Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Minitrolden » 7. aug 2017, 14:02

Akehurst2 skrev:Hvis der er så mange fysiske overgreb, hvorfor kan manden så ikke dømmes?

Og hvis han ikke kan dømmes, skal han så fratages samværet med barnet alene på moderens ord? Så har han jo slet ingen retssikkerhed?

Jeg er dog megetenig i, at der burde være langt mere opmærksomhed om disse sager. Man kunne håbe, det fik nogle kvinder til at overveje, om den de vil have børn med, også er den de vil have delebørn med.

Af samme grund som så få dømmes for voldtægt. Det er tit ord mod ord, der er sjældent vidner (andet end børnene og dem lytter man ikke meget til) og så er der en fælles forståelse af kvinden som den, der lyver. Og så er der en tendens til at bebrejde offeret. Som du selv gør i det sidste du skriver.

Og det sidste der du skriver, er måske en lidt forsimplet forståelse af livets og det menneskelige sinds kompleksitet.

Forresten så er det lidt sjovt ikke? Som kvinde kan man ikke gøre noget rigtigt. Får du børn uden mand er den gal, får du børn med doven mand, så har du altså selv valgt ham, får du barn med en voldelig mand... jah, det skriver du selv så fint hvad man mener om det....
4
Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Minitrolden » 7. aug 2017, 14:10

Lisma skrev:Jeg er også medlem af de grupper på Facebook. Og jeg medgiver at nogle af dem virkelig slås med nogle psykopater af fædre. Men lige så meget, så undres jeg over rigtig mange af kvinderne der fryder sig over at have magten mht. samvær. Det er dem der ikke har sindssyge eks'er. De bruger børnene i et beskidt game, lyver og manipulerer og sætter det for frit skue i de hemmelige grupper, hvor der jo kun er "ligestillede" rygklappende kvinder inde. De mænd har jeg godt nok ondt af. Og jeg fatter ikke at kvinderne kan være det bekendt, hverken overfor mændene- men mest overfor de stakkels børn som bliver frarøvet en en biologisk faderfigur i deres liv.
Da min eks i sin tid blev fængslet for vold mod mig, sagde dommeren til mig under retssagen at selv en morder får lov at få samvær med sine børn. Der skal altså virkeligt grelle tilfælde til, før at der bliver dømt anderledes.
Min eks fik så pga. div. omstændigheder ikke lov til at få samvær og har ikke set eller opsøgt børnene i 8 år lige om lidt. Der er ikke éen dag hvor jeg ikke ville ønske det var anderledes, for børnenes skyld. Jeg ville seriøst give min højre arm i bytte for at det blev anderledes. Det er møghårdt at opfostre børn alene, men det er ikke issuet, det klarer man jo. Det der er rigtig hårdt og gør ondt i maven dagligt, det er børnenes savn efter den faderfigur. Det er børnenes spørgsmål om man ikke er god nok, ikke elsket nok, ikke af stor nok værdi i den anden forælders øjne, siden de ikke ser ham. Prøv at forklare den. Jeg ville dælme ikke bevidst leve med mine børne sorg over en mistet forælder, hvis jeg på nogen måde kunne gøre det anderledes. Jeg forstår ikke at man bevidst frarøver sine børn den ekstra kærlighed, den ekstra varme fra et andet menneske. Et menneske der har været med til at skabe dem.
Det må være nogle meget små mennesker, der kan få nok fryd over det, at de sætter det højere end deres børne tarv.


