Bad moms - Når der er plads til forbedring

Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Neenah » 13. mar 2019, 12:55

Altså jeg har engang været på vej hjem med det sidste tog fra KBH H mod jylland (kl 2 om natten), hvor det pludselig lød i højttaleren at vi blev nødt til at stoppe ekstraordinært i Valby eller sådan noget - fordi et forældrepar havde glemt deres barnevogn (med barn!) da de stod af :-D
10
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Charly » 13. mar 2019, 13:00

vibbsen skrev:And we have a wiiiiiiiinner.......The Price for Bad Mom 2019 goes tooooooooooooooo

Lady from Bahrain who forgets her baby in the Departure Lounge...And does not realise this until the airplane is up in the air...

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... ta=nyheder

Congratulations Madam, would you like to say a few words ??? No ??? Are you sure ?????

Jeg er jo imod at man peger fingre af andre mødre....For vi har jo nok allesammen vores små fejl....Men jeg mener....Hvordan kan man glemme sin baby i lufthavnen og ikke opdage det før flyet er i luften ??? Det undrer jeg mig altså meget over.....På den der ikke-fordømmende måde....På den der "Jamen, jeg forstår det altså ikke" måde....

Den der har jeg også virkelig undret mig over - sådan helt oprigtigt. Altså, hvordan i al verden kan man glemme at få sit barn med på et fly....

Tænker hun har været virkelig træt!
3
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf godtnavn » 14. mar 2019, 01:23

Ved ikke om det passer ind i tråden, for det er ikke en bad-mom situation, men jeg får et del dømmende blikke hver gang jeg handler...

Min datter er pt meget optaget af at mad kan være varmt, og at når vi køber ind så kommer vi det ofte i ovnen/gryden når vi kommer hjem, og så er maden "av av". Det gør at hun konstant siger "av av av av" i supermarkedet hver gang jeg tager en vare som skal varmes, som pasta, grøntsager osv. osv. og folk kigger en del :genert: Hun er ovenikøbet relativ højlydt for tiden så er ret høje "av av av" hun kommer med, jeg er imponeret over at jeg ikke er meldt til kommunene endnu så meget mit barn lider :lol: Ej folk smiler selvfølgelig når de indser at min datter bare prøver at fortælle at pastaen skal koges, men er aldrig blevet kigget så meget efter når jeg handler som efter jeg har fået et "av"-udbrydende barn...
9
Bergen
Indlæg: 7286
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11891

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bergen » 14. mar 2019, 07:31

Alt imens jeg spekulerer på, om "De 5 bøgerne" er fornuftig læsning i 1.kl, har jeg så nu i min formiddagsrengøring på halv fridag fundet "Dynamisk Psykiatri" i barnets seng. Javel. Jeg lover at drible ind i boghandlen inden afhentning i SFO efter den nyoversatte 3 bøger samling i en bog af "De 5 bøger" og en af boghandlen anbefalet bog for 8 årige.
6
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf kidkomb » 14. mar 2019, 08:23

Bergen skrev:Alt imens jeg spekulerer på, om "De 5 bøgerne" er fornuftig læsning i 1.kl, har jeg så nu i min formiddagsrengøring på halv fridag fundet "Dynamisk Psykiatri" i barnets seng. Javel. Jeg lover at drible ind i boghandlen inden afhentning i SFO efter den nyoversatte 3 bøger samling i en bog af "De 5 bøger" og en af boghandlen anbefalet bog for 8 årige.

Jeg fik min første De 5 bog i julegave i 1.klasse og jeg stor-elskede dem. Så meget at jeg stadig har dem alle og har læst dem mere en 10 gange alle sammen :love:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Fru Sunshine » 18. mar 2019, 19:53

godtnavn skrev:Ved ikke om det passer ind i tråden, for det er ikke en bad-mom situation, men jeg får et del dømmende blikke hver gang jeg handler...

