En lille personlig undersøgelse omkring overtøj

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: En lille personlig undersøgelse omkring overtøj

Indlægaf Bøtte » 28. okt 2017, 20:08

Danseprinsesse skrev:
Bøtte skrev:Det er faktisk ikle helt umuligt at købe forud - jeg har gjort det i 5 år og har ikke ramt forkert endnu!
Sidste år fik jeg købt en træls flyverdragt, der var meget kort i modellen, så den var til den lille side til sidst, men det gik. :)


Men det kræver jo, at man ved, hvad de får brug for. Og især de første år synes jeg, det er meget individuelt.


Jamen helt sikkert. Jeg synes bare ikke det er total umuligt.

Men det er jo en chance at tage. Men jeg lader altid mærkerne sidde på og køber på tilbud, så kan man næsten altid holde pengene hjemme på det.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: En lille personlig undersøgelse omkring overtøj

Indlægaf hotlips » 31. okt 2017, 14:41

Jeg har købt flyverdragt for en måned eller to siden, vi cykler et pænt stykke om morgenen så jeg er nødt til at købe dem tidligt nu, før var det først når det blev rigtig vinter omkring december.

Vi har ikke købt vi vinterstøvler endnu men det varer vel heller ikke så længe, han har et par termostøvler men de er klodsede at cykle med.

Vi har brugt vanter i en måneds tid mindst, og termotøj lidt længere, jeg er ret pylret med at han ikke skal fryse fordi jeg synes det er vigtigt han ikke forbinder det at være ude med mere ubehag end højst nødvendigt og det er jo helt vildt godt det moderne vintertøj man kan få til børn, jeg synes der er kæmpe forskel på det fra da jeg var barn.
0

Tilbage til "Forældre"