Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Minitrolden » 10. okt 2017, 20:26

SonataA skrev:
Minitrolden skrev:
SonataA skrev:
Minitrolden skrev:
Lisma skrev:
milisa skrev:Stakkels børn. Stakkels stakkels stakkels børn. Skide flot gjort, kvindemenneske. Dine børn har nu reelt hverken mor eller far og har siden weekenden været i hænderne på vildt fremmede mennesker. Det er jeg da sikker på, børnene synes er en fest. Jeg er da sikker på, de skreg af grin, da du måtte gå fra dem. Åha, jeg får helt ondt i maven over de to unger. :-(

Heldigvis lader det til at de hver i sær har et par fædre der vil dem det godt. Men det er en lortesituation hun har sat dem i, da de nu skal arbejde på at skille dem ad til hver deres far. Jeg håber faktisk lidt at myndighederne beslutter at sætte dem i en plejefamilie sammen, så de helt slipper for mere drama mellem far og mor. Også selvom moren så lidt får sin vilje med at adskille dem fra fædrene og også selvom fædrene har forældremyndigheden nu.

Ja, de har gjort det så godt i medierne, som de stakkels fædre, der bare sådan savner deres bortførte børn. Der skal fandme ikke meget til for at man bliver anset for at være super far :gisp:

Men der skal en hel del til for at fremstå ret ensporet - alligevel lykkes det ret godt her!

Det smukke ved forskning er, at leder man efter er bestemt svar, så kan det stort set altid findes.
Igen, jeg synes virkelig at det er uforsvarligt den måde der bliver fremlagt 'beviser' på. Du smider om dig med litteratur og henvisninger. Fred være med det. Men at komme med de udtalelser du gør, og mene at det er universelle sandheder - det resulterer jo egentlig bare i, at dit budskab drukner i en sølvpapirshat


Når man går ind i den verden, hvor kvinderne fra de såkaldte højkonfliktskilsmisser bevæger sig, så er det på med sølvpapirshatten, for de har ingen retssikkerhed og de er heller ikke i sikkerhed i den offentlige debat - det er ingen kvinder nærmest, men disse kvinder er slet ikke. De lider at PTSD, de tvinges til at udlevere deres børn til mænd, som gør dem ondt og lovgivningen, retssystemet og statsforvaltningen gør intet. Vi taler om børn, der direkte siger de bliver udsat for incest, vold mm. som INGEN lytter til. De kan gå til behandling for at have været udsat for overgreb og skal alligevel udleveres til faren, der begår dem! Det vil sige, at der sidder fagfolk og prøver at rette op på skaden samtidig med at en mor skal aflevere til netop de overgreb!
Imens sidder der velgode tosser på facebook, på debatten, på borgen og de små hjem rundt omkring og æder råt alt hvad Foreningen Far eks. udspyr af manipulerede eller selvopfundne statistikker, der videregives fuldstændig ukritisk af medierne. Bare i dag skal vi læse at mor slår mere end far. Hvilket simpelthen ikke er sandt. Giver man deres "statistik" et lidt grundigere øjekast opdager man det, men det gør ingen journalister.

Folk som har undersøgt de her sager med Lisbeth og Angelina ved hvorfor de to er flygtet og det er ikke fordi det lige virkede som en god måde at "vinde" over fædrene på. Det er ren og skær beskyttelse af de børn. Når man ved det, så bliver alle jeres hoverende indlæg herinde direkte ulækre at læse.

Jeg har igennem mit arbejde mødt mange kvinder der har haft psykopatiske eks'er. Nogle hvor faderen opfører sig helt uden i hampen. Men i modsætning til dig, bliver de ikke mands-hadende kvinder. De bliver skrøbelige kvinder som til tider vokser sig sygt stærke, fordi livet ikke giver dem andre muligheder.
I min optik skader du din sag mere end du gavner den. Udelukkende fordi du ikke formår at debattere.


