Kultur i København/Frederiksberg

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Cbas
Indlæg: 542
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 224

Kultur i København/Frederiksberg

Indlægaf Cbas » 7. maj 2024, 18:06

Jeg mangler en ekstra gave til min veninde og vil gerne give hende en oplevelse. Men jeg er lidt blank for ide'er.

Hun er åben for det meste og det må gerne være lidt specielt men det kan også være noget ret almindeligt.

Har du et forslag? Det kan være alt fra gin smagning, til yoga i operaen ( det overvejer jeg) til foredrag, udstilling og teater.

Hun er historieinteresseeret, går ikke så meget op i musik (tænker derfor ikke en koncert), glad for mad, lækkert design og er generelt åben for at prøve noget nyt.

Frederiksberg eller København helst men kan også være længere væk, indenfor de næste par måneder.

Som sådan er der ikke et prisniveau.
0
Brugeravatar
Cordelia222
Indlæg: 226
Tilmeldt: 28. feb 2016, 23:25
Kort karma: 15
Likede indlæg: 262

Re: Kultur i København/Frederiksberg

Indlægaf Cordelia222 » 7. maj 2024, 18:19

Der er forskellige fodringer i Kbh zoo hvor man kommer bag kulisserne. Giraf, flodhest og pingvin. Alle tre er super hyggelige, det eneste minus ved pingvinerne er, at man risikerer at blive snasket til. Min veninde og jeg skiftede tøj bagefter fordi vi skulle ud at spise. Du kan finde info på zoos hjemmeside under “tæt på dyrene”.
3
"Is a dream a lie if it don't come true, or is it something worse?"
At Disney, we mostly do happy endings... :devil:
Single and awesome! - Vil du ændre på singledelen? :genert:
MissB
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 261
Likede indlæg: 2278

Re: Kultur i København/Frederiksberg

Indlægaf MissB » 7. maj 2024, 18:31

Chokoladesmagning hos Peter Beier :lun:
0
avdotja
Indlæg: 4982
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 540
Likede indlæg: 14877

Re: Kultur i København/Frederiksberg

Indlægaf avdotja » 8. maj 2024, 15:22

Hvis hun er historieinteresseret, kunne et besøg her, måske være en mulighed: https://natmus.dk/museer-og-slotte/klunkehjemmet/

Har ikke selv prøvet det, men det er på listen over ting jeg skal få taget mig sammen til.
0

Tilbage til "Livets forhold"