Bad moms - Når der er plads til forbedring

Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Sangius » 16. mar 2017, 14:25

godtnavn skrev:
Sangius skrev:
godtnavn skrev:Jeg er sådan en mor der spilder mad på min baby :genert: Hun tager det heldgvis meget pænt, eller det gjorde hun indtil jeg spildte is på hende, det er ikke så sjovt at få noget så koldt på sig når man ligger og sover, hun kvitterede med et imponerende skrig.


Alle mødre spilder mad på deres babyer. Jeg spildte salsa på min engang, så min mand nåede at gå i panik, fordi han troede det var blod.

Det stilner stille og roligt af, når ungen sover i barnevognen i stedet for viklen :lol:


Jeg har skiftetøj i pusletasken til baby til når jeg spilder på hende, ikke til når hun gylper :lol: Her vil baby altid amme eller putte lige når jeg skal til at spise, så hun beder altså selv om det..,


Det gør det helt klart. Min datters veludviklede putttelyst er også årsagen til, at jeg de første 4 måneder af hendes liv nærmest ikke fik en enkelt kop kaffe der faktisk var varm. Hun boede i viklen på min mave 24/7, og jeg turde først drikke kaffen når den var blevet lunken... :D
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bøtte » 16. mar 2017, 15:54

Min mand spildte kaffe på V igår. Jeg troede FET var gylp med blod (det har hun nemlig gjort en gang, hvor jeg havde en rift i brystvorten) og blev ret bekymret, da det var temmelig meget og aå ret voldsomt ud, indtil han gik til bekendelse.

Heldigvis drikker han også primært halv-kold kaffe ;lol:
2
Brugeravatar
Slandramus
Indlæg: 80
Tilmeldt: 24. okt 2015, 15:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 143

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Slandramus » 20. mar 2017, 10:46

Lykke skrev:
Studsgaard skrev:
Slandramus skrev:Jeg spiller for høj musik i bilen når jeg ankommer til vuggestuen....med åbne vinduer og Metllica drønende ud mens jeg cruiser ind på parkeringspladsen....folk sender onde øjne ( og tænker sikkert om mit barn skal sidde i den larm hele vejen hjem....)

Ha ha de kan lige så godt lære det tidligt.

Det minder mig om de blikke vi fik da vi kørte i meget langsom i kø på motorvejen. Datteren på dengang fem år havde bedt om at høre Volbeat så det kørt på fuld skrald med åbne vinduer imens hun sad og lavede håndtegn og sang med :banan:


Men tror I det har så meget med lige bad mom at gøre? Jeg tænker mere det handler om at I kører med åbne vinduer og hører høj musik. Det tror jeg de fleste ikke rigtigt magter.


Så skulle man måske skrue lidt ned for sin sippethed og lidt op for musikken og være glad i stedet:-)
4
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bøtte » 22. mar 2017, 20:01

Bad mom her fik smækket V inde i en bygning - alene :shock: gudskelov var en anden dør låst op, det var mit held.
Havde fandme været pinligt at skulle ringe til nogle, der kunne lukke døren op :genert:
1
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Sorenspige » 22. mar 2017, 20:29

Min dreng var småsyg i går og kom derfor ikke i børnehave. Madpakken var dog smurt, så den fik han med i dag :genert:. Det må dog have smagt godt nok, for alt var spist, da han kom hjem.
4
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Danseprinsesse » 22. mar 2017, 20:54

Bøtte skrev:Bad mom her fik smækket V inde i en bygning - alene :shock: gudskelov var en anden dør låst op, det var mit held.
Havde fandme været pinligt at skulle ringe til nogle, der kunne lukke døren op :genert:


Åh, jeg var gået totalt i panik. :panik:

Jeg har præsteret at smække mine bilnøgler inde i bilen 3 gange, hvor det har taget et par timer med vejhjælp - og jeg er SÅ bange for at gøre det med ham i bilen.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Madam Pomfrey » 22. mar 2017, 20:57

