Voice acting

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Voice acting

Indlægaf 2SHY » 18. sep 2020, 11:42

LaScrooge skrev:
2SHY skrev:
LaScrooge skrev:Okay, jeg har lige hørt dig i NoSleep/the new decayed! HVOR ER DET SEJT! Jeg syntes, jeg kunne genkende den distinkte lyd udgjort af din accent og stemmes tone og rigtig nok, der stod et navn jeg huskede! Du er godt nok blevet dygtig! :banan:

Årh TAK! :kys: :lun:

Det er nok højdepunktet for mig indtil videre :lol: Jeg var så nervøs at jeg måtte stoppe flere gange, fordi jeg troede jeg skulle kaste op :blush: Af samme grund var det måske heller ikke min bedste præstation men nu blev det sådan. Jeg håber på at blive inviteret tilbage på et tidspunkt og være lidt mere cool omkring det :lol:

Der kommer en del ud med mig i fremtiden. Jeg har brugt mange weekender i “svedhytten” efterhånden til flere forskellige podcasts, så mit CV begynder at gribe om sig. Det er fedt!

Apropos accent så er jeg på kursus i amerikansk accent om lørdagen i september. Øj det er svært men det går fremad. Ikke at jeg vil af med min egen accent, for jeg er ofte blevet castet specifikt for min naturlige accent. Men jeg vil gerne kunne slå over i en amerikansk accent for at være mere alsidig. Det åbner også dørene til flere casting calls, hvor det efterspørges :)


Jeg har lyttet NoSleep igennem i jagten på nogle afsnit jeg hørte helt tilbage dengang hvor jeg begyndte at lytte til det overhovedet - jeg tror det var i -16. David Cummings har i dén grad også udviklet sig fra de første sæsoner til nu, hvor han er indbegrebet af en form for creepy hygge/hyggelig uhygge og helt uforlignelig. ALLE skal lære og udvikle sig. Du har stemmen til det, fordi din stemme har en særlig klang - ligesom Nikkolle Doolin, som jeg startede med at sammenligne dig med, og Jessica Mcevoys stemmer har, for bare at tage to med ret distinkt lyd. Resten er bare et spørgsmål om at opøve talentet gennem træning. Så derfor tror jeg helt sikkert, at du nok skal få muligheden igen - de ved godt, at nye skuespillere kun bliver bedre i takt med at de øver sig! :-D

Det er bare vildt fedt!

Hvad er du ellers i og kan du anbefale det? - og altså, ikke bare fordi du selv er med i det :-D


Ja de udvikler sig alle løbende. Det er vildt at gå tilbage til starten og høre hvordan både podcasten og alle har udviklet sig! Jeg ved ikke om du også ser NSPs livestreams på YouTube men hun var fænomenal i den fra i lørdags! :worship:



Jeg håber i hvert fald på at vende tilbage selv hvis det “bare” er på endnu et gæstevisit :kryds: Hvis ikke må jeg nøjes med at glæde mig over at David siger jeg er family :lun:

Det letteste er nok næsten at linke til mit CV. Jeg opdaterer det løbende og der er meget, der ikke er udkommet endnu (en enkelt ting har jeg underskrevet en NDA på, så det kan jeg først tilføje, når det er udkommet)

https://docs.google.com/document/d/1Zms ... BeyTmm4nM/

Links og timestamps er fordi jeg ikke har en demo endnu men sp kan jeg henvise til et eller andet, når jeg sender auditions og henvendelser afsted

Hvis jeg skal anbefale nogle af dem (og ikke bare fordi jeg er med) så vil jeg slå et slag for:

- The White Vault
- The Grey Rooms
- Calling Darkness (den er lidt rough around the edges men bliver bedre)
- The Phenomenon
- Y2K (Ikke horror for en gangs skyld :lol: )
- Vast Horizon
- Dark Dice
- 11th Hour Audio Productions (fedt koncept hvor alt produceres i løbet af oktober! Der har været nogle vildt fede historier iblandt tidligere år)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Voice acting

Indlægaf Mangoness » 4. maj 2022, 12:09

Jeg kom lige til at tænke på dig og din tråd, da jeg faldt over et portfolie for en, som laver voice overs :D

Jeg tænkte, at det kunne være fin inspiration til, hvordan måske kunne præsentere eller sælge sig selv på et website, så jeg ville bare lige smide den herind :D

https://millespeak.dk/
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Voice acting

Indlægaf 2SHY » 4. maj 2022, 12:46

Mangoness skrev:Jeg kom lige til at tænke på dig og din tråd, da jeg faldt over et portfolie for en, som laver voice overs :D

Jeg tænkte, at det kunne være fin inspiration til, hvordan måske kunne præsentere eller sælge sig selv på et website, så jeg ville bare lige smide den herind :D

https://millespeak.dk/

Tak for inspiration :) Jeg har set en del forskellige forslag på hjemmesider, men det er altid godt med flere forslag

Lige pt skal jeg dog have mig selv op til overfladen før jeg gør mere ved det
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Hobby"