Brokketråd over Post Danmark

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7789
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19145

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Hunkat » 1. feb 2023, 15:49

Jeg bliver total idiot af det firma!

Først smider de en besked om at jeg ikke er hjemme på trods af at jeg har været hjemme hele dagen og de ikke engang forsøgte at ringe på.

Så skriver jeg til deres chat kundeservice for at brokke, som nr 178 i køen og sidder så der i over en time og så får jeg bare en besked om at nu er de lukket for i dag.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Honningprut » 16. feb 2023, 12:59

De skulle have afleveret en pakke til mig i forårs på min adresse. Fik en SMS om at jeg ikke var hjemme. Jeg var hjemme. Nu ligger pakken til afhentning langt pokker i vold fra hvor jeg bor, hvilket ikke giver nogen mening - da jeg plejer at kunne hente mine pakker cirka 100 meter væk.
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9885
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1863
Likede indlæg: 9605

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Spjaerten » 16. feb 2023, 13:16

Jeg fik troen tilbage på Dao i dag. Denne gang havde de faktisk leveret i opgangen - dog i postkasse og ikke foran min dør. Men slap for at klage og vente på de fandt ud af den var leveret i kiosken
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16582
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1429
Likede indlæg: 31055

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf TinaW » 16. feb 2023, 13:23

Jeg har i dag (på arbejdet) fået et brev retur med at personen er fraflyttet.
Brevet er sendt herfra 22. november :forvirret2:
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4515
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 948
Likede indlæg: 4744

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Panton » 16. feb 2023, 14:39

Spjaerten skrev:Jeg fik troen tilbage på Dao i dag. Denne gang havde de faktisk leveret i opgangen - dog i postkasse og ikke foran min dør. Men slap for at klage og vente på de fandt ud af den var leveret i kiosken



Det er seriøst det ringeste firma, Dao! Hold da op, dem tør jeg kun at bruge til afhentning og ikke levering hjemme. De tre gange jeg prøvede hjemme levering var alle tre pakker væk!

Jeg havde besøg af PN idag, og han var godt nok sur det bud der kom med pakker, han nærmest smed pakkerne for enden af trappen og da jeg ville sige tak, sagde han bare at det gad han ikke at høre på, for det var "fucking" tungt! Øhh undskyld nåede jeg at tænke, det var også tungt, 18 kg, men hans opførsel var alligevel utilstedelig :forvirret2:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15072
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1197
Likede indlæg: 25429

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 1. mar 2023, 16:41

Så har PostNord igen smidt en pakkeseddel i min postkasse, og igen findes pakken ikke i pakkeshoppen. Og når jeg selv scanner pakkesedlen i app’en står den til “afventer elektronisk forsendelsesimformation”. Jeg kan ikke gætte afsenderen ud fra krusedullen på sedlen, og jeg har ikke bestilt noget, sim jeg mangler at få leveret, så jeg har ingen mulighed for at backtracke og tracke den på anden vis. Forhåbentlig ryger pakken tilbage til afsender på et tidspunkt.

Jeg var i øvrigt lige ved at beholde den tastefejl, hvor jeg skrev PistNord i starten, fordi de åbenbart er mestre i at få mine pakker pist væk. Jeg har ellers i mange år været tilfreds med deres levering af pakker, selvom brevposten haltede noget. Men der er altså et lokalt bud her, som ikke har styr på det. Eller beriger sig selv eller noget. Jeg må se, om pakken er proppet i min postkasse i næste uge, som det skete ved seneste pakkeseddel-hurlumhej.

Jeg orker næsten ikke kundeservicechatten igen, selvom de var underholdende inkompetente sidst.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15072
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1197
Likede indlæg: 25429

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 6. mar 2023, 10:02

sigge skrev:Så har PostNord igen smidt en pakkeseddel i min postkasse, og igen findes pakken ikke i pakkeshoppen. Og når jeg selv scanner pakkesedlen i app’en står den til “afventer elektronisk forsendelsesimformation”. Jeg kan ikke gætte afsenderen ud fra krusedullen på sedlen, og jeg har ikke bestilt noget, sim jeg mangler at få leveret, så jeg har ingen mulighed for at backtracke og tracke den på anden vis. Forhåbentlig ryger pakken tilbage til afsender på et tidspunkt.

Jeg var i øvrigt lige ved at beholde den tastefejl, hvor jeg skrev PistNord i starten, fordi de åbenbart er mestre i at få mine pakker pist væk. Jeg har ellers i mange år været tilfreds med deres levering af pakker, selvom brevposten haltede noget. Men der er altså et lokalt bud her, som ikke har styr på det. Eller beriger sig selv eller noget. Jeg må se, om pakken er proppet i min postkasse i næste uge, som det skete ved seneste pakkeseddel-hurlumhej.

Jeg orker næsten ikke kundeservicechatten igen, selvom de var underholdende inkompetente sidst.


