Hjemmelavet gavekort

Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Hjemmelavet gavekort

Indlægaf musling » 21. mar 2018, 22:42

Har behov for lidt kreativ hjælp. :wave:

Hr Ms mor har fødselsdag lige om lidt og som gave har vi købt et ophold, sammen med os, i et feriecenter.
Jeg har så kastet mig ud i et kreativt klippe-/klistreprojekt, så gaven ikke bare bliver et fladt stykke papir.

Jeg har foldet et ark karton, som jeg vil lukke med et bånd, eller noget, på midten. Udvendigt skal det bare pyntes simpelt og indvendigt vil jeg gøre det fint med selve gavekortet og hvad der er i vente. :ae:
Kortet jeg har foldet minder, uden detaljerne, om dette:

Billede

Når kortet åbnes, vil der på det store flade stykke i midten være selve invitationen til weekendopholdet.
På flappen i højre side vil jeg påklistre lidt billeder af stedet, området, ferieboligen m.v. Der er dog så mange billeder, at denne side også bliver foldet i 3 lag, hvoraf midterste stykke bliver limet på kortet og de to andre sider foldet ind over.
De 2 ting har jeg helt styr på.
Men så er det jeg mangler noget til den indvendige side af venstre flap.

Og det er her jeg godt kan bruge lidt hjælp.

Jeg havde overvejet folde og pålime en lille lomme til små ting-du-alligevel-får-gavekort fx: en is, en drik på en cafe, en valgfri forlystelse på feriecentret (fx bowling eller minigolf) - hr M er dog ikke helt med på ideen.
Vi kan godt lide at spille, så han har foreslået en lomme med små kort med forskellige spil vi vil tage med og hvor hun så får første-bestemmelse. Den ide er jeg dog kun halvt med på.
Jeg synes vi mangler den helt rette ide. Så kom frisk. Hjælp! :panik: :panik: :panik:
0

Tilbage til "Hobby"