Bad moms - Når der er plads til forbedring

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bøtte » 2. jun 2018, 20:53

Jeg forlangte at hun skulle gå fra skolen til vuggestuen :panik:

Vi taler en tur på 300 m. Fredag eftermiddag og ovenikøbet mens hun selv skulle bare sin egen rygsæk, mens jeg nøjedes med at bære tasken med skiftetøj/overtøj, bamse, 124 tegninger og sandaler.
Seriøst, det er dårligt forældreskab.

Hun traskede laaaaaangsomt afsted og var ved at dø af både hedeslag og tørst indenfor de første 10 meter. Hylende og brokkende over hendes elendige mor. Lige indtil hun opdagede faderens bil på p-pladsen. Så sprang hun afsted mens hun jublede og sang.
8
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf vibbsen » 19. jun 2018, 17:48

Ikke Bad Mom...Nærmere Bad Dad....

Emma har fået Burger King mad 2 gange siden i fredags.....Begge gange i forbindelse med at hr.vibbsen havde maddag :tie: :rulle:

Hun synes naturligvis at det er det fedeste....Jeg er faktisk ikke specielt imponeret over hr.vibbsens forsøg med at få os optaget 2650 Spelt segmentet (Her på Vestegnen er Burgerking hvad klidboller er for 2100 Spelt segmentet) og jeg tænker at vi skal have en snak omkring det der med kost og ernæring inden jeg starter med at have 2 klokken 17-vagter om ugen......
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Madam Pomfrey » 19. jun 2018, 18:27

vibbsen skrev:Ikke Bad Mom...Nærmere Bad Dad....

Emma har fået Burger King mad 2 gange siden i fredags.....Begge gange i forbindelse med at hr.vibbsen havde maddag :tie: :rulle:

Hun synes naturligvis at det er det fedeste....Jeg er faktisk ikke specielt imponeret over hr.vibbsens forsøg med at få os optaget 2650 Spelt segmentet (Her på Vestegnen er Burgerking hvad klidboller er for 2100 Spelt segmentet) og jeg tænker at vi skal have en snak omkring det der med kost og ernæring inden jeg starter med at have 2 klokken 17-vagter om ugen......


Hehe... Madplan ;)


Jeg er en lortemor for tiden, fordi jeg siger at det er sengetid, selvom det stadig er PISSE lyst udenfor!
Har endda rykket sengetid + 30 minutter for ikke at have for meget bøvl og konflikt omkring det.

Men nr. 3 især er meget påvirket af at det er så lyst om aftenen, det kan han hjerne altså ikke finde ud af.
Så det er daglige protester i vilde mængder, og sene aftner.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27061

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf ajnaM » 19. jun 2018, 20:35

Jeg glæder mig seriøst til den dag, mine drenge bliver store og begynder at synes, ting er pinlige. Især til den dag, de synes, JEG er pinlig. Tænk, så kan jeg vælge, om jeg vil drille dem, eller om jeg bare vil være i fred. :deer:
8
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Panton » 20. jun 2018, 10:23

ajnaM skrev:Jeg glæder mig seriøst til den dag, mine drenge bliver store og begynder at synes, ting er pinlige. Især til den dag, de synes, JEG er pinlig. Tænk, så kan jeg vælge, om jeg vil drille dem, eller om jeg bare vil være i fred. :deer:



Bare rolig, det kommer, de kan have perioder hvor alt hvad du gør og siger er pinligt, især når der er kammerater tilstede :D
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf AgentPixie » 20. jun 2018, 10:57

Vores søn på snart 1 år er faldet ned fra vores seng flere gange end jeg vil indrømme, fordi vi falder i søvn når han kommer over til os, klokken lort om morgenen.
:tie:
1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf JoyNips » 20. jun 2018, 11:02

Kl 5 over midnat stod min søn op i sin tremmeseng og var vågen. Fint nok, samler ungen op og går ind i stuen for at amme ham tilbage i søvn. Da jeg bærer ham tilbage i soveværelset bemærker jeg en svag "duft". Slår det hen som en lille fis. Han laver jo aldrig big business om natten og nu er han jo faldet i søvn igen og jeg gider faktisk ikke at vække ham ved at tjekke bleen for ingenting...

FFW til kl 6, hvor den unge mand vågner igen. Tager ham over i smørhullet for at amme ham liggende og se om jeg kan liste en halv times søvn mere ud af ham. Og der er bare ingen tvivl. Der er noget i bleen og det lugter ikke godt.