Min datter er pt meget optaget af at mad kan være varmt, og at når vi køber ind så kommer vi det ofte i ovnen/gryden når vi kommer hjem, og så er maden "av av". Det gør at hun konstant siger "av av av av" i supermarkedet hver gang jeg tager en vare som skal varmes, som pasta, grøntsager osv. osv. og folk kigger en del :genert: Hun er ovenikøbet relativ højlydt for tiden så er ret høje "av av av" hun kommer med, jeg er imponeret over at jeg ikke er meldt til kommunene endnu så meget mit barn lider :lol: Ej folk smiler selvfølgelig når de indser at min datter bare prøver at fortælle at pastaen skal koges, men er aldrig blevet kigget så meget efter når jeg handler som efter jeg har fået et "av"-udbrydende barn...

Min datter sad og råbte faaaar efter alle de mænd, hun fik øje på. Ret pinligt!
9
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf sansera » 18. mar 2019, 20:06

Fru Sunshine skrev:
godtnavn skrev:Ved ikke om det passer ind i tråden, for det er ikke en bad-mom situation, men jeg får et del dømmende blikke hver gang jeg handler...

Min datter er pt meget optaget af at mad kan være varmt, og at når vi køber ind så kommer vi det ofte i ovnen/gryden når vi kommer hjem, og så er maden "av av". Det gør at hun konstant siger "av av av av" i supermarkedet hver gang jeg tager en vare som skal varmes, som pasta, grøntsager osv. osv. og folk kigger en del :genert: Hun er ovenikøbet relativ højlydt for tiden så er ret høje "av av av" hun kommer med, jeg er imponeret over at jeg ikke er meldt til kommunene endnu så meget mit barn lider :lol: Ej folk smiler selvfølgelig når de indser at min datter bare prøver at fortælle at pastaen skal koges, men er aldrig blevet kigget så meget efter når jeg handler som efter jeg har fået et "av"-udbrydende barn...

Min datter sad og råbte faaaar efter alle de mænd, hun fik øje på. Ret pinligt!



:lol: :klap: :love:
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf vibbsen » 18. mar 2019, 20:56

Jeg smækkede bildøren over Minivibbsen fingre idag da jeg hentede hende. Flot, or not.

Så bliver man vist ikke mere Bad Mom. Og der er MASSER af plads til forbedring.

Fingrene er heldigvis OK bortset fra et lille "afskrabningssår" og da den værste forskrækkelse havde lagt sig er barnet OK. Og jeg er tilgivet. Og behørigt irettesat

" Du er sød nok, mor. Men pas lige på en anden gang" :D :D

Møgmor!!
16
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf xxx---xxx » 19. mar 2019, 06:08

Hold nu kæft altså en åndsbolle jeg er.

I nat hostede mindesten og jeg åbnede derfor vinduet, da det ofte hjælper med lidt kold luft.
Jeg var så, så dum at jeg lagde mig ned i sengen igen, inden jeg havde lukket vinduet.
3 timer efter vågner jeg op med et pænt koldt soveværelse.

Både yngste og jeg er forkølet i forvejen jeg håber sku ikke jeg har gjort det værre :(
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf godtnavn » 19. mar 2019, 11:10

Fru Sunshine skrev:
godtnavn skrev:Ved ikke om det passer ind i tråden, for det er ikke en bad-mom situation, men jeg får et del dømmende blikke hver gang jeg handler...

Min datter er pt meget optaget af at mad kan være varmt, og at når vi køber ind så kommer vi det ofte i ovnen/gryden når vi kommer hjem, og så er maden "av av". Det gør at hun konstant siger "av av av av" i supermarkedet hver gang jeg tager en vare som skal varmes, som pasta, grøntsager osv. osv. og folk kigger en del :genert: Hun er ovenikøbet relativ højlydt for tiden så er ret høje "av av av" hun kommer med, jeg er imponeret over at jeg ikke er meldt til kommunene endnu så meget mit barn lider :lol: Ej folk smiler selvfølgelig når de indser at min datter bare prøver at fortælle at pastaen skal koges, men er aldrig blevet kigget så meget efter når jeg handler som efter jeg har fået et "av"-udbrydende barn...