Jeg er ikke stødt på sådanne opslag, men der findes altid dårlige, smålige mennesker og kvinder er ikke nødvendigvis helgener. Det er bare heller ikke dem som lyver mest i samværssager, laver samværschikane, er voldelige og direkte morderiske eller har psykopatiske træk. Og skal vi gøre noget ved alle de kvindemord og overgreb mod børn er vi nødt til at erkende, hvor problemet er. Det er mænd som slår kvinder ihjel. Det er mænd som kører ind i en bil med vilje med deres eget barn i! Jeg mener WTF! Hvorfor er det vi bliver ved med at vende det blinde øje til det her problem? (Retorisk spørgsmål, jeg kender udemærket svaret).
0
Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Minitrolden » 7. aug 2017, 14:17

Code71 skrev:
kidkomb skrev:Edit: Slettet. Jeg gider ikke engang :rulle:


Nej det er jo ligesom at prøve at få et stykke papir til at stå oprejst

Det er godt at se at visse debattører holder stilen....
0
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1965

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Tobywan » 7. aug 2017, 14:26

Code71 skrev:
kidkomb skrev:Edit: Slettet. Jeg gider ikke engang :rulle:


Nej det er jo ligesom at prøve at få et stykke papir til at stå oprejst


Ja mere er der nok ikke at sige til det
2
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5788

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Tux » 7. aug 2017, 15:38

Tobywan skrev:
Code71 skrev:
kidkomb skrev:Edit: Slettet. Jeg gider ikke engang :rulle:


Nej det er jo ligesom at prøve at få et stykke papir til at stå oprejst


Ja mere er der nok ikke at sige til det

Ikke ud over wow, det eskalerede lige hurtigt :mellow:
0
Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Minitrolden » 7. aug 2017, 16:57

Ellin skrev:
Akehurst2 skrev:Hvis der er så mange fysiske overgreb, hvorfor kan manden så ikke dømmes?

Og hvis han ikke kan dømmes, skal han så fratages samværet med barnet alene på moderens ord? Så har han jo slet ingen retssikkerhed?

Jeg er dog megetenig i, at der burde være langt mere opmærksomhed om disse sager. Man kunne håbe, det fik nogle kvinder til at overveje, om den de vil have børn med, også er den de vil have delebørn med.


Lige når det kommer til retssikkerhed, så er kvinders retsikkerhed ofte ikke-eksisterende i sager med voldelige mænd. Søg bare på mængden af mord/mordforsøg begået af mænd mod kvinder, pga. jalousi, samværssager, bitre eksmænd mv. Hver gang kan vi læse, at kvinderne og disses pårørende har råbt op masser af gange, men politiet gør intet, før manden har forsøgt eller begået drab mod kvinden.
Det er håbløst.

Når det kommer til beregnende forældre, så findes der da givetvis kvinder der lyver ifht. samvær, men man behøver ikke kigge længere end til Foreningen Far, som er en officiel forening, som direkte råder fædre til at lyve og forsøge at sværte kvindens ry til ved at manden opfinder historier og kvindens psykiske helbred mv.

Hvorimod Mødrehjælpen med glæde hjælper både kvinder og mænd i diverse sager.

Foreningen Fars gruppe har således haft besøg af flere mænd som efterfølgende har været voldelige eller slået deres partnere ihjel. Det er ikke kønne ting som skrive i det forum og det er IKKE barnets tarv som tages hensyn til
2
Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Minitrolden » 7. aug 2017, 19:50

Lisma skrev:
Ellin skrev:
Lisma skrev:
Ellin skrev:
Lisma skrev:Men hvem er det du mener vender det blinde øje til? Jeg har ikke oplevet andet end at blive taget alvorligt af systemet, da jeg endelig meldte min eks. Han fik en fængselsdom på udelukkende mit ord, ingen beviser, ingen vidner - intet.
Jeg har efterfølgende været i kontakt med myndigheder og politi på vegne af 3 andre kvinder der stod i noget lignende. Og igen stod folk på hovedet for at hjælpe akut og der blev både tilbudt det ene, andet og tredje. Det er ikke min erfaring at der ikke findes hjælp til de kvinder, hvis det virkelig er reelt at der er brug for hjælpen og ikke bs.


Hvad så med de kvinder der bliver dræbt eller udsat for drabsforsøg? Som gentagne gange har råbt på hjælp hos politiet, men hvor politiet intet gør, før det er for sent? Hvor var deres hjælp?

Deres hjælp kan vel hægtes på samme sted, som den manglende hjælp der er hos de fædre der år efter år lever med savnet af deres børn - manglende resourcer i systemet. Jeg tænker ikke at det kan undgås at nogle sager falder igennem systemet.


