Bad moms - Når der er plads til forbedring

xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf xxx---xxx » 7. nov 2017, 20:44

Jeg følte mig ret meget som en dårlig mor i går da sønne næsten skreg af en anden bil "så kør dog din fucking idiot"
:tie:

Det er fandeme pinligt! Tænk at han skal lære så grimme ord fra mig. Jeg kan bare ikke så godt styre mig i trafikken verbalt når folk køre dårligt :tie:
3
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bøtte » 7. nov 2017, 22:26

xxx---xxx skrev:Jeg følte mig ret meget som en dårlig mor i går da sønne næsten skreg af en anden bil "så kør dog din fucking idiot"
:tie:

Det er fandeme pinligt! Tænk at han skal lære så grimme ord fra mig. Jeg kan bare ikke så godt styre mig i trafikken verbalt når folk køre dårligt :tie:


S hvæser også nogle gange 'så kør da' på bagsædet :genert:

I dag synes hun det var virkelig sjovt da jeg sagde 'så kør da lille mand' om en ældre mand, der kørte ud foran os i en rundkørsel. :genert:
2
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bimmerdyret » 22. nov 2017, 09:31

:fløjt: For liiiiiiiiiiiiiige at dele ansvaret eller skylden med den anden tøs i ægteskabet ( min mand), så sagde sønnike 17 følgende ved middagsbordet da min datter have video-sleepover med en veninde.

"wau...det her er nok den mest modne og voksne samtale vi har haft ved bordet i flere år" :lol:

Enig...vi taler på en måde internt hjemme - og en anden ude.
Semifamiliemedlemmer - fx. vores ekstrasøn (søns ven)...er med på spøgen.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf HappyPaww » 23. nov 2017, 02:24

Lisma skrev:Pigernes værelse lignede efterladenskaberne efter en krig. Det har det gjort rigtig længe. I dag, mens de var i skole fik jeg nok af det og ryddede det helt i bund. Min datter, som utroligt nok godt kunne finde sine ting i alt rodet, ledte efter en bestemt Rema pose her til aften. Værelset er HELT ryddet og der ligger ingen Rema pose. Hun spurgte om jeg havde smidt den ud. Jeg smed et par sække skrald ud og har muuuligvis også smidt den med ud. :ninja: Den indeholdt så alle de julegaver hun har brugt to måneder i klubben på at lave til mig og lillesøster. Nogle super flotte ting, hun er jo kreativ, ungen. Hold nu op hun blev ked af det. :(
Men Hey, deres værelse har aldrig været pænere! :blush2:

Åh nej hvor synd :( Kan du ikke gå tilbage i skraldespanden og kigge...? Jeg havde godt nok gået langt i det tilfælde :panik: :whine:
6
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Lulu » 26. nov 2017, 13:09

Når man pakker julegaver ind og opdager at man med lidt manøvreren kan sørge for at begge unger har 4 gaver til kalendergaver. Herefter er der 5 gaver til ældstebarnet, 1 fælles (egentlig tiltænkt storebror, men som dvd kunne det være en fælles) og lige præcis 0 gaver til lillebror :genert:
Fandme også svært når man har to drenge og den lille lige er fyldt et år og dermed ikke har de store interesser til specielt legetøj.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf vibbsen » 26. nov 2017, 14:11

xxx---xxx skrev:Jeg følte mig ret meget som en dårlig mor i går da sønne næsten skreg af en anden bil "så kør dog din fucking idiot"
:tie:

Det er fandeme pinligt! Tænk at han skal lære så grimme ord fra mig. Jeg kan bare ikke så godt styre mig i trafikken verbalt når folk køre dårligt :tie:


Emma havde en periode hvor Satme, Fandme, Sgu og Fuck pludselig var en del af ordforrådet....Hvilket hun muuuuuuhligvis (med ret stor sansynlighed) har hørt sine forældre sige mere end en gang....

Det tacklede jeg ærlig talt ikke hverken særlig pædagogisk og specielt modent...Tværtom....En dag hun sagde "fuck et-eller-andet" meddelte jeg hende kort og kontant at hun hermed var trukket 20 kroner i sin lommepenge. Og at yderligere brug af bandeord ville medføre yderligere træk....Ungen hylede naturligvis i vilden sky og min mand rullede med øjnene....Men jeg har ikke hørt bandeord siden....Altså andet end fra min egen mund :tie: :tie: :tie: Hvor pinlig er man så lige ??? Jeg trækker dog retfærdighedsvis mig selv i lommepenge når der ryger en finke af panden....Og skylder nu 487561 kroner i lommepenge :sarkasme: :sarkasme:
7
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf vibbsen » 26. nov 2017, 14:14

Jeg måtte iøvrigt ty til en gigantisk løgn da Emma ved et uheld fik øje på 2 af sine julegaver i bilens bagagerum. En dukke og noget playmobil som hun har snakket om i månedsvis...

