Hvad giver I/har I givet jeres barn i konfirmationsgave?

Jammerdalen
Indlæg: 779
Tilmeldt: 6. feb 2016, 19:14
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad giver I/har I givet jeres barn i konfirmationsgave?

Indlægaf Jammerdalen » 19. jul 2020, 20:11

Tusind tak for jeres svar! :) Jeg har også tænkt, at min datter får en fotobog, måske et smykke, men nok "bare" penge/gavekort til nogle af de store ting, hun gerne vil have, men helst skal være med til at vælge.

Mht. fotobog. Jeg forsøgte mig med at lave en for lææænge siden, men gik fuldstændig død i det. Hvor lang tid tager det at få lavet? Min datter skal konfirmeres d. 22. August, så hvor lang tid har jeg mon at løbe på? :)
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8936
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25598

Re: Hvad giver I/har I givet jeres barn i konfirmationsgave?

Indlægaf Madam Pomfrey » 19. jul 2020, 20:53

Min ældste havde en stor 15 års/nonfirmatiin, hvor han også inviterede 40 venner til fest med dj osv.
Han fik 3500 kr plus et Tommy hilfiger ur af mig og brødre i gave.

Nr. 2 skal konfirmeres slut sept.
Ham tænker jeg at købe en mountainbike og evt et smykke, budget op til 7000 kr (hans fest blir billiger end storebrors)
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Fræksak
Indlæg: 2492
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4226

Re: Hvad giver I/har I givet jeres barn i konfirmationsgave?

Indlægaf Fræksak » 21. aug 2020, 20:38

Vores datter skal konfirmeres (eller altså: det er et forløb hos Humanistisk Samfund, så det er reelt ikke en konfirmation, men anyway) til september. Gave skulle have været en familietur til NY i efterårsferien, som jeg helt egoistisk virkelig havde glædet mig til at overraske hende med, men det bliver det af gode grunde ikke til.

Vi har haft mange forskellige overvejelser men er simpelthen landet på, at hun får 10.000 kr. af os. Og derudover håber jeg at finde en lille, personlig ting. Jeg ved dog ikke hvilken - hun interesserer sig fx ikke en døjt for klassiske smykker, indretningsting el. lign.
0

Tilbage til "Forældre"