Bad moms - Når der er plads til forbedring

Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Studsgaard » 18. jul 2017, 09:17

Zoxa skrev:"Min ældste søn har lige brokket sig over, at det dog er utroligt, at han havde ladet noget slik stå, i en skål på bordet, da han gik i seng, og næste morgen var det spist :fløjt: :devil: "

Nu da du jo har hund......behøver man ikke at skyde skylden på de irriterende, sliksultne og usynlige sliknisser :devil:


Problemet er at hunden er så pisse kræsen hun kunne aldrig finde på at nedværdige sig til at spise slik - kun kød er godt nok til hende, det ved børnene godt.
1
Zoxa
Indlæg: 367
Tilmeldt: 13. jul 2017, 06:04
Kort karma: 22
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Zoxa » 18. jul 2017, 09:34

ej - jeg har faktisk også være "ond" fornylig *fnis*

Hun elsker når hun kan få lov at nulre rundt i den gamle spil del af World of Warcraft på min druide - som tilfældigvis også er min farmer.

Nu havde jeg så sat mig i hovedet at jeg gerne vil bygge 2 dimser, men det forudsætter at jeg skal bruge 4800 af nogle andre dimser som skal findes - hver og en *suk*

Så da hun spørger om hun må låne min konto siger jeg selvfølgelig ja og spørger om hun vil hjælpe med at finde de her dimser mens jeg laver mad og viser hende hvor og hvordan og hun går glad i gang...
Det var kylling så det tager sin tid, og da vi sætter os til bords (jeg har selvfølgelig haft smidt mig i fifaen med en bog mens den var i ovnen)fortæller hun glædes strålende at hun har fundet næsten 400 af de der dimser og var det ikke bare fedt.....

"jo, skat - så mangler du bare 4400 og noget, af dem" :devil:

Barn => " :gruble: :cuss: :sur: " og efter lidt tænke pause "Ind imellem er du bare for meget mor...."
8
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf JoyNips » 23. jul 2017, 08:30

Scenarie: Klokken er lidt i 6. Barn rumsterer i sin seng og skal have en tår mælk i søvne. Jeg tager barn op. Pokkers. Barn har våd tisplet i taljen. Hvis jeg skifter ble og tøj vågner barn helt og dagen starter. :træt:
Jeg giver barn drømmetår og vipper ham forsigtigt tilbage i hans seng. :genert: :fløjt:
Barn vågner kl 7 og bliver taget op af sin far, som skifter ble og tøj.

Jeg sover til kl 8. :banan:
21
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf godtnavn » 24. aug 2017, 12:58

Satte hvid støj på for at få Luna til at sove. 15 minutter efter vækker hun mig fordi hun er begyndt at kede sig med sin bamse :genert: Om ikke andet fik jeg da en powernap :lol:
3
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Charly » 27. aug 2017, 19:35

Tamara skrev:Her brød barnet sammen i dag - årsag!? Vi har ikke sørget for at købe et juletræ.....

Med kun 4 måneder til jul er det vel heller ikke for meget at forlange, at I får styr på juletræsindkøb?!
5
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4816

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf milisa » 31. aug 2017, 21:53

Mor sover. 3-årig er vågen. Mor sover stadig. 3-årig er stadig vågen. 3-årig begynder at kede sig. Mor sover stadig. 3-årig har de sidste par dage fået en fimmel med mors negle. 3-årig kigger på mors negle. 3-årig begynder at undersøge mors negle. Mor sover stadig. Far vågner. Det opdager 3-årig ikke, 3-årig kigger på mors negle. 3-årig begynder at pille på mors negle. Mor sover stadig. Far stadig vågen og undres. 3-årig begynder at synes, det er sjovt at hive lidt i mors negle. 3-årig finder ud af, at det er MEGA sjovt at tage fat i mors negl og hive den bagover med fulde kraft!!!!!! Mor sover stadig, men reagerer med at smække ungen en over nalderne!!!!! :shock: 3-årig sidder i granatchok og tårer i øjnene, før far når at reagere og får trøstet 3-årig og forklaret hende, at det måske ikke var så smart at forsøge at hive mors negle af, mens hun sover. Mor fatter intet, for mor sover stadig..... :ad!: :ad!: :ad!: :ad!:


Jeg græmmes. Og bortadopterer mig selv.
17
Tally-ho
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Lulu » 7. sep 2017, 05:14

Angelina skrev:
Lisma skrev:
Angelina skrev:
Lisma skrev:
Angelina skrev:Denne bad mom har lige givet teenagesøn stuearrest indtil han fylder atten mindst... og er LIDT ærgerlig over man ikke må slå børn..

Hvad har han dog gjort? :lol:


Han passer hus for min mor ... I mandags "var han syg" - jeg kørte forbi, og syg var han ikke, så vi havde en snak om at passe skolen også selvom man hussitter .. I morges... kvart over otte, kommer selvsamme knægt cyklende, uden hjelm på, med hænderne i lommen, i meget roligt tempo selvom han skulle være i skole på daværende tidspunkt (og jeg ved han var blevet vækket, så det der med "jeg sov over mig" holdt ikke) ... så jeg fortæller ham at han møder pronto i studiet når han har fri, så vi lige kan tale om hvad der foregår... han siger han har planer, jeg siger jeg er ligeglad, han stiller her pronto efter skole.... det har han så ikke gjort. Så pjæk, komme for sent, cykle uden hjelm og ikke dukket op som beordret ... Mor er ikke skuffet, mor er freaking rasende.


