Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 24. maj 2020, 05:41

Vi bruger som regel 1-1,5 time på at putte hver aften, og vi må ikke forlade rummet. I fredags overnattede hun hos min søster og niece, min søster puttede hende, gik ud og så sov hun på under 10 min. :rulle:

Da vi hentede hende, kom hun lige ind fra lur. Jeg sad i sofaen med min niece og sagde Heeeej skat! Hun gloede bare på mig og pegede så på sin kusine og sagde: Der er Bella. :(

Men dejligt at hun hygger sig hos dem.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 24. maj 2020, 07:58

Æble skrev:Hin er lidt en nar selvom det ikke er hendes skyld. Nå men jeg købte sidste år et specialsyet gardin til hendes værelse. Havde ikke tænkt på at det skulle være mørklægning, men 1100kr var da også en slags penge. Nå men hun begyndte at Vågne meget tidligt og besluttede at skifte gardinet ud med mørklægning, som så kostede 1800kr og tog 5 uger at få leveret :rulle: Nu er det sat op men damen synes der er alt for mørkt :lol: så må rulle det lidt op så der kommer lys ind. (Og hun er i øvrigt i de 5 uger det tog at fremstille det nye gardin holdt op med st sove lur og sover derfor lidt længere om morgenen :rulle: :lol: ) Ja jeg føler mig lidt dum.


Det er simpelthen så typisk. :rulle:
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10619

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf Little_Woman » 29. maj 2020, 05:23

Han sidder og spiser en tube-pose med en rest frugtmos; den er måske 1/3 fuld.

Så tager han den ellers og ryster/svinger den over hovedet.

Mit køkken er spraymalet med banan/jordbær/æblemos.

Behøver jeg at sige, at vi fik gjort rent I GÅR!

Tak, lille røv.
1
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf AgentPixie » 2. jun 2020, 13:38

Når vi skal ud af døren, nægter han. Han står øverst på trappen med korslagte arme og siger “mh” mens han tramper lidt på stedet.
Når vi så skal hjem igen, er det nøjagtig det samme - står ved foden af trappen og NÆGTER at gå med op.

Det er selvfølgelig altid mens jeg står med 10kg baby på armen og diverse oppakning.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf twinkle » 2. jun 2020, 14:34

Han ville have mig med til at lege i sandkassen, og da vi så går i gang med legen, så må jeg ikke længere være med :nej:
4
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10619

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf Little_Woman » 27. jul 2020, 20:02

Han løb ind i huset med en ordentlig spandfuld sand og tømte den ud på gulvet.

Og så viste han glad sin gestik for støvsugeren.

Flot, du har regnet ud at jeg støvsuger når der kommer sand på gulvet - men jeg gider sgu da ikke gøre det hele tiden :gruble: :naughty: :lol2:
10
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
PerXX
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 25. maj 2016, 13:53
Kort karma: 153
Likede indlæg: 4533

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf PerXX » 27. jul 2020, 20:07

.. Jeg havde ikke lige fanget at dette ikke var "Hvornår har din KÆRESTE sidst været en nar"-tråden, og undrede mig lidt over de seneste par indlæg.. :genert:
26
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf Shmartiesh » 8. aug 2020, 13:11

Okay, det er faktisk lidt grænseoverskridende at dele. Uden helt at vide hvorfor. :gruble:

Pga. det gode vejr i dag har vi ladet J gå rundt uden ble og snakket med hende om at hun skulle sige til når hun skulle tisse. Det nåede ikke at ske.
Hun var kort udenfor og kom ind og havde våde hænder og hun fortalte hun havde leget meget vand. (Et fuglebad)
Min mand skal ud af døren. Han er blevet hentet af nogle venner og de skal til havefest. (Jeg er inviteret men jeg tager mig af pigerne i varmen) Jeg opdager en lort til højre for vores trappe op til vores hoveddør, og min første tanke er at det er en hund. Vi har før opdaget en hundelort langt oppe på vores grund. Jeg står og bander over det med min mand og gæsterne og de kører. Jeg kigger lidt mere på lorten og spørger så J om det er hende som har lavet en pølse. Hun siger nej, det var hunden. Jeg spørger hvad farve hunden har. Den er brun. Jeg spørger om den tissede også, og hun siger ja. Jeg kan se en våd stribe.
Jeg sætter mig ned og prøver at fortælle hende at det er helt ok hvis det er hende som har lavet en pølse.
Hun siger stadig det er hunden.
Jeg tænker jeg kan tjekke ved at løfte op i kjolen bagpå og tjekke ballerne. I det øjeblik jeg gør det, siger hun; Det var mig, det var mig.