Fakta er ikke mandehad.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Slettet bruger » 10. okt 2017, 20:37

Minitrolden skrev:
abcd skrev:De er som minimum forskellige på den måde at mænd har flere hjerneceller end kvinder, det er helt simpelt målbart, så udsagnet "mænds og kvinders hjerner er slet ikke forskellige", er helt trivielt falsk. Hvor forskellige de er, er et svært spørgsmål, men det virker underligt at påstå at der slet ikke er forskel.

Så sent som i går var der en artikel på videnskab.dk om hvordan testosteron påvirker mænds hjerner: http://videnskab.dk/krop-sundhed/testos ... reflektere. Kort fortalt øger testosteron aggressivitet, impulsivitet og selvtillid. Nyttige egenskaber under nogle omstændigheder, skadelige under andre.


Der er som minimum mange ting du ikke har sat dig ordentligt ind i og jeg videregiver en akkrediteret forskers fund og alligevel tænker du lige, at du ved bedre, baseret på popjournalistik fra videnskab.dk? Fantastisk. :lol:


Det er en gengivelse af en videnskabelig artikel: http://journals.sagepub.com/doi/abs/10. ... lCode=pssa. Hvis den af en eller anden grund ikke er lødig, er du velkommen til at påpege hvorfor, jeg kan ikke umiddelbart se hvad problemet skulle være.

Jeg ved ikke om jeg ved bedre end dig.
0
Brugeravatar
SonataA
Indlæg: 519
Tilmeldt: 1. sep 2015, 05:20
Kort karma: 52
Likede indlæg: 823

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf SonataA » 11. okt 2017, 04:16

Minitrolden skrev:
SonataA skrev:
Minitrolden skrev:
SonataA skrev:
Minitrolden skrev:
Lisma skrev:
milisa skrev:Stakkels børn. Stakkels stakkels stakkels børn. Skide flot gjort, kvindemenneske. Dine børn har nu reelt hverken mor eller far og har siden weekenden været i hænderne på vildt fremmede mennesker. Det er jeg da sikker på, børnene synes er en fest. Jeg er da sikker på, de skreg af grin, da du måtte gå fra dem. Åha, jeg får helt ondt i maven over de to unger. :-(

Heldigvis lader det til at de hver i sær har et par fædre der vil dem det godt. Men det er en lortesituation hun har sat dem i, da de nu skal arbejde på at skille dem ad til hver deres far. Jeg håber faktisk lidt at myndighederne beslutter at sætte dem i en plejefamilie sammen, så de helt slipper for mere drama mellem far og mor. Også selvom moren så lidt får sin vilje med at adskille dem fra fædrene og også selvom fædrene har forældremyndigheden nu.

Ja, de har gjort det så godt i medierne, som de stakkels fædre, der bare sådan savner deres bortførte børn. Der skal fandme ikke meget til for at man bliver anset for at være super far :gisp:

Men der skal en hel del til for at fremstå ret ensporet - alligevel lykkes det ret godt her!

Det smukke ved forskning er, at leder man efter er bestemt svar, så kan det stort set altid findes.
Igen, jeg synes virkelig at det er uforsvarligt den måde der bliver fremlagt 'beviser' på. Du smider om dig med litteratur og henvisninger. Fred være med det. Men at komme med de udtalelser du gør, og mene at det er universelle sandheder - det resulterer jo egentlig bare i, at dit budskab drukner i en sølvpapirshat