Jeg prøvede chatten alligevel. Og de sendte den videre til behandling, og nu har jeg fået svar på mail. Som ventet kan de ikke lokalisere pakken, når den ikke er registreret i deres system, så jeg skal få afsender til at efterlyse den. Eftersom det ikke er noget, jeg selv har bestilt, aner jeg ikke, hvem afsender er, og jeg kan ikke gætte det ud fra det, der er skrevet på sedlen. Har I et bud?

afsender.png


Jeg har spurgt den veninde, som evt. kunne finde på at sende en fødselsdagsgave, om det er fra hende, men det er det ikke, så jeg er helt på bar bund. Muligvis har jeg netshoppet et eller andet, som jeg fuldstændig har fortrængt? :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
You can't spell awesome without me.
Neverkont
Indlæg: 1928
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 101
Likede indlæg: 3011

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Neverkont » 6. mar 2023, 10:18

sigge skrev:
Jeg har spurgt den veninde, som evt. kunne finde på at sende en fødselsdagsgave, om det er fra hende, men det er det ikke, så jeg er helt på bar bund. Muligvis har jeg netshoppet et eller andet, som jeg fuldstændig har fortrængt? :gruble:


Hvis du har bestilt noget har du måske modtaget en ordrebekræftelse.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15072
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1197
Likede indlæg: 25429

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 6. mar 2023, 10:43

Neverkont skrev:
sigge skrev:
Jeg har spurgt den veninde, som evt. kunne finde på at sende en fødselsdagsgave, om det er fra hende, men det er det ikke, så jeg er helt på bar bund. Muligvis har jeg netshoppet et eller andet, som jeg fuldstændig har fortrængt? :gruble:


Hvis du har bestilt noget har du måske modtaget en ordrebekræftelse.


Jeg har lige gennemgået mail og netbank for at se, om der skulle være et eller andet, jeg har bestilt og endnu ikke modtaget. Men det er der ikke - det var ellers et godt bud. Så pakken forbliver et mysterium.
1
You can't spell awesome without me.
Neverkont
Indlæg: 1928
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 101
Likede indlæg: 3011

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Neverkont » 6. mar 2023, 10:53

sigge skrev:
Neverkont skrev:
sigge skrev:
Jeg har spurgt den veninde, som evt. kunne finde på at sende en fødselsdagsgave, om det er fra hende, men det er det ikke, så jeg er helt på bar bund. Muligvis har jeg netshoppet et eller andet, som jeg fuldstændig har fortrængt? :gruble:


Hvis du har bestilt noget har du måske modtaget en ordrebekræftelse.


Jeg har lige gennemgået mail og netbank for at se, om der skulle være et eller andet, jeg har bestilt og endnu ikke modtaget. Men det er der ikke - det var ellers et godt bud. Så pakken forbliver et mysterium.


Tjek evt. mobilepay, hvis du skulle have lavet an aftale på marketplace, dba ell.l.
1
Modesty Blame
Indlæg: 4432
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 529
Likede indlæg: 9598

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Modesty Blame » 6. mar 2023, 11:54

Leverandør har sendt pakke på 28 kilo (her havde det været godt med to separate pakker).
Postnord har forsøgt på at få mig til at acceptere, at de må stille den ved døren (hoveddør på blok i 8000 c).
Det vil jeg ikke, og kunne ikke være hjemme. Nu har jeg fået mail om, at jeg vil få mere info om, hvor jeg kan hente pakken, i min postkasse. I appen står der, jeg,skal kontakte postnord. Chatten tager ikke i mod. Wtf?
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15072
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1197
Likede indlæg: 25429

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 17. mar 2023, 12:39

sigge skrev:
sigge skrev:Så har PostNord igen smidt en pakkeseddel i min postkasse, og igen findes pakken ikke i pakkeshoppen. Og når jeg selv scanner pakkesedlen i app’en står den til “afventer elektronisk forsendelsesimformation”. Jeg kan ikke gætte afsenderen ud fra krusedullen på sedlen, og jeg har ikke bestilt noget, sim jeg mangler at få leveret, så jeg har ingen mulighed for at backtracke og tracke den på anden vis. Forhåbentlig ryger pakken tilbage til afsender på et tidspunkt.

Jeg var i øvrigt lige ved at beholde den tastefejl, hvor jeg skrev PistNord i starten, fordi de åbenbart er mestre i at få mine pakker pist væk. Jeg har ellers i mange år været tilfreds med deres levering af pakker, selvom brevposten haltede noget. Men der er altså et lokalt bud her, som ikke har styr på det. Eller beriger sig selv eller noget. Jeg må se, om pakken er proppet i min postkasse i næste uge, som det skete ved seneste pakkeseddel-hurlumhej.

Jeg orker næsten ikke kundeservicechatten igen, selvom de var underholdende inkompetente sidst.


