Netshopping - dårlige oplevelser?
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
Hvad ville I betale for et skoskab der er gået i stykker? Det er sådan set funktionelt, og skaden vil ikke kunne ses når det hænges op. Men det er direkte til containeren, og kan ikke fixes. Firmaet har bedt mig tygge på hvad jeg vil betale. På den måde undgår firmaet at køre en erstatningssag, og jeg undgår flere måneders ventetid.
Skabet har kostet 2700 kr.
Skabet har kostet 2700 kr.
0
- Sophies-mor
- Indlæg: 9775
- Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
- Kort karma: 796
- Likede indlæg: 7981
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
pinkmoon skrev:Jeg arbejder ved siden af en butik hvor vores hovedindgang og deres bagindgang ligger ved siden af hinanden, så jeg ser dem jævnligt få leveret vare af GLS.
Indgangen ligger i kælderplan og det er helt standard at de åbner døren og så kaster fragtmanden pakkerne ned i entreen fra gadeplan.
Der står ingen og tager imod, de bliver bare kastet ned på gulvet.
Kan godt forstå at det ikke er alt der overlever til levering.
Nogle butikker har givet tilladelse til, at de må kaste pakkerne ned.
Kender én fra GLS. Så.. det KAN være med tilladelse fra modtager, at de må smides ned.
0
Hæklerier på hjernen
-
- Indlæg: 2260
- Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
- Kort karma: 222
- Likede indlæg: 4630
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
didaa skrev:Hvad ville I betale for et skoskab der er gået i stykker? Det er sådan set funktionelt, og skaden vil ikke kunne ses når det hænges op. Men det er direkte til containeren, og kan ikke fixes. Firmaet har bedt mig tygge på hvad jeg vil betale. På den måde undgår firmaet at køre en erstatningssag, og jeg undgår flere måneders ventetid.
Skabet har kostet 2700 kr.
Hvis det er direkte til containeren, så skal du selvfølgelig ikke betale noget.
4
- Sophies-mor
- Indlæg: 9775
- Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
- Kort karma: 796
- Likede indlæg: 7981
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
Sophies-mor skrev:En underleverandør (UL) til CDON.
Min datter har for sine egne hårdt opsparede penge, købt en ting, hun har ønsket sig længe.
Bestilt 26.12.2020.
Venter i skrivende stund stadig på pakken.
Fik først et tracking nummer efter 5 x at have skrevet med UL, hvor jeg fik:
'"Sorry, but due to it is Christmas packages will be taking longer to be delivered"
Det er altså Ikke jul d.10. februar!
Så skrev til CDON selv (alt skal ellers gå via UL) og de kontaktede så UL og fik oplysningen.
Nu er pakken så ENDELIG nået til Erritsø, så jeg håber den kommer næste uge.
Og de får uanset hvad en meget lidt pæn rating.
Jeg skal åbenbart bare skrive herinde
Da jeg kom hjem lå pakken ved vores bagdør
Datteren er
Men det ændrer ikke på, at jeg stadig er temmelig uimponeret over den måde, det er forløbet på.
1
Hæklerier på hjernen
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
Undtagelsen skrev:didaa skrev:Hvad ville I betale for et skoskab der er gået i stykker? Det er sådan set funktionelt, og skaden vil ikke kunne ses når det hænges op. Men det er direkte til containeren, og kan ikke fixes. Firmaet har bedt mig tygge på hvad jeg vil betale. På den måde undgår firmaet at køre en erstatningssag, og jeg undgår flere måneders ventetid.
Skabet har kostet 2700 kr.
Hvis det er direkte til containeren, så skal du selvfølgelig ikke betale noget.
Det var også min første indskydelse. Men det kommer ikke til at ske. Så vil de have skabet retur, for så vil firmaet køre en erstatningssag, og der kræver Montana at de selv besigtiger skaden. Og så må jeg vente lang tid på at få et andet.
Jeg tror derfor at ved et lille bud kunne jeg både få et billigt skab og sagen kunne afsluttes
0
-
- Indlæg: 2000
- Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
- Kort karma: 164
- Likede indlæg: 3443
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
Jeg har købt en dims til 100 kr. Firmaet har sendt nogle forkerte skruer med og kræver nu at jeg betaler 70 kr ofr at sende retur med GLS. Sidst jeg tjekkede kostede det slet ikke så meget at sende med GLS. Pakken er på størrelse med en almindelig kuvert.