Så du sammenligner, at der findes et antal mænd, der "betaler" med mangel på samvær med, at nogle kvinder "betaler" med sit helbred/liv?

Der er mangel på pladser på krisecentre i DK, der burde gives flere midler til safe-houses, politiet er hængt hårdt op landet over - og man kan yderst sjældent tvinge folk til psykiatrisk behandling. Det kan ikke rigtigt undgås at der er få sager der falder igennem.

At det er få sager som falder igennem er simpelthen ikke korrekt. Der er 33.000 kvinder som udsættes for vold af mænd de er i forhold med om ÅRET i Danmark og jeg mener det er sådan noget som hvert femte!! barn, der udsættes for vold af forældre (mest far). Der er ikke 33.000 som anmeldes for vold og de der bliver anmeldt for vold er slet ikke sikkert der falder en dom over dem. Rico var eks. anmeldt for vold. Man kommer ikke på krisecenter på sit blanke ansigt.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf kidkomb » 7. aug 2017, 19:53

Er der noget bedre end udokumenterede, aggressive påstande om andre menneskers uomtvistelige ondskab?
-Det virker på en eller anden måde spøjst bekendt.
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Minitrolden » 7. aug 2017, 20:06

Lisma skrev:Men hvem er det du mener vender det blinde øje til? Jeg har ikke oplevet andet end at blive taget alvorligt af systemet, da jeg endelig meldte min eks. Han fik en fængselsdom på udelukkende mit ord, ingen beviser, ingen vidner - intet.
Jeg har efterfølgende været i kontakt med myndigheder og politi på vegne af 3 andre kvinder der stod i noget lignende. Og igen stod folk på hovedet for at hjælpe akut og der blev både tilbudt det ene, andet og tredje. Det er ikke min erfaring at der ikke findes hjælp til de kvinder, hvis det virkelig er reelt at der er brug for hjælpen og ikke bs.

Heldigt at du har følt dig taget alvorligt og dejligt, at der kom en dom ud af det. Men det er ikke nødvendigvis det andre møder. Hvis de mødte det, så havde vi undgået flere af de drab der er foregået på mødre og børn. De blev ikke taget alvorligt, de fik ikke manden bag tremmer eller fik ham permanent ud af deres liv. I stedet tvinges børnene til samvær, fordi loven tolkes som at barnets ret og behov er at have farmand i sit liv, selv når han er psykisk og fysisk voldelig og også overfor barnet. Så skal samværet bare overvåges... hvis man er heldig. Nogle gange skal moren bare være der, hende der manden har banket og mishandlet skal sidde og være til stede under samvær. Det er en totalt syg tilgang til både børn og mødre. INGEN har fandme brug for voldelige fædre i sit liv.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf kidkomb » 7. aug 2017, 20:52

Ellin skrev:
kidkomb skrev:Er der noget bedre end udokumenterede, aggressive påstande om andre menneskers uomtvistelige ondskab?
-Det virker på en eller anden måde spøjst bekendt.


Nu har jeg fulgt din tråd, som på så mange måder er forfærdeligt for børnene.
Men at hun er sådan, kan simpelthen ikke være en konklusion på, at det samme er tilfældet i andre sager.

Jeg er ikke dum, Ellin. Det fornærmer mig faktisk at du siger sådan!
Kun en idiot ville komme til den konklusion at alle andre sager er ens.
De sidste sider er stopfyldt med fake news og påstande om statistikker der overhovedet ikke findes.
Det er skammeligt at skulle påstå alle mulige falske fakta for at argumentere for en sag.
Det gør at folk reagerer nøjagtigt som I ikke vil have dem til: Med øjenrullen og mistro.
Senest rettet af kidkomb 7. aug 2017, 20:52, rettet i alt 1 gang.
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Minitrolden » 7. aug 2017, 21:27

kidkomb skrev:
Ellin skrev:
kidkomb skrev:Er der noget bedre end udokumenterede, aggressive påstande om andre menneskers uomtvistelige ondskab?
-Det virker på en eller anden måde spøjst bekendt.