Jeg prøvede chatten alligevel. Og de sendte den videre til behandling, og nu har jeg fået svar på mail. Som ventet kan de ikke lokalisere pakken, når den ikke er registreret i deres system, så jeg skal få afsender til at efterlyse den. Eftersom det ikke er noget, jeg selv har bestilt, aner jeg ikke, hvem afsender er, og jeg kan ikke gætte det ud fra det, der er skrevet på sedlen. Har I et bud?

afsender.png


Jeg har spurgt den veninde, som evt. kunne finde på at sende en fødselsdagsgave, om det er fra hende, men det er det ikke, så jeg er helt på bar bund. Muligvis har jeg netshoppet et eller andet, som jeg fuldstændig har fortrængt? :gruble:


Jeg havde et naivt håb om, at denne pakke evt. ville blive registreret elektronisk, når den skulle sendes tilbage til afsender efter 14 dage, så jeg i det mindste vidste, at den ikke bare var smidt helt væk. Men nu er det 3 uger siden, at jeg angiveligt kunne hente den på posthuset, og den er stadig ikke registreret elektronisk i app'en. Så den er nok forsvundet eller kommet med pakkebuddet hjem. Det sidste tror jeg dog ikke på, for det ville da være ualmindeligt dumt at smide en pakkeseddel i min postkasse, hvis vedkommende havde tænkt sig at hugge pakken. Så ville der da være mindre risiko for at blive opdaget, hvis man bare snuppede den uden at gøre modtager opmærksom på, at den findes.

Det mest irriterende er egentlig, at jeg stadig er mega nysgerrig efter, hvad i alverden der er i den pakke. For jeg er 100% sikker på, at det ikke er noget, jeg selv har bestilt. Og eftersom der heller ikke er nogen, der har spurgt ind til, om jeg har modtaget den gave, de har sendt til mig, har jeg nu efterhånden dannet en forestilling om, at jeg har vundet en eller anden fed præmie i en konkurrence, som jeg nu aldrig modtager. :lol:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9652
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 995
Likede indlæg: 27027

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Santa » 17. mar 2023, 13:02

De sidste to uger er vores postbud blevet akut tal- og ordblind….han/hun kan i hvert fald ikke kende forskel på 41 eller 45, 2th eller 3tv.
Kedeligt nok er tilstanden forværret i denne uge, hvor det i dag er kulmineret med at Rødkælkevej, Solsorte Alle og Storkevænget (fiktive veje) alle åbenbart ser ens ud….Mon man skulle hænge en seddel op i opgangen med en reminder om at søge læge, når ens tilstand er så slem?
Der er kollektiv enighed om at vi lægger de forkerte breve i en bunke ved postkasserne - vi gider sgu ikke køre byen rundt og lege gratis postbud.
4
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17081
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21337

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Misantropen » 17. mar 2023, 13:09

Santa skrev:De sidste to uger er vores postbud blevet akut tal- og ordblind….han/hun kan i hvert fald ikke kende forskel på 41 eller 45, 2th eller 3tv.
Kedeligt nok er tilstanden forværret i denne uge, hvor det i dag er kulmineret med at Rødkælkevej, Solsorte Alle og Storkevænget (fiktive veje) alle åbenbart ser ens ud….Mon man skulle hænge en seddel op i opgangen med en reminder om at søge læge, når ens tilstand er så slem?
Der er kollektiv enighed om at vi lægger de forkerte breve i en bunke ved postkasserne - vi gider sgu ikke køre byen rundt og lege gratis postbud.

I skal da kontakte Postnord. Vedkommende kan jo ikke finde ud af sit job eller er ligeglad.
1
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9652
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 995
Likede indlæg: 27027

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Santa » 17. mar 2023, 14:00

Misantropen skrev:
Santa skrev:De sidste to uger er vores postbud blevet akut tal- og ordblind….han/hun kan i hvert fald ikke kende forskel på 41 eller 45, 2th eller 3tv.
Kedeligt nok er tilstanden forværret i denne uge, hvor det i dag er kulmineret med at Rødkælkevej, Solsorte Alle og Storkevænget (fiktive veje) alle åbenbart ser ens ud….Mon man skulle hænge en seddel op i opgangen med en reminder om at søge læge, når ens tilstand er så slem?
Der er kollektiv enighed om at vi lægger de forkerte breve i en bunke ved postkasserne - vi gider sgu ikke køre byen rundt og lege gratis postbud.

I skal da kontakte Postnord. Vedkommende kan jo ikke finde ud af sit job eller er ligeglad.

Det har jeg overvejet…men jeg har osse et fuldstidsjob at passe og et liv i min fritid, så min lyst til bruge tid på at opstøve et kundeservicenr (har de overhovedet det mere?), sidde i telefonkø eller skrive mails er meget lav.
Jeg mangler ikke noget post selv. Om andre i opgangen gider, det ved jeg ikke.
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)

Tilbage til "Livets forhold"