0
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
Trappestige skrev:didaa skrev:Undtagelsen skrev:didaa skrev:Hvad ville I betale for et skoskab der er gået i stykker? Det er sådan set funktionelt, og skaden vil ikke kunne ses når det hænges op. Men det er direkte til containeren, og kan ikke fixes. Firmaet har bedt mig tygge på hvad jeg vil betale. På den måde undgår firmaet at køre en erstatningssag, og jeg undgår flere måneders ventetid.
Skabet har kostet 2700 kr.
Hvis det er direkte til containeren, så skal du selvfølgelig ikke betale noget.
Det var også min første indskydelse. Men det kommer ikke til at ske. Så vil de have skabet retur, for så vil firmaet køre en erstatningssag, og der kræver Montana at de selv besigtiger skaden. Og så må jeg vente lang tid på at få et andet.
Jeg tror derfor at ved et lille bud kunne jeg både få et billigt skab og sagen kunne afsluttes
Ville du være glad for at have det? Altså, vil du forevigt gå og være irriteret over at det er gået i stykker? Hvis ja, ville jeg returnere det selvom du kan få det forholdsvis billigt og så vente de uger på et der ikke er ødelagt. Hvis ikke, ville jeg tilbyde en tredjedel af prisen.
For evigt irriteret er nok så meget sagt. Jeg er ærgerlig over det, men mest fordi jeg bare gerne vil på plads i min lejlighed.
Jeg ville sagtens kunne leve med det. Men vil ikke betale en tredjedel af prisen, det ville ikke være rimeligt. Det ville være rigtig god stil af firmaet at sige jeg bare kunne beholde det. Men så mister de jo grundlag for at få pengene hjem fra leverandøren.
Jeg har tilbudt at betale Max 500 kr.
1
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
Grissebassen skrev:Jeg har købt en dims til 100 kr. Firmaet har sendt nogle forkerte skruer med og kræver nu at jeg betaler 70 kr ofr at sende retur med GLS. Sidst jeg tjekkede kostede det slet ikke så meget at sende med GLS. Pakken er på størrelse med en almindelig kuvert.
Jeg tror desværre det er mindsteprisen hos GLS.
0
-
- Indlæg: 1688
- Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
- Kort karma: 148
- Likede indlæg: 1805
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
Santa skrev:Købte en kjole fra Asos. Da den ankommer, er det en anden kjole. Samme farve, andre ærmer, andet snit, anden længde, andet materiale. Anden pris (billigere), men de har skam fået hævet den korrekte (dyrere) pris.
Jeg skriver til kundeservice, som fortæller mig (uden at undskylde noget som helst) at jeg skal returnere, og selv genbestille (og igen betale!) kjolen. Nå, men det gør jeg så, selvom jeg synes at det er pissedårlig service, og urimeligt at jeg så skal vente på at få mine penge retur fra den forkerte.
Da kjole to ankommer, er den fandme den samme forkerte kjole igen! Og min veninde har (uvidende for mig) bestilt den også, og hun modtager OGSÅ den samme forkerte kjole! Kan læse på anmeldelserne, at flere har samme oplevelse.
Jeg klager nu igen til kundeservice, som sender mig et standardsvar, jeg klager igen, men får bare en mail om at de vil sende sagen videre til deres “eksperter”.
Jeg returnerer selvfølgelig og opgiver at få den rigtige kjole. Men jeg fortsætter med at maile kundeservice jævnligt for at få en forklaring, eller en undskyldning for mit besvær. Her et halvt år efter har jeg stadig ingen forklaring. Undskyldningen (efter jeg direkte bad om den) lød: vi er kede af at du havde en dårlig oplevelse. Ok, så I undskylder ikke JERES fejl?
De lover at skrive tilbage, men gør det ikke, svarer kun på mine henvendelser.
Jeg har dog fået alle mine penge tilbage, men fuck, hvor er det ringe kundeservice. Jeg har handlet der rigtig meget igennem mange år, men det er slut nu.
Det minder mig om en gang, jeg bestilte mathilde kakao sammen med resten af varerne på mit gamle arbejde. Fik en kasse citroner. Forklaringen var at citronerne stod på kakaoens plads, og dem der pakker kigger kun på pladsnummeret.
Det lyder som om det samme skete med din kjole, ikke at det overhovedet er en undskyldning for ikke at svare og hjælpe dig bedre
3
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
limitededition skrev:Santa skrev:Købte en kjole fra Asos. Da den ankommer, er det en anden kjole. Samme farve, andre ærmer, andet snit, anden længde, andet materiale. Anden pris (billigere), men de har skam fået hævet den korrekte (dyrere) pris.