Nu har jeg fulgt din tråd, som på så mange måder er forfærdeligt for børnene.
Men at hun er sådan, kan simpelthen ikke være en konklusion på, at det samme er tilfældet i andre sager.

Jeg er ikke dum, Ellin. Det fornærmer mig faktisk at du siger sådan!
Kun en idiot ville komme til den konklusion at alle andre sager er ens.
De sidste sider er stopfyldt med fake news og påstande om statistikker der overhovedet ikke findes.
Det er skammeligt at skulle påstå alle mulige falske fakta for at argumentere for en sag.
Det gør at folk reagerer nøjagtigt som I ikke vil have dem til: Med øjenrullen og mistro.

Hvad er det du synes er fake news? Det kan alt sammen dokumenteres
0
Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Minitrolden » 7. aug 2017, 21:32

Lisma skrev:
Ellin skrev:
Lisma skrev:
Minitrolden skrev:
Lisma skrev:
Ellin skrev:
Lisma skrev:
Ellin skrev:
Lisma skrev:Men hvem er det du mener vender det blinde øje til? Jeg har ikke oplevet andet end at blive taget alvorligt af systemet, da jeg endelig meldte min eks. Han fik en fængselsdom på udelukkende mit ord, ingen beviser, ingen vidner - intet.
Jeg har efterfølgende været i kontakt med myndigheder og politi på vegne af 3 andre kvinder der stod i noget lignende. Og igen stod folk på hovedet for at hjælpe akut og der blev både tilbudt det ene, andet og tredje. Det er ikke min erfaring at der ikke findes hjælp til de kvinder, hvis det virkelig er reelt at der er brug for hjælpen og ikke bs.


Hvad så med de kvinder der bliver dræbt eller udsat for drabsforsøg? Som gentagne gange har råbt på hjælp hos politiet, men hvor politiet intet gør, før det er for sent? Hvor var deres hjælp?

Deres hjælp kan vel hægtes på samme sted, som den manglende hjælp der er hos de fædre der år efter år lever med savnet af deres børn - manglende resourcer i systemet. Jeg tænker ikke at det kan undgås at nogle sager falder igennem systemet.


Så du sammenligner, at der findes et antal mænd, der "betaler" med mangel på samvær med, at nogle kvinder "betaler" med sit helbred/liv?

Der er mangel på pladser på krisecentre i DK, der burde gives flere midler til safe-houses, politiet er hængt hårdt op landet over - og man kan yderst sjældent tvinge folk til psykiatrisk behandling. Det kan ikke rigtigt undgås at der er få sager der falder igennem.

At det er få sager som falder igennem er simpelthen ikke korrekt. Der er 33.000 kvinder som udsættes for vold af mænd de er i forhold med om ÅRET i Danmark og jeg mener det er sådan noget som hvert femte!! barn, der udsættes for vold af forældre (mest far). Der er ikke 33.000 som anmeldes for vold og de der bliver anmeldt for vold er slet ikke sikkert der falder en dom over dem. Rico var eks. anmeldt for vold. Man kommer ikke på krisecenter på sit blanke ansigt.

Det forekommer dog. ;) Man kan manipulere sig til meget. Når man ringer til et krisecenter spørger de hvad der er sket og man bliver henvist til nærmeste ledige plads, hvis man ikke har andre muligheder. Der er ingen der beder om dokumentation på noget som helst. Og JA, der findes kvinder der har lavet den finte. Og endda spillet et skuespil som offer mens de har boet på krisecenteret for at gøre en eventuel samværssag vanskeligere for faderen. Jeg har set og hørt meget af den slags. Jeg tror på retssystemet og jeg tror på, at hvis Rico var anmeldt og der var blevet vurderet at der var hold i anmeldelsen, så havde han ikke fået forældremyndigheden. Selvfølgelig havde han da ikke det, hvis han havde slået mor og barn(børn).