Stakkels lille numse. :trist:
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 20. jun 2018, 11:52

:fløjt: Jeg betaler mine teenagedatter for at få lov til at trykke hudorme ud
6
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Studsgaard » 20. jun 2018, 11:55

Jacobsen81 skrev::fløjt: Jeg betaler mine teenagedatter for at få lov til at trykke hudorme ud

Jeg betaler ikke sønnen. Men han han har virkelig slem hud pt, så han vil gerne have hjælp når det er for slemt. Så hjælper jeg gerne. :ninja:
2
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 20. jun 2018, 21:27

Studsgaard skrev:
Jacobsen81 skrev::fløjt: Jeg betaler mine teenagedatter for at få lov til at trykke hudorme ud

Jeg betaler ikke sønnen. Men han han har virkelig slem hud pt, så han vil gerne have hjælp når det er for slemt. Så hjælper jeg gerne. :ninja:

Sig til hvis du har brug for hjælp :wave:
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf vibbsen » 21. aug 2018, 18:56

Det er vist længe siden at der er nogen som sådan for alvor har tilstået....For jeg NÆGTER at tro på at vi allesammen har været præmieforældre hen over sommeren :-D

Her i huset er vi ikke blevet et hak bedre end vi plejer....

Da Emma havde 1st skoledag i sidste uge kastede vi os ind på den bagerste række klokken 30 sekunder i 9. Efter at jeg nærmest havde jagtet Emma & hr.vibbsen de 750 meter der er til skole....

Idag ringede skolesekretæren til hr.vibbsen. Og bad ham om "Lige at stikke forbi parken med noget rent tøj til Emma som havde tisset i bukserne"
Hr.vibbsen meddelte at det lod sig desværre IKKE gøre. Hvilket skolesekretæren tog ret fortrydeligt op....
Det viste sig at Emma ikke havde tisset I bukserne. Men PÅ bukserne. Hun havde været inde i en busk for at tisse. Og den teknik havde hun så ikke helt styr på. Fordi hendes mor ikke har lært hende den.

Jeg vil dog sige at vi har haft 50/50 succes. På en måde. Skolen skulle på tur idag. Og børnene skulle derfor have turtaske med. Istedet for skoletaske. Jeg havde set forkert. Og troede det var i morgen de skulle på tur. Så hun havde skoletaske med. Til gengæld så har hun jo så ikke Turtaske med i morgen. Glimmer på. Op på kaminhylden.
6
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Madam Pomfrey » 21. aug 2018, 19:33

jeg har bare ikke rigtig overskud til madlavning p.t. er kørt lidt sur i det...
Og med kun 3 timers søvn i øjnene i nat, og en lang/mærkelig arbejdsdag, ja så stod den altså på hotdogs foran fjerneren i dag.

Kun ældstebarnet havde klager, for han kan ikke lide pølser :D

Satser på snartligt overskud til madlavning igen...
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Lisva » 16. sep 2018, 20:37

Her til aften var jeg alene med vores børn på 2,5 år og 5 mdr. Det efterlod ikke ligefrem det store overskud, og jeg skammer mig (næsten) ikke over, at min søn og jeg fik et aftensmåltid bestående af kartoffelbåde, hvidløgsbrød, falafel og majs fra dåse. Og så lige toppet med en gang ketchup. :fløjt:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bøtte » 18. sep 2018, 19:26

Jeg har brillieret de sidste dage.

Igår skulle jeg hente storesøster + nogle andre fra hendes klasse fra en udflugt. Jeg var i god tid så ordnede lige lidt forskelligt inden afgang. Kom så 5 for tidligt, troede jeg. I stedet kom jeg 25 min for sent. Og der stod kun min datter, 4 piger og en lærer tilbage. De resterende 35 børn og 3 voksne var kørt.
S udbrød ‘MOAR, du kommer for sent’. :genert:


Her til aften har jeg så taget 10 kr i hendes pung for at have til tandfeen :genert: :blush:
Jeg lover, at jeg erstatter den :-D
13
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Urtekussen » 18. sep 2018, 19:54

Der lå også længe en seddel i den ældstes sparegris med teksten: mor skylder 50 kroner.

Jeg har aldrig kontanter!
1
2011
2015
2018
2020
2023

Tilbage til "Forældre"