Når man går ind i den verden, hvor kvinderne fra de såkaldte højkonfliktskilsmisser bevæger sig, så er det på med sølvpapirshatten, for de har ingen retssikkerhed og de er heller ikke i sikkerhed i den offentlige debat - det er ingen kvinder nærmest, men disse kvinder er slet ikke. De lider at PTSD, de tvinges til at udlevere deres børn til mænd, som gør dem ondt og lovgivningen, retssystemet og statsforvaltningen gør intet. Vi taler om børn, der direkte siger de bliver udsat for incest, vold mm. som INGEN lytter til. De kan gå til behandling for at have været udsat for overgreb og skal alligevel udleveres til faren, der begår dem! Det vil sige, at der sidder fagfolk og prøver at rette op på skaden samtidig med at en mor skal aflevere til netop de overgreb!
Imens sidder der velgode tosser på facebook, på debatten, på borgen og de små hjem rundt omkring og æder råt alt hvad Foreningen Far eks. udspyr af manipulerede eller selvopfundne statistikker, der videregives fuldstændig ukritisk af medierne. Bare i dag skal vi læse at mor slår mere end far. Hvilket simpelthen ikke er sandt. Giver man deres "statistik" et lidt grundigere øjekast opdager man det, men det gør ingen journalister.

Folk som har undersøgt de her sager med Lisbeth og Angelina ved hvorfor de to er flygtet og det er ikke fordi det lige virkede som en god måde at "vinde" over fædrene på. Det er ren og skær beskyttelse af de børn. Når man ved det, så bliver alle jeres hoverende indlæg herinde direkte ulækre at læse.

Jeg har igennem mit arbejde mødt mange kvinder der har haft psykopatiske eks'er. Nogle hvor faderen opfører sig helt uden i hampen. Men i modsætning til dig, bliver de ikke mands-hadende kvinder. De bliver skrøbelige kvinder som til tider vokser sig sygt stærke, fordi livet ikke giver dem andre muligheder.
I min optik skader du din sag mere end du gavner den. Udelukkende fordi du ikke formår at debattere.


Fakta er ikke mandehad.

Nej, det har du ret i.
Men når man ikke er objektiv i sin søgen efter fakta, så understreger det jo blot dit mandehad
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Code71 » 11. okt 2017, 04:35

Wauw. Det er så sjældent at man ser ekstremisme i fuldt flor nu til dags. Ret underholdene, hvis baggrunden ikke var så tragisk
12
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
TomKah
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 313
Likede indlæg: 4333

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf TomKah » 11. okt 2017, 08:13

Hvis foreningen far er inde over i de her to sager, så tror jeg faktisk minitrolden har ret. Foreningen far er syg.

Jeg kender ikke ret meget til sådan noget her. Jeg har læst Susanne Stauns bog, og jeg tror på den er sandfærdig. Jeg tror dog i ligeså høj grad der er kvinder som udnytter systemet. Jeg ved ikke noget om krisehjem, men jeg har i hvert fald et tilfælde i omgangskredsen hvor hans barn kun fik overvåget samvær hver 14. dag. Der var ikke noget som helst med hverken vold eller overgreb eller dårlige forhold i hjemmet inde over. Jo i moderens hoved, men hvor hun fik det fra og hvorfor kommunen troede på hende ved ingen. Faren havde et værtshus, så måske var det en miskreditering i sig selv.
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf vibbsen » 11. okt 2017, 11:32

TomKah skrev:Hvis foreningen far er inde over i de her to sager, så tror jeg faktisk minitrolden har ret. Foreningen far er syg.

Jeg kender ikke ret meget til sådan noget her. Jeg har læst Susanne Stauns bog, og jeg tror på den er sandfærdig. Jeg tror dog i ligeså høj grad der er kvinder som udnytter systemet. Jeg ved ikke noget om krisehjem, men jeg har i hvert fald et tilfælde i omgangskredsen hvor hans barn kun fik overvåget samvær hver 14. dag. Der var ikke noget som helst med hverken vold eller overgreb eller dårlige forhold i hjemmet inde over. Jo i moderens hoved, men hvor hun fik det fra og hvorfor kommunen troede på hende ved ingen. Faren havde et værtshus, så måske var det en miskreditering i sig selv.


