Min datters kæreste vækker uro

Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4634
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 677
Likede indlæg: 21204

Re: Min datters kæreste vækker uro

Indlægaf catnip » 22. nov 2019, 15:26

Delfin skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Delfin skrev:Der er i hvert fald lidt "Mit livs novelle" over beskrivelsen af den gudeskønne ungersvend med det gyldenblonde hår, sine fortryllende krystalklare lysblå øjne
Synes jeg virker realistisk nok. Faktisk, så meget at det er et billede af mig.

mig :lun:


Fantastisk mr Trump - med den 'altid perfekte solbrune krop der næppe kan hamres hårdere ud i granit' :gruble:


Jeg spekulerer lidt over hvor mange 15-årige drenge der alligevel kan mønstre sådan en Adonis krop. Især sammenholdt med kombinationen af magiske træk som gyldenblondt hår og fortryllende krystalklare øjne...

Hey, Mrs. Robinson....er det dig?!?
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Moderation

Indlægaf icelady » 22. nov 2019, 16:09

Hvis man mener det er en troll, er der ingen grund til at kommentere på indlægget.
7
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19604

Re: Min datters kæreste vækker uro

Indlægaf Animi » 22. nov 2019, 18:17

Mistermor skrev:Kan 15 årige overhovedet komme ind på diskoteker? Det tvivler jeg på.

Min datter ville aldrig have fået lov til at gå på diskotek i den alder, ej heller at køre rundt med tilfældige unge mennesker.

Der er så meget, der lyder skævt.

Uanset om drengen er en prins, søn af en kendt, en ældre forklædt som en ung (ja det har jeg lige set i Criminal Minds) eller narkohandler, ville min datter ikke få lov at gå ud med ham, når hun kun var 15. Og så er jeg ligeglad med hans udseende eller evner udi sex....


Ork ja.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Min datters kæreste vækker uro

Indlægaf Misantropen » 22. nov 2019, 18:32

Det er i hvert fald ikke noget I kan eller skal ordne alene.

Er du oprigtig bekymret bør du kontakte SSP.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Min datters kæreste vækker uro

Indlægaf Delfin » 22. nov 2019, 18:34

Nå men jeg ville være ked af det, hvis min datter rendte rundt med nogle mennesker, som jeg mistænkte for at være mindre fine i kanten, så velvidende, at de unge kan finde på at gøre ting, når man vender ryggen til, så ville jeg tage nogle alvorlige snakke med den unge dame. Og hvis jeg som du lader til at gøre? følte mig sikker på, at der var noget galt, ville jeg gøre alt for at stoppe det.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19604

Re: Min datters kæreste vækker uro

Indlægaf Animi » 22. nov 2019, 18:44

Mistermor skrev:
Animi skrev:
Mistermor skrev:Kan 15 årige overhovedet komme ind på diskoteker? Det tvivler jeg på.

Min datter ville aldrig have fået lov til at gå på diskotek i den alder, ej heller at køre rundt med tilfældige unge mennesker.

Der er så meget, der lyder skævt.

Uanset om drengen er en prins, søn af en kendt, en ældre forklædt som en ung (ja det har jeg lige set i Criminal Minds) eller narkohandler, ville min datter ikke få lov at gå ud med ham, når hun kun var 15. Og så er jeg ligeglad med hans udseende eller evner udi sex....


Ork ja.

Min søn er 27, da han gik i gymnasiet, var der da virkelig mange steder, de ikke kunne komme ind, hvis de ikke var 18.


Jeg og mine venner i gymnasiet var ofte på diskoteker og andre steder med både 18+ og 20+ grænse, før vi blev 18 :-D
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Min datters kæreste vækker uro

Indlægaf Delfin » 22. nov 2019, 18:49

Animi skrev:
Mistermor skrev:
Animi skrev:
Mistermor skrev:Kan 15 årige overhovedet komme ind på diskoteker? Det tvivler jeg på.

Min datter ville aldrig have fået lov til at gå på diskotek i den alder, ej heller at køre rundt med tilfældige unge mennesker.

Der er så meget, der lyder skævt.

Uanset om drengen er en prins, søn af en kendt, en ældre forklædt som en ung (ja det har jeg lige set i Criminal Minds) eller narkohandler, ville min datter ikke få lov at gå ud med ham, når hun kun var 15. Og så er jeg ligeglad med hans udseende eller evner udi sex....


Ork ja.

Min søn er 27, da han gik i gymnasiet, var der da virkelig mange steder, de ikke kunne komme ind, hvis de ikke var 18.


