Vægt på et almenligt dansk flag.

Brugeravatar
Svingfjer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jan 2019, 00:05
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Vægt på et almenligt dansk flag.

Indlægaf Svingfjer » 10. feb 2023, 21:49

Hej. Jeg ville bare spørge om der er nogle som har sådan et almenligt Danebros flag, købt i et bygge markedet eller noget tilsvarene.
Jeg vil godt vide hvor stort det er. og hvad det vejer. Så burde jeg kunne regne ud hvad det vejer pr kvadratmeter.

Der kommer lige en baggrundshistorie. jeg samler lidt på flag. de fleste jeg har er dekrations flag. Det vel sige de har et fast mål 90x150
de er af lav kvalitet, de kan godt bruges rigtigt men de holder ikke til det ret længe. De har dog den fordel i mit tilfælde, at der er lette
så jeg kan hænge dem op ved hjælp af snor og abesnot. Jeg mangler dog et i min samling, vores eget. Så jeg købte et i en specialbutik,
men det var alt for tungt desværre. Det vejet 160 pr kvadratmeter. Dem jeg normalt har vejer lige omkring 100G nogle mindre og nogle lidt mere.
Grunden til jeg gerne vil købe det som normalt flag er at det danske afviger ret meget fra 90x150 formatet og at det burde være ret nemt at få fat i.
Men jeg ved ikke hvad et almenligt flag købt i Silvan fætter Harald OSV vejer, så det lidt der jeg står nu. jeg tror de er lettere fordi de er en pæn slat
billigere en det jeg købte.

Men ja det var enlig bare det :)
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4898
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 190
Likede indlæg: 6494

Re: Vægt på et almenligt dansk flag.

Indlægaf Stars » 11. feb 2023, 15:55

Silvan til 7 m flagstang - 200 kr:


672BBD2A-B789-441A-8DD1-84A398B4ECBD.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Svingfjer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jan 2019, 00:05
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Re: Vægt på et almenligt dansk flag.

Indlægaf Svingfjer » 21. feb 2023, 21:29

Stars skrev:Silvan til 7 m flagstang - 200 kr:


672BBD2A-B789-441A-8DD1-84A398B4ECBD.jpeg


Det må jeg have overset :gruble: , Jeg har ellers været på Silvans hjemmeside og kigge, men har nok ikke tænkt over det da det er inklusiv æske men
den kan man nok godt trække fra.

Tak for informationen. :)
0

Tilbage til "Hobby"