Min datter sad og råbte faaaar efter alle de mænd, hun fik øje på. Ret pinligt!


Her er det heldigvis kun på billeder at alle mænd er far og alle kvinder er mor. Børn er dreng eller pige. Tilgengæld går hun i dagpleje med en pige, Fri, hvis mor arbejder som havfrue, så hver gang hun ser en dukke/billede af en havfrue peger hun og råber "Fri mor", det er også lidt sjovt synes vi, især da vi til fastelavn så en mand klædt ud som havfrue :lol:
1
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf avdotja » 19. mar 2019, 18:44

godtnavn skrev:....

Her er det heldigvis kun på billeder at alle mænd er far og alle kvinder er mor. Børn er dreng eller pige. Tilgengæld går hun i dagpleje med en pige, Fri, hvis mor arbejder som havfrue, så hver gang hun ser en dukke/billede af en havfrue peger hun og råber "Fri mor", det er også lidt sjovt synes vi, især da vi til fastelavn så en mand klædt ud som havfrue :lol:

:forvirret: Altså et bi-job som udklædt havfrue i et eller andet forlystelsescenter eller hvordan?
1
fisken80
Indlæg: 22069
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52047

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf fisken80 » 19. mar 2019, 19:09

avdotja skrev:
godtnavn skrev:....

Her er det heldigvis kun på billeder at alle mænd er far og alle kvinder er mor. Børn er dreng eller pige. Tilgengæld går hun i dagpleje med en pige, Fri, hvis mor arbejder som havfrue, så hver gang hun ser en dukke/billede af en havfrue peger hun og råber "Fri mor", det er også lidt sjovt synes vi, især da vi til fastelavn så en mand klædt ud som havfrue :lol:

:forvirret: Altså et bi-job som udklædt havfrue i et eller andet forlystelsescenter eller hvordan?


Jeg læste en artikel i et ugeblad for ikke så længe siden om en der havde jobbet som havfrue og vist nok også videnskabelig medarbejder som ordinært job. Det var muligvis på Den blå planet, men det er jeg usikker på.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf godtnavn » 19. mar 2019, 20:53

fisken80 skrev:
avdotja skrev:
godtnavn skrev:....

Her er det heldigvis kun på billeder at alle mænd er far og alle kvinder er mor. Børn er dreng eller pige. Tilgengæld går hun i dagpleje med en pige, Fri, hvis mor arbejder som havfrue, så hver gang hun ser en dukke/billede af en havfrue peger hun og råber "Fri mor", det er også lidt sjovt synes vi, især da vi til fastelavn så en mand klædt ud som havfrue :lol:

:forvirret: Altså et bi-job som udklædt havfrue i et eller andet forlystelsescenter eller hvordan?


Jeg læste en artikel i et ugeblad for ikke så længe siden om en der havde jobbet som havfrue og vist nok også videnskabelig medarbejder som ordinært job. Det var muligvis på Den blå planet, men det er jeg usikker på.


Ved ikke hvad hun ellers laver, men hun er netop havfrue på Den Blå Planet, hun svømmer rundt med havfruehale på i det store akvarium og laver "Havfrue-show" for besøgende :)
3
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7322
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23132

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Aragorn » 19. mar 2019, 21:01

Neenah skrev:Altså jeg har engang været på vej hjem med det sidste tog fra KBH H mod jylland (kl 2 om natten), hvor det pludselig lød i højttaleren at vi blev nødt til at stoppe ekstraordinært i Valby eller sådan noget - fordi et forældrepar havde glemt deres barnevogn (med barn!) da de stod af :-D


"glemt".
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7322
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23132

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Aragorn » 19. mar 2019, 21:03

Billede
4

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.

Tilbage til "Forældre"