Ej men... :træt3:

Disclaimer: Hun er ikke en nar fordi hun sked uden at sige det. Men fordi den skal fjernes......
4
Nomnom
Indlæg: 840
Tilmeldt: 12. sep 2015, 23:03
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1379

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf Nomnom » 8. aug 2020, 13:37

PerXX skrev:.. Jeg havde ikke lige fanget at dette ikke var "Hvornår har din KÆRESTE sidst været en nar"-tråden, og undrede mig lidt over de seneste par indlæg.. :genert:


Hold nu op det er altså sjovt det her. Sorry jeg ved det er noget tid siden indlægget er skrevet, men jeg har først set det nu og så gik jeg lige nogle indlæg tilbage for at læse hvad der stod i dem. Tak for grinet. Det havde jeg virkelig brug for i dag.
3
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf twinkle » 8. aug 2020, 18:57

Shmartiesh skrev:Okay, det er faktisk lidt grænseoverskridende at dele. Uden helt at vide hvorfor. :gruble:

Pga. det gode vejr i dag har vi ladet J gå rundt uden ble og snakket med hende om at hun skulle sige til når hun skulle tisse. Det nåede ikke at ske.
Hun var kort udenfor og kom ind og havde våde hænder og hun fortalte hun havde leget meget vand. (Et fuglebad)
Min mand skal ud af døren. Han er blevet hentet af nogle venner og de skal til havefest. (Jeg er inviteret men jeg tager mig af pigerne i varmen) Jeg opdager en lort til højre for vores trappe op til vores hoveddør, og min første tanke er at det er en hund. Vi har før opdaget en hundelort langt oppe på vores grund. Jeg står og bander over det med min mand og gæsterne og de kører. Jeg kigger lidt mere på lorten og spørger så J om det er hende som har lavet en pølse. Hun siger nej, det var hunden. Jeg spørger hvad farve hunden har. Den er brun. Jeg spørger om den tissede også, og hun siger ja. Jeg kan se en våd stribe.
Jeg sætter mig ned og prøver at fortælle hende at det er helt ok hvis det er hende som har lavet en pølse.
Hun siger stadig det er hunden.
Jeg tænker jeg kan tjekke ved at løfte op i kjolen bagpå og tjekke ballerne. I det øjeblik jeg gør det, siger hun; Det var mig, det var mig.

Ej men... :træt3:

Disclaimer: Hun er ikke en nar fordi hun sked uden at sige det. Men fordi den skal fjernes......


Børn beriger virkelig bare ens liv uendeligt :tie: :lol:
3
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf Sorenspige » 10. aug 2020, 14:43

Han har smidt sin helt nye kasket væk, første dag han har den på i SFO. Før ferie forsvandt en anden. Det er jeg godt nok træt af.
0
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf Sorenspige » 10. aug 2020, 14:43

Han har smidt sin helt nye kasket væk, første dag han har den på i SFO. Før ferie forsvandt en anden. Det er jeg godt nok træt af.
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15157

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf Zonta » 12. aug 2020, 11:00

Peger på en verdenskort-plakat med forskellige dyr, peger på hvalen og siger "Moar" :mellow:
13
J, juli 2018.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf Moxy-lady » 12. aug 2020, 12:19

Zonta skrev:Peger på en verdenskort-plakat med forskellige dyr, peger på hvalen og siger "Moar" :mellow:


Zoe pegede på en elefant i en bog i forgårs og sagde "mor". Jeg synes vi skulle overveje at aflevere vores unger tilbage. Tror du stadig vi har 2 års returret hvis de er defekte? Tydeligvis ser de dårligt i hvert fald :cool:
5
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15157

Re: Hvornår har dit barn sidst været en nar?

Indlægaf Zonta » 12. aug 2020, 12:21

Moxy-lady skrev:
Zonta skrev:Peger på en verdenskort-plakat med forskellige dyr, peger på hvalen og siger "Moar" :mellow:


Zoe pegede på en elefant i en bog i forgårs og sagde "mor". Jeg synes vi skulle overveje at aflevere vores unger tilbage. Tror du stadig vi har 2 års returret hvis de er defekte? Tydeligvis ser de dårligt i hvert fald :cool:

I så fald udløb min for et par uger siden, da han blev to :lol: Det værste er, at det fandme ikke engang er første gang han har gjort det. Møgunge :lol:
0
J, juli 2018.

Tilbage til "Forældre"