Et nyt romersk interesse fælleskab.

Brugeravatar
Svingfjer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jan 2019, 00:05
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Et nyt romersk interesse fælleskab.

Indlægaf Svingfjer » 19. mar 2022, 15:26

Hej. Øø jeg kunne godt bruge noget hjælp. Jeg er på prøve i en romersk klub/forening, Men det har desværre hvist sig at jeg nok ikke kan blive fast medlem, det er jeg rimeligt nedtrykt over. Men jeg leder efter et Forum eller noget i samme stil hvor jeg kan melde mig ind. Men problemet er at jeg ikke kan finde ud af hvad jeg skal søge efter, jeg syntes jeg har prøvet med en del forskelligt, men der kommer ikke rigtig noget ud af det. Det gør ikke noget at det er engelsk.

Jeg modtager gerne alt den input jeg kan få, jeg vil meget gerne finde mig et nyt sted. :genert:
0
Brugeravatar
PAX II
Indlæg: 908
Tilmeldt: 2. mar 2022, 11:34
Kort karma: 82
Likede indlæg: 2596

Re: Et nyt romersk interesse fælleskab.

Indlægaf PAX II » 19. mar 2022, 15:47

Romersk klub?
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Et nyt romersk interesse fælleskab.

Indlægaf Moxy-lady » 19. mar 2022, 15:55

Du bliver nok nødt til at fortælle mere om hvad det går ud på, for jeg har aldrig hørt om det før?
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Svingfjer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jan 2019, 00:05
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Re: Et nyt romersk interesse fælleskab.

Indlægaf Svingfjer » 19. mar 2022, 20:14

PAX II skrev:Romersk klub?


Ja det er en slags forening for folk som laver ting og sager fra Romerrigets tid. de afholder også forskellige ting hvor de mødes.
0
Brugeravatar
PAX II
Indlæg: 908
Tilmeldt: 2. mar 2022, 11:34
Kort karma: 82
Likede indlæg: 2596

Re: Et nyt romersk interesse fælleskab.

Indlægaf PAX II » 19. mar 2022, 21:18

Svingfjer skrev:
PAX II skrev:Romersk klub?


Ja det er en slags forening for folk som laver ting og sager fra Romerrigets tid. de afholder også forskellige ting hvor de mødes.
Taler vi reenactment? For så kender jeg kun en gruppe i Danmark.
0
Brugeravatar
Svingfjer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jan 2019, 00:05
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Re: Et nyt romersk interesse fælleskab.

Indlægaf Svingfjer » 23. mar 2022, 18:02

PAX II skrev:
Svingfjer skrev:
PAX II skrev:Romersk klub?


Ja det er en slags forening for folk som laver ting og sager fra Romerrigets tid. de afholder også forskellige ting hvor de mødes.
Taler vi reenactment? For så kender jeg kun en gruppe i Danmark.


Det sikkert dem.

Men et engelsk forum af samme opsætning som herinde kunne være godt, , nu der ikke er nogle danske.

grunden til jeg ikke melder mig ind er at der er et ellerandet over dem som mit nærvesystem ikke kan klare. der er et ellerandet over stemningen
som siger mig'' hey tosse. ja dig, jeg tror du er gået forkert'' Jeg kan sku ikke holde det ud.
0
Brugeravatar
PAX II
Indlæg: 908
Tilmeldt: 2. mar 2022, 11:34
Kort karma: 82
Likede indlæg: 2596

Re: Et nyt romersk interesse fælleskab.

Indlægaf PAX II » 24. mar 2022, 10:47

Svingfjer skrev:
Det sikkert dem.

Men et engelsk forum af samme opsætning som herinde kunne være godt, , nu der ikke er nogle danske.

grunden til jeg ikke melder mig ind er at der er et ellerandet over dem som mit nærvesystem ikke kan klare. der er et ellerandet over stemningen
som siger mig'' hey tosse. ja dig, jeg tror du er gået forkert'' Jeg kan sku ikke holde det ud.

https://www.unrv.com/forum/

Google er din ven :)
0
Brugeravatar
Svingfjer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jan 2019, 00:05
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Re: Et nyt romersk interesse fælleskab.

Indlægaf Svingfjer » 25. mar 2022, 18:42

PAX II skrev:
Svingfjer skrev:
Det sikkert dem.

Men et engelsk forum af samme opsætning som herinde kunne være godt, , nu der ikke er nogle danske.

grunden til jeg ikke melder mig ind er at der er et ellerandet over dem som mit nærvesystem ikke kan klare. der er et ellerandet over stemningen
som siger mig'' hey tosse. ja dig, jeg tror du er gået forkert'' Jeg kan sku ikke holde det ud.

https://www.unrv.com/forum/

Google er din ven :)


Så syntes jeg min ven har svigtet mig ;)

Jeg har søgt på alt muligt uden at kunne finde noget. det siger nok bare noget om at jeg ikke er så pokkers god til at bruge Google :wacko:

Tak for linket i øvrigt. det ser godt ud. så det bare at komme i gang. :gogo:
0

Tilbage til "Hobby"