Jeg tror jeg er med her. Foreningen Far har jeg det nemlig ret stramt med. De er i min optik ikke et klap bedre end Lisbeth og hendes ligesindede medsøstre der stikker af med ungerne når tingene ikke lige går deres vej.

Og dermed er fronterne trukket temmelig skarpt op. De store tabere ??? Ja det bliver jo så børnene. De drukner lidt i at kampen om at blive udnævnt til det største offer og dem som det er blevet gjort uret.

En tidligere kæreste havde en eks som ikke gik af vejen for at lyve så stærkt som en hest kunne rende. Vold, druk, og hvad ved jeg. Det hele var løgn fra ende til anden. Hvilket jeg var førstehåndsvidne til som hans samlever. Det lykkedes hende til sidste at få forhindret børnene i at se deres far. De store tabere var børnene.....9 og 11 år var de da hun "vandt" kampen.
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf milisa » 11. okt 2017, 18:00

TomKah skrev:Hvis foreningen far er inde over i de her to sager, så tror jeg faktisk minitrolden har ret. Foreningen far er syg.

Jeg kender ikke ret meget til sådan noget her. Jeg har læst Susanne Stauns bog, og jeg tror på den er sandfærdig. Jeg tror dog i ligeså høj grad der er kvinder som udnytter systemet. Jeg ved ikke noget om krisehjem, men jeg har i hvert fald et tilfælde i omgangskredsen hvor hans barn kun fik overvåget samvær hver 14. dag. Der var ikke noget som helst med hverken vold eller overgreb eller dårlige forhold i hjemmet inde over. Jo i moderens hoved, men hvor hun fik det fra og hvorfor kommunen troede på hende ved ingen. Faren havde et værtshus, så måske var det en miskreditering i sig selv.


Jeg har ingen fidus til foreningen far. Men der er fakkertalt langt fra ingen fidus til at påstå, at alle mænd er voldelige, at de fleste debattører er kvindehadere osv osv osv. Og trods manglende fidus til foreningen far, så er det STADIG ikke i orden at skyde omkring sig med udokumenterede påstande om vold og deslige - det er stadig ikke i orden at udøve selvjustits og dømme uden beviser. Det er det jo heller ikke, når foreningen far ruller sig ud. En forening der IMHO er blevet som den er pga ekstremister som minitrolden.
11
Tally-ho
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf kidkomb » 12. okt 2017, 10:02

Hvis TV2 har skrevet sandfærdigt i den artikel, hvordan kan nogen så forsvare hende?
Jeg er rystet!
En lille pige gennemgår TO GYNÆKOLOG undersøgelser fordi hendes mor er syg i hovedet og forestiller sig at faderen forgriber sig på hende.
Så der ER foregået overgreb på pigen. Af moderen. Moderen er direkte årsag til at en lille pige har fået en gynækologisk undersøgelse.
Fy for helvede hvor er det ulækkert!
15
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Orchidea » 12. okt 2017, 10:18

kidkomb skrev:Hvis TV2 har skrevet sandfærdigt i den artikel, hvordan kan nogen så forsvare hende?
Jeg er rystet!
En lille pige gennemgår TO GYNÆKOLOG undersøgelser fordi hendes mor er syg i hovedet og forestiller sig at faderen forgriber sig på hende.
Så der ER foregået overgreb på pigen. Af moderen. Moderen er direkte årsag til at en lille pige har fået en gynækologisk undersøgelse.
Fy for helvede hvor er det ulækkert!


Jeg læser det som at det er datteren fra mandens tidligere ægteskab/forhold, som Angelina/Malene påstår at han har forgrebet sig på.

Det lyder fuldstændig sygt. Hvilken side der fortæller sandheden, er jo svært at svare på ud fra det vi læser i medierne. I denne sag (som i Lisbeth-sagen) må jeg indrømme at jeg er tilbøjelig til at tro at mødrene er pænt fucked.

