Man ved man er forælder, når..

Lilly007
Indlæg: 99
Tilmeldt: 3. feb 2016, 19:36
Kort karma: 9
Likede indlæg: 299

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf Lilly007 » 15. apr 2018, 05:07

Når man glæder sig mere til at modtage pakken fra Jollyroom, end bestillingen fra Boozt til én selv.
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf bluetof1 » 21. apr 2018, 19:30

Bøtte skrev:- Når man på en længere biltur hører MGP musik.
- Når man kan synge mest på de fleste MGP sange.
- Når man har MGP sange på hjernen.
- Når man jubler, hvis dagen starter EFTER kl 5.
- Når man læser badeværelsesdøren udefra, da nogen ellers piller i toiletbørsten (:tie:) og rykker ud i toilettet. Konstant.
- Når man altid har en sut i tasken. Og jakkelommen.


Det stopper engang efter de fylder 4.
M er endelig stoppet med det og vi har allerede glemt at døren til toilettet altid var låst. Det er endda ikke engang altid jeg låser hoveddøren mere fordi jeg nu har vænnet mig til at han ikke længere pludselig tager sine sko og sin jakke og går på eventyr.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf Bøtte » 21. apr 2018, 20:27

bluetof1 skrev:
Bøtte skrev:- Når man på en længere biltur hører MGP musik.
- Når man kan synge mest på de fleste MGP sange.
- Når man har MGP sange på hjernen.
- Når man jubler, hvis dagen starter EFTER kl 5.
- Når man læser badeværelsesdøren udefra, da nogen ellers piller i toiletbørsten (:tie:) og rykker ud i toilettet. Konstant.
- Når man altid har en sut i tasken. Og jakkelommen.


Det stopper engang efter de fylder 4.
M er endelig stoppet med det og vi har allerede glemt at døren til toilettet altid var låst. Det er endda ikke engang altid jeg låser hoveddøren mere fordi jeg nu har vænnet mig til at han ikke længere pludselig tager sine sko og sin jakke og går på eventyr.



S har ALDRIG pillet i toiletbørsten. Det er helt nyt for os, at det kan være et problem.

V kan også nå hoveddøren nu. Så den er også låst konstant.

2,7 mdr til 4 år, men hvem tæller? :genert:
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf Minionine » 21. apr 2018, 20:35

Man har en sut, gerne to, med når man skal i byen til drinks med veninderne :pompom:
4
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf AgentPixie » 25. apr 2018, 17:27

Når ens tøj altid er smurt ind i mad og savl, fordi man modtager en masse kys og kram fra ungen :lun:
1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf alfe » 25. apr 2018, 17:52

Når man sidder onsdag aften med kødsovs fra aftensmaden i håret, fordi afkommet, mens man tørrede mad op fra gulvet, blev enig med sig selv om, at det var en skidegod i dag at tage en håndfuld spaghetti med kødsovs og massere ind i mors hår :deer:
3
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf Lykke » 25. apr 2018, 17:55

Man forklarer hvorfor man har valgt det tøj man har taget på.
Når man prøver at forklare hvorfor det blæser, hvorfor det regner, hvorfor der er torden, hvorfor Sofus landende hvor han landende, hvorfor man har et hoved osv.
4
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27062

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf ajnaM » 25. apr 2018, 18:22

Bøtte skrev:- Når man på en længere biltur hører MGP musik.
- Når man kan synge mest på de fleste MGP sange.
- Når man har MGP sange på hjernen.
- Når man jubler, hvis dagen starter EFTER kl 5.
- Når man læser badeværelsesdøren udefra, da nogen ellers piller i toiletbørsten (:tie:) og rykker ud i toilettet. Konstant.
- Når man altid har en sut i tasken. Og jakkelommen.


Vi hører Cartoons. Især i bilen, hvor de får lov at høre det som sidste udvej, når alt er ved at køre op i en spids. :panik: Og begge unger kan alle disse forfærdelige sange fuldstændig udenad - og har dem gerne på hjernen i dagevis efterfølgende.

Og så vil den store på snart 6 år bare gerne høre hård, hård dødsmetal. Metallica er på grænsen til at være for blødt for ham. Det må gerne være sådan noget, hvor jeg seriøst ikke forstår, hvad de siger. Jeg kan slet ikke holde det ud - så hellere Cartoons. :genert:
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf Allmost_Famous » 25. apr 2018, 18:32

Når ens startside på YouTube foreslår et sært mix mellem Stephen Colbert/Trevor Noah/britisk comedy, og unge mænd, der snakker om Fortnite/mænd, der laver mærkelige krumspring mens de rammer bolde i krus på lang afstand og den slags.
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf vibbsen » 25. apr 2018, 19:24

Når man er lige ved at tude på vej ind i børnehaven ved tanken om at ens barn kun har 2 dage tilbage inden de skal ud i den virkelig store verden hvor der hverken er låger, madordning eller nogen som hele tiden ved hvor de er og hvad de laver....