Jeg sagde at det var noget jeg havde købt for min veninde som skulle bruge det til sin niece.....Og det sved virkelig i hjertet at se skuffelsen i hendes øjne...
8
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf alfe » 26. nov 2017, 15:37

Onkel B har lært A at kravle ned fra sofaen selv. Ungen har, åbenbart, luret at samme teknik kan bruges til at komme ned fra sengen. Det opdagede jeg, da jeg kom til at træde på ham klokken 6 fredag morgen. Ups :genert:
14
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bøtte » 27. nov 2017, 20:03

Lulu skrev:Fandme også svært når man har to drenge og den lille lige er fyldt et år og dermed ikke har de store interesser til specielt legetøj.


Herhjemme vil V allerhelst have det S har. Hun har derfor fået ikke mindre end 2 diademer med lys i 1 års fødselsdagsgave. Det er derfor ret nemt med gaver til hende :-D
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bøtte » 2. dec 2017, 20:06

Jeg har virkelig mange gange sagt til min mand at han ikke skal løfte vores piger (primært den store) kun i deres hænder (altså ved leg osv), for deres knogler kan ikke tåle det, de kan alt for nemt gå af led. Man skal løfte inde på kroppen.

Men så i dag... :genert: S og jeg legede. Og jeg skulle have hende op på ryggen, jeg har fat i hendes hænder, og hun smutter og får et stræk i den ene arm, fordi mor her kun har ved i hænderne.
Det stræk resulterede i at en af underarmsknoglerne gik af led og måtte sættes på plads af vagtlægen kl 16. Og af en ortopædkirurg kl 18. Ej men for fanden altså... :genert:
Skodmor.dk.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Wizzze » 3. dec 2017, 07:22

I er nogle elendige skodmødre herinde, I kunne lære af hende her :devil:

https://www.bt.dk/udland/mor-rejste-paa ... -i-england

:tie:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Sangius » 3. dec 2017, 07:48

Bøtte skrev:Jeg har virkelig mange gange sagt til min mand at han ikke skal løfte vores piger (primært den store) kun i deres hænder (altså ved leg osv), for deres knogler kan ikke tåle det, de kan alt for nemt gå af led. Man skal løfte inde på kroppen.

Men så i dag... :genert: S og jeg legede. Og jeg skulle have hende op på ryggen, jeg har fat i hendes hænder, og hun smutter og får et stræk i den ene arm, fordi mor her kun har ved i hænderne.
Det stræk resulterede i at en af underarmsknoglerne gik af led og måtte sættes på plads af vagtlægen kl 16. Og af en ortopædkirurg kl 18. Ej men for fanden altså... :genert:
Skodmor.dk.


Min mor har revet min venstre hånd af led to gange. Anden gang satte jeg den selv på plads ved et uheld, og vi fik ros på skadestuen - den sad lige som den skulle åbenbart. Jeg var 5 :D
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Sangius » 3. dec 2017, 07:50

Jeg har klippet min datters negle mane gange. Men forleden gik det åbenbart galt, og jeh klippede en lille luns af hendes tommelfinger.

Hun tudede i 30 sekunder, jeg tudede resten af dagen. Shit, det blødte altså meget :S
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf FruKuk » 3. dec 2017, 10:25

Sangius skrev:Jeg har klippet min datters negle mane gange. Men forleden gik det åbenbart galt, og jeh klippede en lille luns af hendes tommelfinger.

Hun tudede i 30 sekunder, jeg tudede resten af dagen. Shit, det blødte altså meget :S


Begge mine børn hyler panisk, når de ser negleklipperen “Ik’ klip’ i kødet mor. Ik’ i kødet”. Jeg føler mig jævnt skod over at være så ringe til at klippe negle :blush:
11
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bøtte » 11. dec 2017, 20:26

S har hver dag en lille skål yoghurt med til formiddagsmad.
I dag brokkede hun sig så over at det var noget hun ikke kunne lide, jeg sagde at det var noget pjat, for det var samme smag som altid. Så vidste hun mig skålen. Og det viste sig at jeg havde sendt resterne af en dåse ananas med hende i dag. De var blevet gemt i samme skål som hun normalt har yoghurt i :genert:

Fandme flot altså :genert:
18

Tilbage til "Forældre"