Det betyder ikke at jeg tror at det altid er mødrene der lyver. Overhovedet ikke. Men jeg finder det naivt og direkte skræmmende som udgangspunkt at mene, at det altid (uden undtagelse) er enten mødrene eller fædrene i sager om forældremyndighed og samværssager der er "the bad guys".
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf kidkomb » 12. okt 2017, 10:23

Orchidea skrev:
kidkomb skrev:Hvis TV2 har skrevet sandfærdigt i den artikel, hvordan kan nogen så forsvare hende?
Jeg er rystet!
En lille pige gennemgår TO GYNÆKOLOG undersøgelser fordi hendes mor er syg i hovedet og forestiller sig at faderen forgriber sig på hende.
Så der ER foregået overgreb på pigen. Af moderen. Moderen er direkte årsag til at en lille pige har fået en gynækologisk undersøgelse.
Fy for helvede hvor er det ulækkert!


Jeg læser det som at det er datteren fra mandens tidligere ægteskab/forhold, som Angelina/Malene påstår at han har forgrebet sig på.

Det lyder fuldstændig sygt. Hvilken side der fortæller sandheden, er jo svært at svare på ud fra det vi læser i medierne. I denne sag (som i Lisbeth-sagen) må jeg indrømme at jeg er tilbøjelig til at tro at mødrene er pænt fucked.

Det betyder ikke at jeg tror at det altid er mødrene der lyver. Overhovedet ikke. Men jeg finder det naivt og direkte skræmmende som udgangspunkt at mene, at det altid (uden undtagelse) er enten mødrene eller fædrene i sager om forældremyndighed og samværssager der er "the bad guys".

Jeg læser den artikel fra TV2 og tænker at de har set dokumentation på faderens foræderkompetenceundersøgelse, samt andet relevant fra kommunen som bevis.
De psykologer der laver forælderkompetenceundersøgelser er altså ikke alene om det. Der er altid to forskellige sådan så undersøgelsen er mest mulig uvildig. Og det er altså professionelle mennesker.
Det lyder til at fagpersoner som har haft noget at gøre med børn og forældre, både skole, kommune osv, er enige i at hun ikke er i stand til at tage vare på sine børn, og det løber mig koldt ned ad ryggen!
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf kidkomb » 12. okt 2017, 10:32

Lisma skrev:
Orchidea skrev:
kidkomb skrev:Hvis TV2 har skrevet sandfærdigt i den artikel, hvordan kan nogen så forsvare hende?
Jeg er rystet!
En lille pige gennemgår TO GYNÆKOLOG undersøgelser fordi hendes mor er syg i hovedet og forestiller sig at faderen forgriber sig på hende.
Så der ER foregået overgreb på pigen. Af moderen. Moderen er direkte årsag til at en lille pige har fået en gynækologisk undersøgelse.
Fy for helvede hvor er det ulækkert!


Jeg læser det som at det er datteren fra mandens tidligere ægteskab/forhold, som Angelina/Malene påstår at han har forgrebet sig på.

Det lyder fuldstændig sygt. Hvilken side der fortæller sandheden, er jo svært at svare på ud fra det vi læser i medierne. I denne sag (som i Lisbeth-sagen) må jeg indrømme at jeg er tilbøjelig til at tro at mødrene er pænt fucked.

Det betyder ikke at jeg tror at det altid er mødrene der lyver. Overhovedet ikke. Men jeg finder det naivt og direkte skræmmende som udgangspunkt at mene, at det altid (uden undtagelse) er enten mødrene eller fædrene i sager om forældremyndighed og samværssager der er "the bad guys".


Den ældre datter afviser selv at være blevet misbrugt, men jeg forstår det sådan at moderen beskylder Aias stedfar, altså drengens far, for at misbruge Aia og det er hende der er blevet undersøgt to gange.