Jeg skriver til kundeservice, som fortæller mig (uden at undskylde noget som helst) at jeg skal returnere, og selv genbestille (og igen betale!) kjolen. Nå, men det gør jeg så, selvom jeg synes at det er pissedårlig service, og urimeligt at jeg så skal vente på at få mine penge retur fra den forkerte.
Da kjole to ankommer, er den fandme den samme forkerte kjole igen! Og min veninde har (uvidende for mig) bestilt den også, og hun modtager OGSÅ den samme forkerte kjole! Kan læse på anmeldelserne, at flere har samme oplevelse.
Jeg klager nu igen til kundeservice, som sender mig et standardsvar, jeg klager igen, men får bare en mail om at de vil sende sagen videre til deres “eksperter”.
Jeg returnerer selvfølgelig og opgiver at få den rigtige kjole. Men jeg fortsætter med at maile kundeservice jævnligt for at få en forklaring, eller en undskyldning for mit besvær. Her et halvt år efter har jeg stadig ingen forklaring. Undskyldningen (efter jeg direkte bad om den) lød: vi er kede af at du havde en dårlig oplevelse. Ok, så I undskylder ikke JERES fejl?
De lover at skrive tilbage, men gør det ikke, svarer kun på mine henvendelser.
Jeg har dog fået alle mine penge tilbage, men fuck, hvor er det ringe kundeservice. Jeg har handlet der rigtig meget igennem mange år, men det er slut nu.
Det minder mig om en gang, jeg bestilte mathilde kakao sammen med resten af varerne på mit gamle arbejde. Fik en kasse citroner. Forklaringen var at citronerne stod på kakaoens plads, og dem der pakker kigger kun på pladsnummeret.
Det lyder som om det samme skete med din kjole, ikke at det overhovedet er en undskyldning for ikke at svare og hjælpe dig bedre
Det har jeg også oplevet.
Bestilte noget plantejord, og fik 100 ruller toiletpapir.
Kundeservice havde svært ved at forstå at det kunne være en dårlig ting.....
8
-
- Indlæg: 2260
- Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
- Kort karma: 222
- Likede indlæg: 4630
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
didaa skrev:Undtagelsen skrev:didaa skrev:Hvad ville I betale for et skoskab der er gået i stykker? Det er sådan set funktionelt, og skaden vil ikke kunne ses når det hænges op. Men det er direkte til containeren, og kan ikke fixes. Firmaet har bedt mig tygge på hvad jeg vil betale. På den måde undgår firmaet at køre en erstatningssag, og jeg undgår flere måneders ventetid.
Skabet har kostet 2700 kr.
Hvis det er direkte til containeren, så skal du selvfølgelig ikke betale noget.
Det var også min første indskydelse. Men det kommer ikke til at ske. Så vil de have skabet retur, for så vil firmaet køre en erstatningssag, og der kræver Montana at de selv besigtiger skaden. Og så må jeg vente lang tid på at få et andet.
Jeg tror derfor at ved et lille bud kunne jeg både få et billigt skab og sagen kunne afsluttes
Så har jeg misforstået, for hvis skabet kan bruges, er det vel ikke direkte til containeren.
Jeg tror jeg ville vælge at returnere det. Hvad hvis det går helt i stykker om 2 måneder? Så har du ingenting og har alligevel betalt for det.
Men igen - det kommer jo an på HVOR ramponeret det er lige nu.
0
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
Grissebassen skrev:Jeg har købt en dims til 100 kr. Firmaet har sendt nogle forkerte skruer med og kræver nu at jeg betaler 70 kr ofr at sende retur med GLS. Sidst jeg tjekkede kostede det slet ikke så meget at sende med GLS. Pakken er på størrelse med en almindelig kuvert.
Hvis firmaet har sendt noget forkert, så skal du ikke betale fragt.
2
-
- Indlæg: 1688
- Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
- Kort karma: 148
- Likede indlæg: 1805
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
didaa skrev:limitededition skrev:Santa skrev:Købte en kjole fra Asos. Da den ankommer, er det en anden kjole. Samme farve, andre ærmer, andet snit, anden længde, andet materiale. Anden pris (billigere), men de har skam fået hævet den korrekte (dyrere) pris.