Åh, det kan jeg nu godt forstå du er. :ae: Jeg håber at I finder ud af det og der ikke stikker noget dybere bag hans teenage-opførsel.


Det gør der ikke - det her er blot lige knægten der skulle prøve hvor grænsen gik... og den er nu klart og tydeligt trukket heeeelt op.


Fortæller du mig de også prøver grænser af i teenagealderen :nerve:
Kan de måske teste så meget grænser sf som 3-årig at de ikke gør det resten af livet? :gruble: :kryds:
4
Brugeravatar
Slandramus
Indlæg: 80
Tilmeldt: 24. okt 2015, 15:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 143

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Slandramus » 7. sep 2017, 12:17

Fik bad mom-øjne fra tilfældig dame i idrætscentrets cafeteria i tirsdags.

Min dreng (2 år) og jeg er alene hjemme, da far arbejder langt væk lige nu. Vi har været alene i tre uger, og mor er træt. Tirsdag starter vi op på ny sæson gymnastik. Og efterfølgende virker tanken om at køre hjem og smøre rugbrødsmadder uoverskuelig for mig. Så jeg beslutter at kaste mig over cafeteria-maden. I det jeg sætter tallerkenen med pomfritter og frikadeller foran mit glade barn, får jeg et virkelig nasty blik af en meget stram dame, der sad og arbejdede ved et af bordene mens hun ventede på sit barn, der var til svømning. Det var helt tydeligt at hun tænkte jeg var totalt uansvarlig når jeg fodrede mit lillebitte barn med ulødig kost - mens han så ramasjang på cafeteriaets fjernsyn.... :genert:
10
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf HappyPaww » 7. sep 2017, 13:50

Slandramus skrev:Fik bad mom-øjne fra tilfældig dame i idrætscentrets cafeteria i tirsdags.

Min dreng (2 år) og jeg er alene hjemme, da far arbejder langt væk lige nu. Vi har været alene i tre uger, og mor er træt. Tirsdag starter vi op på ny sæson gymnastik. Og efterfølgende virker tanken om at køre hjem og smøre rugbrødsmadder uoverskuelig for mig. Så jeg beslutter at kaste mig over cafeteria-maden. I det jeg sætter tallerkenen med pomfritter og frikadeller foran mit glade barn, får jeg et virkelig nasty blik af en meget stram dame, der sad og arbejdede ved et af bordene mens hun ventede på sit barn, der var til svømning. Det var helt tydeligt at hun tænkte jeg var totalt uansvarlig når jeg fodrede mit lillebitte barn med ulødig kost - mens han så ramasjang på cafeteriaets fjernsyn.... :genert:

I fredags lavede jeg den der var værre :devil:

Jeg var med mit job til DHL løb i Fælledparken i fredags, og min kæreste skulle ud med nogle venner og se bold (=drikke øl), så han kom ind med sønnike på knap 4 år til mig derinde. Drengen sad og så iPad i næsten tre timer, og som "kompensation" fordi han ikke havde rigtig spist noget mad, tog jeg ham med på McDonalds, som fredag aften kl. 21 som regel kun frekventeres af unge småfulde mennesker :D Så stod Årets Mor her med sin lille søn, og købte Nuggets og Pomfritter :deer:
7
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bøtte » 27. okt 2017, 03:21

Er helt sikker på S synes jeg er en bad mom, når hun opdager jeg har brækket mig i hendes Hello Kitty spand :genert:

Men det havde trods alt været mere bad mom at brække sig på V, som jeg var ved at skifte ble på, da jeg skulle kaste op.
6
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf girl_beat » 27. okt 2017, 06:46

Bøtte skrev:Er helt sikker på S synes jeg er en bad mom, når hun opdager jeg har brækket mig i hendes Hello Kitty spand :genert:

Men det havde trods alt været mere bad mom at brække sig på V, som jeg var ved at skifte ble på, da jeg skulle kaste op.

Åh gud :klap: :klap: :klap:
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Sorenspige » 27. okt 2017, 06:50

Bøtte :ae:.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bøtte » 27. okt 2017, 07:00

Sorenspige skrev:Bøtte :ae:.


:kys:


Overvejede om du har smittet mig gennem din tråd. :lol:
Jeg har ikke været i kontakt med nogle syge, så vidt jeg ved.
0
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Sorenspige » 27. okt 2017, 07:21

Bøtte skrev:
Sorenspige skrev:Bøtte :ae:.


:kys:


Overvejede om du har smittet mig gennem din tråd. :lol:
Jeg har ikke været i kontakt med nogle syge, så vidt jeg ved.


:genert: I så fald beklager jeg meget :D.
1
Brugeravatar
Movita
Indlæg: 169
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:07
Kort karma: 8
Likede indlæg: 175

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Movita » 27. okt 2017, 09:20

Min bedste veninde og nabo har præsteret at gå i børnehaven med sit barn. Hun havde glemt barnet :tie: Han sad inde hos mig. Det skal siges, at hun var nybagt mor til drengens lillesøster. Hun havde dog babyen med i barnevognen.
3

Tilbage til "Forældre"