Det ændrer ikke ved at hun er skyld i at en uskyldig lille pige er blevet udsat for gynækolog undersøgelser.
Vi voksne synes det er sygt ubehageligt og så udsætter hun en lille pige for det. TO gange :badr:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasiliene det

Indlægaf Orchidea » 12. okt 2017, 10:50

Lisma skrev:
kidkomb skrev:
Lisma skrev:
Orchidea skrev:
kidkomb skrev:Hvis TV2 har skrevet sandfærdigt i den artikel, hvordan kan nogen så forsvare hende?
Jeg er rystet!
En lille pige gennemgår TO GYNÆKOLOG undersøgelser fordi hendes mor er syg i hovedet og forestiller sig at faderen forgriber sig på hende.
Så der ER foregået overgreb på pigen. Af moderen. Moderen er direkte årsag til at en lille pige har fået en gynækologisk undersøgelse.
Fy for helvede hvor er det ulækkert!


Jeg læser det som at det er datteren fra mandens tidligere ægteskab/forhold, som Angelina/Malene påstår at han har forgrebet sig på.

Det lyder fuldstændig sygt. Hvilken side der fortæller sandheden, er jo svært at svare på ud fra det vi læser i medierne. I denne sag (som i Lisbeth-sagen) må jeg indrømme at jeg er tilbøjelig til at tro at mødrene er pænt fucked.

Det betyder ikke at jeg tror at det altid er mødrene der lyver. Overhovedet ikke. Men jeg finder det naivt og direkte skræmmende som udgangspunkt at mene, at det altid (uden undtagelse) er enten mødrene eller fædrene i sager om forældremyndighed og samværssager der er "the bad guys".


Den ældre datter afviser selv at være blevet misbrugt, men jeg forstår det sådan at moderen beskylder Aias stedfar, altså drengens far, for at misbruge Aia og det er hende der er blevet undersøgt to gange.

Det ændrer ikke ved at hun er skyld i at en uskyldig lille pige er blevet udsat for gynækolog undersøgelser.
Vi voksne synes det er sygt ubehageligt og så udsætter hun en lille pige for det. TO gange :badr:

Jamen jeg er helt enig. Det var bare en bekræftelse på at jeg også havde forstået det som du, at det er den lille pige der er blevet undersøgt og ikke teenageren. Det er sygt.


I har ret. Hun beskylder den ene mand for at have forgrebet sig på sin egen datter, hvilket datteren afviser blankt, og hun beskylder den anden mand for at have forgrebet sig på den lille pige (eller at han havde det som hensigt), og den lille pige er så blevet undersøgt 2 gange.

Hvis der er en reel mistanke, skal det naturligvis undersøges, men det lyder altså lidt uldent og som en systematisk måde at miskreditere mændene på.
2
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Code71 » 12. okt 2017, 19:00

Nogen der ser/så udsendelsen? Der kan da vidst ikke være nogen tvivl om at hun er fuld af løgn. Kæft hun ødelægger en masse for de kvinder som har en legit sag. Håber virkelig at fædrene får fuld forældremyndighed og at hun aldrig kommer i nærheden af dem igen
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf LadyFox » 12. okt 2017, 19:10

Hold nu op hvor er det langt ude at man kan forsvare hende Angelina så vildt, og mene at man har noget at have det i og alle andre bare er nogle kvindehadende idioter.

Jeg kan slet ikke se hvad der taler til hendes fordel.
3
...
godtnavn
Indlæg: 11158
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf godtnavn » 12. okt 2017, 19:21

Jeg "kender" hende, hun har beskyldt begge mænd for sexuelle overgreb, og også mistænkt andre. Jeg tror ikke hun gør det af ond vilje, men hun tror virkelig verden er sådan, hun virker forstyrret. Det er pisse synd for hende, mere synd for mændene og aller allermest synd for børnene. Heldigvis tror jeg på at børnene vil se hinandne selvom de ender hos hver deres far :) Og de vil få et langt bedre liv end de vil få med hende.
2

Tilbage til "Forældre"