Ems skal starte i SFO på onsdag...Og jeg synes virkelig at det er angsprovokerende....Og en lille smule sørgmodigt at hun ikke længere er min lille bitte baby....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf Bøtte » 25. apr 2018, 21:20

vibbsen skrev:Når man er lige ved at tude på vej ind i børnehaven ved tanken om at ens barn kun har 2 dage tilbage inden de skal ud i den virkelig store verden hvor der hverken er låger, madordning eller nogen som hele tiden ved hvor de er og hvad de laver....

Ems skal starte i SFO på onsdag...Og jeg synes virkelig at det er angsprovokerende....Og en lille smule sørgmodigt at hun ikke længere er min lille bitte baby....



Jeg skal virkelig stramme mig an for ikke at hyle på mandag, når S har sidste bh-dag.

Hvornår blev vores søde små babyer så store? :8: :genert:
0
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27062

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf ajnaM » 26. apr 2018, 04:26

Bøtte skrev:
vibbsen skrev:Når man er lige ved at tude på vej ind i børnehaven ved tanken om at ens barn kun har 2 dage tilbage inden de skal ud i den virkelig store verden hvor der hverken er låger, madordning eller nogen som hele tiden ved hvor de er og hvad de laver....

Ems skal starte i SFO på onsdag...Og jeg synes virkelig at det er angsprovokerende....Og en lille smule sørgmodigt at hun ikke længere er min lille bitte baby....



Jeg skal virkelig stramme mig an for ikke at hyle på mandag, når S har sidste bh-dag.

Hvornår blev vores søde små babyer så store? :8: :genert:


Jeg er i samme båd.

I aften skal Sofus til fest med storegruppen - fra 17.30 til 19.30. Han ville gerne have skjorte og blazer, så det har han fået. Pludselig går det bare hurtigt. :lun:

Heldigvis har jeg stadig en lille, buttet 2-årig diktator, jeg kan nusse lår på. :D
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf Minionine » 26. apr 2018, 06:46

Når man møder sådan ind på arbejdet :mellow:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf vibbsen » 26. apr 2018, 13:50

Bøtte skrev:
vibbsen skrev:Når man er lige ved at tude på vej ind i børnehaven ved tanken om at ens barn kun har 2 dage tilbage inden de skal ud i den virkelig store verden hvor der hverken er låger, madordning eller nogen som hele tiden ved hvor de er og hvad de laver....

Ems skal starte i SFO på onsdag...Og jeg synes virkelig at det er angsprovokerende....Og en lille smule sørgmodigt at hun ikke længere er min lille bitte baby....



Jeg skal virkelig stramme mig an for ikke at hyle på mandag, når S har sidste bh-dag.

Hvornår blev vores søde små babyer så store? :8: :genert:


Jeg ved det ikke :gruble: :gruble: :gruble: :gruble:

Men jeg synes det er virkelig mærkeligt....Ems er idag iført lyserød fest tøj og vi skal til afslutningsfest her om 20 minutter....Og så på mandag skal vi aflevere/hente for aller-sidste gang :whine: :whine: :whine: :whine:

Jeg kan ikke sætte fingeren på hvad det er der gør det...Men jeg kan mærke at jeg virkelig skal tage mig sammen for ikke at tude....

Især er der en pædagog som jeg har et helt særligt forhold til. Hun er ikke på Emmas nuværende stue, men på en anden stue i storegruppen. Og hende vil jeg få svært ved at sige farvel til uden at tude. Hun har dels omfavnet mit barn på en måde så jeg bliver helt blød om hjertet. Men hun har altså også omfavnet mig, især da jeg var stress syg var hun en skide god støtte og bekræfte mig i at jeg var en skidegod mor selvom jeg følte at det sejlede for mig nogen gange...Det var hende der engang sagde til mig at hvis man synes plankeværket var for højt så skulle man bare save 10 cm af...Og 10 mere hvis det stadig var for højt.....Dit plankeværk - dig der bestemmer hvor højt det skal være... :love2: :love2: :love2: Det er sådan noget man har godt at at få at vide engang imellem...
7
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Man ved man er forælder, når..

Indlægaf twinkle » 26. apr 2018, 19:22

Når man står og skyller lort af en bodystocking kl 3 om natten, fordi ungen synes det var en god idé at levere ugens største lorteble lige der :træt:

Når man er ude og handle uden barn, og man reagerer hver gang et barn i butikken græder.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:

Tilbage til "Forældre"