Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

godtnavn
Kort karma: 411
Likede indlæg: 3411

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf godtnavn » 30. jun 2018, 14:28

Jeg vil nu give fædre ret i at der er noget ravruskende galt med moren. Jeg er helt sikker på at hun selv mener at børnene er blevet udsat for en masse af fædrene, jeg er bare af den klare overbevisning at det er vrangforestillinger hos hende. Jeg har kendt både hende, den ene far og børnene.

Og hun er nok den sidste der skal klage over at børnene bliver skilt fra deres omsorgspersoner, hende der gjorde alt hvad hun kunne for at få børnene skilt fra deres fædre. Men som sagt, jeg tror hun har gjort det i god mening, desværre er hendes virkelighed ikke helt den samme som andres. Jeg har personligt set fædrene kæmpe for at se deres børn og om nogen gå op i deres velbefindene, i langt større grad end moderen.

Jeg synes også det lyder utroværdigt at RIgshospitalet lader vær med at underrette om seksuelle overgreb fordi moren siger de ikke skal, det vides vel ikke om det er hende der har lavet overgrebene, og dermed er det nok ret dumt ikke at melde bare fordi hun siger de ikke skal. Det tror jeg simpelthen ikke fagpersoner er så dumme at de lader vær med at indberette det-

Jeg ved allerede at minitrolden vil sige at fædrene er sindssyge og moren har ret, men som en der har mødt hele familien utallige gange (før al det her kørte) så vil jeg sige jeg ved mere end hende og hendes "mænd er roden til alt ondt" men jeg ved godt hun ikek er enig, så jeg vil tage mig friheden til allerede nu at trække mig fra debatten. Men nørj jeg er glad for dommen og skammer mig ikke et sekund.
13
Brugeravatar
Tobywan
Kort karma: 46
Likede indlæg: 992

Indlægaf Tobywan » 30. jun 2018, 19:46

godtnavn skrev:Jeg vil nu give fædre ret i at der er noget ravruskende galt med moren. Jeg er helt sikker på at hun selv mener at børnene er blevet udsat for en masse af fædrene, jeg er bare af den klare overbevisning at det er vrangforestillinger hos hende. Jeg har kendt både hende, den ene far og børnene.

Og hun er nok den sidste der skal klage over at børnene bliver skilt fra deres omsorgspersoner, hende der gjorde alt hvad hun kunne for at få børnene skilt fra deres fædre. Men som sagt, jeg tror hun har gjort det i god mening, desværre er hendes virkelighed ikke helt den samme som andres. Jeg har personligt set fædrene kæmpe for at se deres børn og om nogen gå op i deres velbefindene, i langt større grad end moderen.

Jeg synes også det lyder utroværdigt at RIgshospitalet lader vær med at underrette om seksuelle overgreb fordi moren siger de ikke skal, det vides vel ikke om det er hende der har lavet overgrebene, og dermed er det nok ret dumt ikke at melde bare fordi hun siger de ikke skal. Det tror jeg simpelthen ikke fagpersoner er så dumme at de lader vær med at indberette det-

Jeg ved allerede at minitrolden vil sige at fædrene er sindssyge og moren har ret, men som en der har mødt hele familien utallige gange (før al det her kørte) så vil jeg sige jeg ved mere end hende og hendes "mænd er roden til alt ondt" men jeg ved godt hun ikek er enig, så jeg vil tage mig friheden til allerede nu at trække mig fra debatten. Men nørj jeg er glad for dommen og skammer mig ikke et sekund.

Jeg skammer mig bestemt heller ikke, og dette er jo bare endnu en indikator på, at dommen er helt korrekt og damen selvfølgelig er den som skal holdes ansvarlig for den ulykkelige situation børn og far nu står i. Det har fagpersoner og retsvæsen selvfølgelig set helt korrekt.

"Mødregruppen" har jeg heller ikke noget til overs for. Det er da ucharmerende på et højere plan.
1
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 231
Likede indlæg: 2555

Indlægaf milisa » 1. jul 2018, 05:27

Den der mødregruppe lyder for mig som det perfekte modsvar til foreningen far..... De lyder i hvert fald begge temmelig skingre.

Men det var en god dom. Vi kan, må og skal ikke tolerere selvtægt i dette land.

Og det skammer jeg mig dælme heller ikke en disse over.
5
Tally-ho
Brugeravatar
Tux
Kort karma: 123
Likede indlæg: 2267

Indlægaf Tux » 1. jul 2018, 06:55

Minitrolden skrev:
thomassneum skrev:Angelina Mathiesen skal i fængsel i halvandet år.
Det har landsretten netop slået fast. Man stadfæster dermed byrettens dom.

https://ekstrabladet.dk/112/bortfoerte-sine-boern-til-brasilien-nu-har-landsretten-talt/7215183

Udemærket efter mit hoved.
Det er synd for ungerne, men de sindsyge handlinger har jo konsekvenser, og dem må hun tage på sig.

Og så bør den "støttegruppe" Mødrene Danmark, pille af. Det er til at brække sig over, når man er så stereotyp.

Her kan du læse hvad det er du sidder og godter dig over de børn om tilbage til Danmark til. Du skulle skamme dig ligesom de fem der har liket dit indlæg. Bruno, som du synes lød klog tidligere, nok fordi han er en mand, ventede udenfor retten for at vise sin støtte til Angelina.
........

Nej det er den dømtes udlægning, ikke virkeligheden nødvendigvis. Men det ved jeg godt du nægter at forholde dog til..
10
Brugeravatar
Maanii
Kort karma: 125
Likede indlæg: 501

Indlægaf Maanii » 1. jul 2018, 10:13

Jeg kan huske dine indlæg på den gamle debat Minitrold, og jeg kan simpelthen ikke lade være med at tænke om det er sundt for dig at være så optaget af de her kønsrelaterede emner.
10
Put egg on my house, I kill what you love!

Tilbage til "Forældre"