Bad moms - Når der er plads til forbedring

Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6173
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 746
Likede indlæg: 14661

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Ata » 12. dec 2018, 08:45

Når man til juleafslutning for klaverholdet får et mega grineflip over, hvor dårligt det lyder, fordi børnene overhovedet ikke kan spille synkront. :genert:

Og det var ikke engang mit eget barn der spillede. Så jeg grinede af nogle andres børn. Ups... Det lød bare SÅ sjovt! Og jeg gjorde altså mit bedste for at undertrykke det, men min datter syntes alligevel, at jeg var pinlig.
8
Brugeravatar
Xeen-ia
Indlæg: 115
Tilmeldt: 14. aug 2015, 09:17
Kort karma: 24
Likede indlæg: 265

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Xeen-ia » 13. dec 2018, 14:17

Nomnom skrev:
Madam Pomfrey skrev:

jeg har vist kommet til at kalde alle mine for bøsse, flere gange - det er ikke sådan når man både bruger bølle og bisse, og får mixet de midterste dobbelt konsonanter :fløjt:


Jeg har gjort fuldstændig det samme... Nede i vuggestuen... Foran pædagogerne :genert:

Jeg ville sige "din lille bølle bisse", hvilket så blev til "din lille bøsse" efterfulgt af hvad jeg husker som totalt stilhed på stuen :lol:


Også her...ungen stak af fra mig i vuggestuen og for sjov ville jeg kalde efter ham...inde i mit hoved var det "Andreas kom her din lille bølle" - "bisse" sneg sig ind i tankerækken undervejs og slutresultatet blev at jeg stod i garderoben og råbte "Andreas kom så HER din lille BØSSE" :blush:
Pædagogerne blev helt stille inde på stuen og nu har vi skiftet institution :genert:
16
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf godtnavn » 18. dec 2018, 12:17

Her har nissen glemt at komme flere nætter i løbet af måneden :genert: Men det har bare fået det resultatet at datteren glad råber "JAAAAAA" de dage nissen har husket at være forbi med en pakke :genert:
13
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bøtte » 20. dec 2018, 22:29

Jeg skal i morgen meddele min (til den tid) 6 årige datter at hendes fødselsdag er aflyst fordi hun har kastet op. Det blev den også, da hun blev 4. Hun kommer til at synes at jeg er deb dårligste mor i verden.

Jeg hyler lidt ved tanken om hendes skuffede ansigt :(
2
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Filipai » 20. dec 2018, 22:49

Bøtte skrev:Jeg skal i morgen meddele min (til den tid) 6 årige datter at hendes fødselsdag er aflyst fordi hun har kastet op. Det blev den også, da hun blev 4. Hun kommer til at synes at jeg er deb dårligste mor i verden.

Jeg hyler lidt ved tanken om hendes skuffede ansigt :(


Årh stakkels mus. Jeg tror jeg var syg til mere en halvdelen af mine fødselsdage inden jeg blev 12. Kombinationen af spænding, og så være fødselsdagsbarn i en mega travl (og kold) måned. God bedring og tillykke med hende
1
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8524
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15155

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Zonta » 21. dec 2018, 01:59

Bøtte skrev:Jeg skal i morgen meddele min (til den tid) 6 årige datter at hendes fødselsdag er aflyst fordi hun har kastet op. Det blev den også, da hun blev 4. Hun kommer til at synes at jeg er deb dårligste mor i verden.

Jeg hyler lidt ved tanken om hendes skuffede ansigt :(

:kram: Det lyder bare rigtig hårdt!

God bedring til, og ikke mindst stort tillykke med, hende!
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf hotlips » 21. dec 2018, 02:16

Bøtte skrev:Jeg skal i morgen meddele min (til den tid) 6 årige datter at hendes fødselsdag er aflyst fordi hun har kastet op. Det blev den også, da hun blev 4. Hun kommer til at synes at jeg er deb dårligste mor i verden.

Jeg hyler lidt ved tanken om hendes skuffede ansigt :(


Det er også bare noget af det værste, men kan i ikke love med det samme at i holder det til efter jul?
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bøtte » 21. dec 2018, 22:00

Tak for kort og indlæg :kys:

Hun havde det helt fint da hun vågnede (kl 4.30 :træt: ) så vi informerede familien om situationen og de fleste kom alligevel.
Så hun har haft en rigtig dejlig dag :lun:
15
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf xxx---xxx » 26. dec 2018, 14:36

Jules dårligste mor går vidst til mig.