Jeg skriver til kundeservice, som fortæller mig (uden at undskylde noget som helst) at jeg skal returnere, og selv genbestille (og igen betale!) kjolen. Nå, men det gør jeg så, selvom jeg synes at det er pissedårlig service, og urimeligt at jeg så skal vente på at få mine penge retur fra den forkerte.
Da kjole to ankommer, er den fandme den samme forkerte kjole igen! Og min veninde har (uvidende for mig) bestilt den også, og hun modtager OGSÅ den samme forkerte kjole! Kan læse på anmeldelserne, at flere har samme oplevelse.
Jeg klager nu igen til kundeservice, som sender mig et standardsvar, jeg klager igen, men får bare en mail om at de vil sende sagen videre til deres “eksperter”.
Jeg returnerer selvfølgelig og opgiver at få den rigtige kjole. Men jeg fortsætter med at maile kundeservice jævnligt for at få en forklaring, eller en undskyldning for mit besvær. Her et halvt år efter har jeg stadig ingen forklaring. Undskyldningen (efter jeg direkte bad om den) lød: vi er kede af at du havde en dårlig oplevelse. Ok, så I undskylder ikke JERES fejl?
De lover at skrive tilbage, men gør det ikke, svarer kun på mine henvendelser.
Jeg har dog fået alle mine penge tilbage, men fuck, hvor er det ringe kundeservice. Jeg har handlet der rigtig meget igennem mange år, men det er slut nu.
Det minder mig om en gang, jeg bestilte mathilde kakao sammen med resten af varerne på mit gamle arbejde. Fik en kasse citroner. Forklaringen var at citronerne stod på kakaoens plads, og dem der pakker kigger kun på pladsnummeret.
Det lyder som om det samme skete med din kjole, ikke at det overhovedet er en undskyldning for ikke at svare og hjælpe dig bedre
Det har jeg også oplevet.
Bestilte noget plantejord, og fik 100 ruller toiletpapir.
Kundeservice havde svært ved at forstå at det kunne være en dårlig ting.....
Haha ej for helvede da. Hvordan kan man tænke at de to ting kan erstatte hinanden?
0
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
Grissebassen skrev:Jeg har købt en dims til 100 kr. Firmaet har sendt nogle forkerte skruer med og kræver nu at jeg betaler 70 kr ofr at sende retur med GLS. Sidst jeg tjekkede kostede det slet ikke så meget at sende med GLS. Pakken er på størrelse med en almindelig kuvert.
Det skal du ikke betale. Det er en reklamation jo, så det er deres udgift.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
- Onkel Reje
- Ado
- Indlæg: 13116
- Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
- Kort karma: 3553
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 56371
- Kontakt:
Re: Netshopping - dårlige oplevelser?
Santa skrev:Købte en kjole fra Asos. Da den ankommer, er det en anden kjole. Samme farve, andre ærmer, andet snit, anden længde, andet materiale. Anden pris (billigere), men de har skam fået hævet den korrekte (dyrere) pris.
Jeg skriver til kundeservice, som fortæller mig (uden at undskylde noget som helst) at jeg skal returnere, og selv genbestille (og igen betale!) kjolen. Nå, men det gør jeg så, selvom jeg synes at det er pissedårlig service, og urimeligt at jeg så skal vente på at få mine penge retur fra den forkerte.
Da kjole to ankommer, er den fandme den samme forkerte kjole igen! Og min veninde har (uvidende for mig) bestilt den også, og hun modtager OGSÅ den samme forkerte kjole! Kan læse på anmeldelserne, at flere har samme oplevelse.
Jeg klager nu igen til kundeservice, som sender mig et standardsvar, jeg klager igen, men får bare en mail om at de vil sende sagen videre til deres “eksperter”.
Jeg returnerer selvfølgelig og opgiver at få den rigtige kjole. Men jeg fortsætter med at maile kundeservice jævnligt for at få en forklaring, eller en undskyldning for mit besvær. Her et halvt år efter har jeg stadig ingen forklaring. Undskyldningen (efter jeg direkte bad om den) lød: vi er kede af at du havde en dårlig oplevelse. Ok, så I undskylder ikke JERES fejl?
De lover at skrive tilbage, men gør det ikke, svarer kun på mine henvendelser.
Jeg har dog fået alle mine penge tilbage, men fuck, hvor er det ringe kundeservice. Jeg har handlet der rigtig meget igennem mange år, men det er slut nu.
Off topic, men kan man stadig godt handle ved Asos efter Brexit? Altså slippe for importgebyr?
0
Donna Martin Graduates!