Ej, det passer simpelthen ikke.
Det er godt simpelthen dybt naivt at tro så meget på vores retssystem, at man ser det som en selvfølge, at f.eks en voldelig far selvfølgelig ikke får samvær.

Nu var det omkring at Rico fik forældremyndigheden fordi Lisbeth tog børnene ud af landet. Den tror jeg ikke han havde fået nej, hvis der var mistanke om vold mod børnene fra hans side.

Du er jo faktaresistent. Det er jo lige præcis det der sker! Det er derfor loven kritiseres. Den beskytter ikke børnene mod overgreb, fordi man sætter forældres ret til børnene over børnenes ret til ikke at opleve overgreb.

Og ham der faren, som skød sin gravide ekskæreste foran deres fælles barn og hendes nuværende partner, han fik per default forælderrettigheden over fælles barn.

Og hende der moren, hvor bedstefaren skød advokaten i retten i ren frustration over, hvad datter og barnebarn gik igennem, hun fik simpelthen sit barn sendt i pleje. Baseret på hvad hendes far gjorde. Hun havde ikke selv gjort noget.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf kidkomb » 7. aug 2017, 21:34

Minitrolden skrev:
kidkomb skrev:
Ellin skrev:
kidkomb skrev:Er der noget bedre end udokumenterede, aggressive påstande om andre menneskers uomtvistelige ondskab?
-Det virker på en eller anden måde spøjst bekendt.


Nu har jeg fulgt din tråd, som på så mange måder er forfærdeligt for børnene.
Men at hun er sådan, kan simpelthen ikke være en konklusion på, at det samme er tilfældet i andre sager.

Jeg er ikke dum, Ellin. Det fornærmer mig faktisk at du siger sådan!
Kun en idiot ville komme til den konklusion at alle andre sager er ens.
De sidste sider er stopfyldt med fake news og påstande om statistikker der overhovedet ikke findes.
Det er skammeligt at skulle påstå alle mulige falske fakta for at argumentere for en sag.
Det gør at folk reagerer nøjagtigt som I ikke vil have dem til: Med øjenrullen og mistro.

Hvad er det du synes er fake news? Det kan alt sammen dokumenteres

Det er længe siden jeg har deltaget i debatten og faktisk først her den anden dag, jeg tilmeldte mig den nye debat. Egentlig havde jeg tænkt mig at holde min mund stort set, men jeg faldt over denne og nu gør jeg det alle hader. Jeg hiver en gammel tråd frem.

1: Nej, ikke stakkels far. Lad os alle krydse fingre og tæer for at den mand ikke kommer i nærheden af sine børn nogensinde igen.
2: Nej, kvinder favoritseres ikke i systemet. De fleste forældre finder selv en løsning på fordelingen af børnene og selvfølgelig er det oftest kvinderne, som har børnene mest. Og hvorfor så det? Fordi det er mor som bærer, føder og ammer barnet. Det er mor som tager mest barsel, det er mor, som tager flest barnets sygedage, det er mor som indretter sit arbejdsliv efter at være blevet mor - alt fra nedsat tid til branche og arbejdssted. Hvilket også betyder, at når statsforvaltningen involveres, så er det mor børnene er gladest for.
3: Far lyver mest. Vidste I det? Det er faktisk fædre, som lyver og manipulerer mest i forældresager. Modsat hvad alle tror. Det er en sejlivet myte funderet i det stærke kvindehad, som trives. Dokumentér gerne
4: Den lov som gør at Ricos stakkels børn skulle se en mand, som med al sandsynlighed var voldelig overfor både dem og deres mor er Forælderansvarsloven. En lov der er kritiseret af FN og hjemlige eksperter. Lille Danmark er kritiseret af SELVESTE FUCKING FN og vi hører nærmest intet om det i medierne. Denne lov gør at børn ugentligt må udleveres af deres ulykkelige mødre til fædre, Og omvendt, men det synes du måske ikke? der er voldelige fysisk eller psykisk eller laver andre overgreb på børnene. Der skal domme på bordet inden dette kan stoppes og domme indenfor vold i nære relationer er så godt som umulige at opnå. Lisbeth havde anmeldt Rico, der er bare aldrig kommet dom på.
5: Kvinderne har mundkurv på. Kvinderne kan ikke stå frem i offentligheden og fortælle om vold og overgreb mod dem selv og børnene, hvorfor det heller ikke kom frem i dokumentaren andet end via hentydninger, hvad der egentlig foregår. Lisbeth har været på krisehjem eks. Det kommer man ikke bare sådan lige pga. en lussing eller to. Der skal virkelig være tale om ret forfærdelige ting. Det har jeg ved selvsyn oplevet at nej, det skal der overhovedet ikke. Og det ville i øvrigt også være forfærdeligt at skulle kunne dokumentere at man er blevet udsat for vold, for at komme ind på et krisecenter. Det skal man gudskelov ikke.
6: Selv med vidner er det nærmest umuligt at få en voldelig mand dømt. Bare se sagen med træneren fra Silkeborg!
7: Det er lidt sjovt så meget folk kan tale om de der slemme kvinder, for hvor mange kvinder slår deres ekspartnere og børn ihjel? Nærmest ingen. Der er derimod RIGTIG mange mænd (bare i 2017) Rigtig mange mænd? Ro på., der har slået deres børn og partnere ihjel. Det sker nærmest mere end en gang i måneden.
8: Hvem i alverden tror på at en kvinde forlader et godt arbejde, et godt netværk, dejlige forældre, der er knust efterfølgende, bare fordi hun er lidt sur på eksen? What?!