Vi havde ikke plads i bilen til alle gaverne, da vi også skulle have barnevognen med hjem. Så jeg havde pakket det mindste legetøj i en papkasse som vi kunne tage med hjem om aften den 24.
Og resten ville vi så hente i går når vi skulle til julefrokost om eftermiddagen.

Desværre kom jeg til at bytte om på to papskasser. Så da drengene vågnede i går morges og rigtig gerne ville lege med alt det nye legetøj, så måtte jeg undskylde fordi jeg havde glemt hele deres kasse og i stedet havde taget vores gaver med hjem.

Shit jeg følte mig som en lort.

N som er ældst tog det heldigvis okay roligt og sagde “mor det er okay du skal ikke være ked af det. Du er alligevel min bedste kæreste :LOL: “
10
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf godtnavn » 26. dec 2018, 17:17

Jeg overvejer at bytte en af datterens julegaver til en ting der primært vil blive brugt til den kommende lillesøster :genert:
0
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6173
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 746
Likede indlæg: 14661

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Ata » 28. dec 2018, 20:50

Når man, fordi det er ferie, glemmer at det er fredag, og først kommer i tanke om det, da barnet kl. 19.45 glædesstrålende siger: “Nu kommer der snart Disney sjov”. Fuck! Der blev hylet meget. :tie:
1
Olaf
Indlæg: 493
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:08
Kort karma: 13
Likede indlæg: 380

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Olaf » 28. dec 2018, 22:48

Ata skrev:Når man, fordi det er ferie, glemmer at det er fredag, og først kommer i tanke om det, da barnet kl. 19.45 glædesstrålende siger: “Nu kommer der snart Disney sjov”. Fuck! Der blev hylet meget. :tie:


Hep! Jeg glemte fredagsslikket og kommentaren om at de også havde fået rigeligt i julen blev ikke vel modtaget.
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf FruKuk » 4. mar 2019, 11:14

Storesøster kom hjem fra skole forrige fredag og klagede over, at hun havde slået foden. Vi slog det hen og sagde, at hun måtte prøve at holde den lidt i ro, og da hun gentagne gange piver over, at det gør ondt, får hun melding om, at den hverken er hævet eller misfarvet, så den skal bare have tid, så skal det nok gå over.

Vi spoler 8 dage frem. Barnet kan nu ikke støtte på foden og klager over voldsomme smerter. Hun tilbringer hele sin MGP-aften på skadestuen, hvor det konstateres, at foden ikke fejler noget. Vi får en snak med hende om, at nogle gange kan man psyke sig selv til, at noget bliver værre, end det i virkeligheden er.

I dag bliver jeg så ringet op af skadestuelægen, der blot vil høre, om vi ikke kommer forbi igen. De har kigget weekendens røntgenbilleder igennem, og datteren har brækket en knogle på indersiden af foden...

Jeg undskylder mig med, at lægen også tog fejl :genert:
11
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2717

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Frandsen » 4. mar 2019, 13:07

Da ældstebarnet på næsten 10 fortæller, at hun ikke vil klædes ud til fastelavn, og man i sit stille sind tænker 'fedt! Et kostume mindre at slås med'.

... Og hun så på dagen for fastelavn bliver rigtig ked af det, fordi hun jo egentlig gerne ville klædes ud.

Der følte jeg lidt, at jeg burde have spurgt mere ind til hendes første udmelding i stedet for at lukke den med 'ok, det styrer du'.

Uh, det er sgu lidt svært med en tween ... gruer lidt for, når puberteten rigtig slår igennem.
8
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf vibbsen » 13. mar 2019, 12:49

And we have a wiiiiiiiinner.......The Price for Bad Mom 2019 goes tooooooooooooooo

Lady from Bahrain who forgets her baby in the Departure Lounge...And does not realise this until the airplane is up in the air...

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... ta=nyheder

Congratulations Madam, would you like to say a few words ??? No ??? Are you sure ?????

Jeg er jo imod at man peger fingre af andre mødre....For vi har jo nok allesammen vores små fejl....Men jeg mener....Hvordan kan man glemme sin baby i lufthavnen og ikke opdage det før flyet er i luften ??? Det undrer jeg mig altså meget over.....På den der ikke-fordømmende måde....På den der "Jamen, jeg forstår det altså ikke" måde....
10
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Forældre"