt.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Viskelæder » 11. mar 2018, 20:08

Jeg var i Botanisk have for første gang forleden dag. Det var SÅ fint med snelandskab og alle de snørklede stier, og så hyggeligt at folk sad udenfor.
Der skal jeg helt klart ind regelmæssigt og gå mine ture :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf kidkomb » 11. mar 2018, 20:16

Det er så dejligt at du nyder det, Viske, dejlig, dejlig tråd :love:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Miss_no_More » 11. mar 2018, 20:19

Daine skrev:Jeg får også helt lyst til at flytte til København ... eller ihf tage derover på en lang ferie *længselsfuld* :genert:


:lol2: Det gør jeg også! Og jeg er endda inkarneret Aalborgenser og ikke glad for alt for store byer, men denne her tråd taler virkelig København op :love:
4
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Viskelæder » 11. mar 2018, 20:24

kidkomb skrev:Det er så dejligt at du nyder det, Viske, dejlig, dejlig tråd :love:



Tak søde kidkomb :kys:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Viskelæder » 11. mar 2018, 20:25

Miss_no_More skrev:
Daine skrev:Jeg får også helt lyst til at flytte til København ... eller ihf tage derover på en lang ferie *længselsfuld* :genert:


:lol2: Det gør jeg også! Og jeg er endda inkarneret Aalborgenser og ikke glad for alt for store byer, men denne her tråd taler virkelig København op :love:



Haha. Jeg er jo også inkarneret Aalborgenser! Og var lige i Aalborg i weekenden, og jeg elsker den :love: Men hold op, hvor er KBH også bare helt fantastisk.

Jeg er virkelig glad for, du kan lide tråden.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Viskelæder » 11. mar 2018, 20:27

Jeg var også et smut i Marmorkirken, som virkelig er en af de smukkeste kirker, jeg nogensinde har set. Jeg er ikke kristen, men Gud ER seriøst i den kirke :lol: Det er, som om lyset omkring den altid er helt hvidt og lyst. Wow.

Er der andre kirker i KBH, jeg bare må se?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6

Tilbage til "Livets forhold"