Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 154
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 2290

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. sep 2018, 12:20

Jeg har lige fået besked på at mit Enhanced DBS tjek er kommet tilbage uden nogle anmærkninger. Det er jo fedt fordi det betyder at jeg kan starte på mit nye arbejde snart.

Jeg havde bare lidt håbet på at det ville tage de estimerede 4 uger, for så ville der være længere til de finder ud af at jeg er clueless og ikke passer ind. Jeg er skide bange for at være en failure.
0
Selma156
Kort karma: 108
Likede indlæg: 1408

Indlægaf Selma156 » 11. sep 2018, 19:44

Jeg har aldrig forstået 'shower thoughts'. Jeg tænker absolut ikke på noget eller bliver inspireret på nogen måde, når jeg går i bad. Måske er det fordi jeg foretrækker korte bade. Men alligevel. Synes det virker som om, at alle andre opfinder den dybe tallerken under bruseren.
3
LaMariposa
Kort karma: 355
Likede indlæg: 5932

Indlægaf LaMariposa » 12. sep 2018, 03:31

Selma156 skrev:Jeg har aldrig forstået 'shower thoughts'. Jeg tænker absolut ikke på noget eller bliver inspireret på nogen måde, når jeg går i bad. Måske er det fordi jeg foretrækker korte bade. Men alligevel. Synes det virker som om, at alle andre opfinder den dybe tallerken under bruseren.

Jeg opfinder ikke noget under bruseren, det kommer bare ikke til mig lige der. Er heller fan af lange bade, vil helst bare have det overstået.
0
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep on holding on...
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1082

Indlægaf Prosperity74 » 12. sep 2018, 07:46

Jeg føler mig værdiløs :trist:
0
Trappestige
Kort karma: 28
Likede indlæg: 534

Indlægaf Trappestige » 12. sep 2018, 22:49

For 18 dage siden meldte jeg en mand til politiet. En som har smadret mit liv til ukendelighed og sagen blev lagt over til personfarlig kriminalitet. Ingen ved det (endnu). Jeg føler mig herre-sej, men er også hunderæd for konsekvenserne. Har ikke hørt fra nogle politiet endnu.
25
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 808
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 4450

Indlægaf Fillie » 13. sep 2018, 15:32

Jeg har købt en striktrøje, som jeg så Fie Laursen i og tænkte, jeg bare måtte eje, og det er altså ikke en information, jeg ellers vil buse ud med! :ninja:
21
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Lisva
Kort karma: 80
Likede indlæg: 2131

Indlægaf Lisva » 14. sep 2018, 09:36

Jeg bruger flere tusind om måneden på tøj til min baby, som hun kan bruge i maks. to måneder. Det er fuldstændig latterligt, men jeg kan ikke lade være. :genert:
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 248
Likede indlæg: 2971

Indlægaf girl_beat » 14. sep 2018, 11:06

Lisva skrev:Jeg bruger flere tusind om måneden på tøj til min baby, som hun kan bruge i maks. to måneder. Det er fuldstændig latterligt, men jeg kan ikke lade være. :genert:

Det kan vel sælges igen, medmindre du gemmer til næste barn? :-D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 591
Likede indlæg: 5056

Indlægaf Kommodedyret » 14. sep 2018, 12:17

LaMariposa skrev:
Selma156 skrev:Jeg har aldrig forstået 'shower thoughts'. Jeg tænker absolut ikke på noget eller bliver inspireret på nogen måde, når jeg går i bad. Måske er det fordi jeg foretrækker korte bade. Men alligevel. Synes det virker som om, at alle andre opfinder den dybe tallerken under bruseren.

Jeg opfinder ikke noget under bruseren, det kommer bare ikke til mig lige der. Er heller fan af lange bade, vil helst bare have det overstået.

Enig. Det er bare hurtigt ind og ud.
Eneste undtagelse er karbad, men det sker så også kun for mig en gang hver 3. år. :D
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Lisva

Indlægaf Lisva » 14. sep 2018, 13:12

girl_beat skrev:
Lisva skrev:Jeg bruger flere tusind om måneden på tøj til min baby, som hun kan bruge i maks. to måneder. Det er fuldstændig latterligt, men jeg kan ikke lade være. :genert:

Det fortæller jeg også min kæreste igen og igen. Det er jo faktisk nærmest en form for investering. I gamle dage satte folk deres penge i kongeligt porcelæn, og vores formue står så i bodystockings. :D
11
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3368

Indlægaf BlueBunny » 14. sep 2018, 13:27

Lisva skrev:
girl_beat skrev:

Det fortæller jeg også min kæreste igen og igen. Det er jo faktisk nærmest en form for investering. I gamle dage satte folk deres penge i kongeligt porcelæn, og vores formue står så i bodystockings. :D

Jeg sagde det samme. Vores yngste er 6 1/2 år nu.
Og vi kan glæde os over at vi har en MEGET stor opsparing ... som står i poser på loftet. :genert:
10
Brugeravatar
Lisva

Indlægaf Lisva » 14. sep 2018, 13:39

BlueBunny skrev:
Lisva skrev:
girl_beat skrev:

Jeg sagde det samme. Vores yngste er 6 1/2 år nu.
Og vi kan glæde os over at vi har en MEGET stor opsparing ... som står i poser på loftet. :genert:

Fedt! Så behøver I slet ikke tænke på pensionsopsparing. Jeg vil satse på at købe så meget tøj, at jeg ikke behøver at arbejde en dag mere i mit liv :D
2
Brugeravatar
Honningprut
Kort karma: 66
Geografisk sted: Indre Udkantsdanmark
Likede indlæg: 661

Indlægaf Honningprut » 14. sep 2018, 19:50

Jeg er træt af at sidde og lave kartoffel-møller med plastisk skeer i. Jeg skal ikke i dagtilbud. Jeg keder mig SÅ meget på min GK1 i pædagogisk grundfaglighed, jeg er pludselig blevet meget i tvivl, om jeg skulle have været socialrådgiver i stedet.
0
I'm little My, and i bite because I like it :blomst: :lun:
1234
Kort karma: 75
Likede indlæg: 2020

Indlægaf 1234 » 17. sep 2018, 20:57

Jeg er fuldstændig vanvittig vild med mine smilehuller :love: og ser dem lidt som et hemmeligt våben :preggo1:
4
Fræksak
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1219

Indlægaf Fræksak » 18. sep 2018, 04:06

Jeg har nogle gange lyst til at give folk (ofte kvinder) en kompliment på gaden eller i metroen eller whatever. For en fed bluse eller et sødt smil. Før i tiden gjorde jeg det bare. Jeg bliver selv glad, når folk træder ud af deres komfortzone for at sige noget sødt til mig.

Men jeg gør det ikke længere efter at jeg er blevet så tyk, som jeg er. Jeg tænker inderst inde, at min kompliment for et par fede sko ikke tæller, når jeg selv går rundt og er amerikanertyk i Zizzi-telte og virkelig ikke ligner én, der har forstand på, hvad der ser fedt ud.
1

Tilbage til "Livets forhold"