Kvinder og børn i Danmark har INGEN retssikkerhed og jeg får det fysisk dårligt at af læse jeres indlæg. Jeg er med i en lukket gruppe for mødre og nogle af de beretninger man kan læse der er hjerteskærende. Børn som kommer ødelagte hjem fra samvær, fædre der stalker, truer og er voldelige mod både mødre og børn. Fakta er, at flest psykopater er mænd. Flest højkonfliktsager indeholder sådan en psykopatfar/mand og vi står med uendeligt mange ødelagte kvinder og børn pga. dette. Dokumentér gerne
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Minitrolden » 7. aug 2017, 21:36

Og vold mod kvinder er ikke en flad eller to, og jo, kvinder screenes benhårdt inden de kommer på krisehjem, for der er seriøst mangel på pladser på krisehjem, hvilket de selv melder ud. Du kommer kun på krisehjem når du er helt kørt i sænk og har brug for beskyttelse for dine børn og dig selv.


Men krisehjem for mænd derimod, de er ikke til mænd som har været udsat for vold og som er bange for deres overfaldsperson. Nej, det er til mænd som lige har lidt ondt i livet. Hvis eks. de synes det er hårdt at blive skilt fra konen. For mænd som bliver udsat for vold, de bliver udsat for vold af ANDRE MÆND. Ikke af kvinder. Og nej, det er ikke fake news. Det er statistik. Og nej, det er ikke mit ansvar at finde det til dig. Du kan selv finde fakta frem.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf kidkomb » 7. aug 2017, 21:38

Minitrolden skrev:Og vold mod kvinder er ikke en flad eller to, og jo, kvinder screenes benhårdt inden de kommer på krisehjem, for der er seriøst mangel på pladser på krisehjem, hvilket de selv melder ud. Du kommer kun på krisehjem når du er helt kørt i sænk og har brug for beskyttelse for dine børn og dig selv.


Men krisehjem for mænd derimod, de er ikke til mænd som har været udsat for vold og som er bange for deres overfaldsperson. Nej, det er til mænd som lige har lidt ondt i livet. Hvis eks. de synes det er hårdt at blive skilt fra konen. For mænd som bliver udsat for vold, de bliver udsat for vold af ANDRE MÆND. Ikke af kvinder. Og nej, det er ikke fake news. Det er statistik. Og nej, det er ikke mit ansvar at finde det til dig. Du kan selv finde fakta frem.

Godt ord igen.
Jeg tog fejl.
Mænd er svin!
10
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Forældre"