Jeg glemte at putte remoulade på tallerkenerne da jeg serverede hotdogs for børnene, som blev indtaget ved sofabordet...
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bøtte » 22. mar 2017, 21:39

Danseprinsesse skrev:
Bøtte skrev:Bad mom her fik smækket V inde i en bygning - alene :shock: gudskelov var en anden dør låst op, det var mit held.
Havde fandme været pinligt at skulle ringe til nogle, der kunne lukke døren op :genert:


Åh, jeg var gået totalt i panik. :panik:

Jeg har præsteret at smække mine bilnøgler inde i bilen 3 gange, hvor det har taget et par timer med vejhjælp - og jeg er SÅ bange for at gøre det med ham i bilen.


Jeg var meget tæt på at hyle på de 15 sekunder det tog at løbe rundt om bygningen og hen til næste dør. :( :panik:

Pyha ja, det ville også være skrækkeligt, hvis det skete :(
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf alfe » 22. mar 2017, 21:56

Jeg fik klemt A's finger i en sele i går. Selen ville ikke gå løs, heldigvis ilede mine forældre os til undsætning. A skreg og jeg stod mig fingrene i ørerne, mens tårerne løb. Da min paps var på vej ud for at hente en tang til at klippe lortet op med, fik min mor lirket fingeren fri.

Hvordan hulens det kunne lade sig gøre, aner jeg fortsat ikke. Øv, for en lortet morfølelse jeg står med :(
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf kidkomb » 22. mar 2017, 22:35

Min svoger har engang smækket bilnøglerne inde i bilen.
Sammen med den dengang 2-årige.
De måtte smadre en rude for at komme ind til det skrigende og meget forskrækkede barn.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Lilleluftballon » 23. mar 2017, 07:10

alfe skrev:Jeg fik klemt A's finger i en sele i går. Selen ville ikke gå løs, heldigvis ilede mine forældre os til undsætning. A skreg og jeg stod mig fingrene i ørerne, mens tårerne løb. Da min paps var på vej ud for at hente en tang til at klippe lortet op med, fik min mor lirket fingeren fri.

Hvordan hulens det kunne lade sig gøre, aner jeg fortsat ikke. Øv, for en lortet morfølelse jeg står med :(


Årh øv! Godt du ikke var alene!

Min dreng er stadig bange for cykelhjelmen efter at jeg en gang har fået klipset hans dobbelthage fast i cykelhjelmen :panik:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Studsgaard » 23. mar 2017, 17:51

Bad mom i stor stil lige nu - dog er jeg den bedste i datterens øjne.

Hun har lige fået farvet de nederste 15 cm af håret med min hårbombe med knad rød farve. Hun er seks (snart syv)år, så der bliver sikkert en masse utilfredse mødre over min datter har fået farvet hår og nu vil deres også (ligesom da jeg overgav mig til hendes plagen og sagde ja til øreringe da hun var fire år, og jeg ellers havde sagt hun skulle gå i skole inden :fløjt: )
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Knirkemis » 22. apr 2017, 12:23

Ikke mig, men min veninde. Hun har 3 børn og har lært den yngste at sige far, i stedet for at lære hende at sige mor. For som hun siger: "Når de først lærer det, stopper det aldrig".
23
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Mangoness » 22. apr 2017, 14:23

Knirkemis skrev:Ikke mig, men min veninde. Hun har 3 børn og har lært den yngste at sige far, i stedet for at lære hende at sige mor. For som hun siger: "Når de først lærer det, stopper det aldrig".


Den skal jeg huske! :lol: :klap:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Knirkemis » 23. apr 2017, 07:11

Mangoness skrev:
Knirkemis skrev:Ikke mig, men min veninde. Hun har 3 børn og har lært den yngste at sige far, i stedet for at lære hende at sige mor. For som hun siger: "Når de først lærer det, stopper det aldrig".


Den skal jeg huske! :lol: :klap:

Ja, det er ret genialt :D
0

Tilbage til "Forældre"