Jeg og mine venner i gymnasiet var ofte på diskoteker og andre steder med både 18+ og 20+ grænse, før vi blev 18 :-D


Der er altid et eller andet sted, de kan komme ind
3
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Min datters kæreste vækker uro

Indlægaf Sof » 22. nov 2019, 18:50

Jeg var, som Animi, også inde på diskoteker før jeg blev 18. Startede med at gå i byen da jeg var 14 og havde en hemmelig kæreste på 17-18 år. Hans venner var også +10 år ældre end mig, de drak og tog nærmest alt mellem himmel og jord. Set tilbage ville jeg ønske der var nogen der havde rusket i mig og sagt stop, så jeg forstod det. Var ude for mange ting, jeg gerne havde været foruden.

Min forældre kendte ikke til ham, før jeg selv har fortalt det som voksen. Troede faktisk de havde på fornemmelsen at jeg havde en kæreste, men de stolede på mig og at jeg var hos mine veninder, som var der jeg sagde at jeg var.
0
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9669

Re: Min datters kæreste vækker uro

Indlægaf Tanten » 22. nov 2019, 19:02

Med mindre din nye svigersøn er vokset op i et jetset miljø med en guldske i rumpetten, handler han med stoffer - hvilket ikke betyder, at han selv tager dem eller presser din datter til det. Det åbner alle døre til fester, diskoteker og transport for ham og hans følge - incl. din datter.

At forbyde hende at se ham vil blot give bagslag. Men spørg ind til, hvor han har sine penge fra, hvor han kender disse ældre kammerater fra, hvem der ringede/skrev osv.

Hold fast i, at der ikke er overnatninger på skoledage og tænk over, om de altid overnatter hos ham fremfor hos jer for at undgå voksenovervågning.

Vær obs på, at I ikke nødvendigvis kan mærke, om de unge er påvirkede, som man forventer det med f.eks. hash eller coke. MDMA gør netop brugerne utrolig kærlige og indfølende, indtil alle deres serotoninreceptorer er brændt af. De inge kan være velfungerende weekend-junkier i mange år, før filmen knækker.
Senest rettet af Tanten 22. nov 2019, 22:05, rettet i alt 2 gange.
5
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Min datters kæreste vækker uro

Indlægaf JoyNips » 22. nov 2019, 19:04

Mistermor skrev:
Uanset om drengen er en prins, søn af en kendt, en ældre forklædt som en ung (ja det har jeg lige set i Criminal Minds) eller narkohandler, ville min datter ikke få lov at gå ud med ham, når hun kun var 15. Og så er jeg ligeglad med hans udseende eller evner udi sex....


Jeg tror virkelig ikke det er en god ide at forbyde en 15-årlig pige at være sammen med sin kæreste. Det lyder som om hun og TS har et godt og tillidsfuldt forhold. Et forbud vil fucke det up. Og pigen vil sikkert fortsat være sammen med kæresten.
7
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Min datters kæreste vækker uro

Indlægaf Moxy-lady » 22. nov 2019, 20:09

Tanten skrev:Med mindre din nye svigersøn er vokset op i et jetset miljø med en guldske i rumpetten, handler han med stoffer - hvilket ikke betyder, at han selv tager dem eller presser din datter til det. Det åbner alle døre til fester, diskoteker og transport for ham og hans følge - incl. din datter.

At forbyde hende at se ham vil blot give bagslag. Men spørg ind til, hvor han har sine penge fra, hvor han kender disse ældre kammerater fra, hvem der ringede/skrev osv.

Hold fast i, at der ikke er overnatninger på skoledage og tænk over, om de altid overnatter hos ham fremfor hos jer for at undgå voksenovervågning.

Vær obs på, at I ikke nædvendigvis kan mærke, om de unge er påvirkede, som man forventer det med f.eks. hash eller coke. MDMA gør netop brugerne utrolig kærlige og indfølende, indtil alle deres serotoninreceptorer er brændt af. De inge kan være velfungerende weekend-junkier i mange år, før filmen knækker.


Enig med dette indlæg. Intet forbud, men stil kritiske spørgsmål. Lad dem være mest muligt hos jer så I har styr på hvad de laver.
Og snak med jeres datter om at det er utrolig sårbart kun at have venner qva kæresten. Opfordr hende til at ses med venner/veninder uden ham, dyrke venskaber til folk på hendes egen alder.
4
My world 12-10-18 :lun:
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Min datters kæreste vækker uro

Indlægaf JoyNips » 23. nov 2019, 06:04

Mistermor skrev:
JoyNips skrev:
Mistermor skrev:
Uanset om drengen er en prins, søn af en kendt, en ældre forklædt som en ung (ja det har jeg lige set i Criminal Minds) eller narkohandler, ville min datter ikke få lov at gå ud med ham, når hun kun var 15. Og så er jeg ligeglad med hans udseende eller evner udi sex....


Jeg tror virkelig ikke det er en god ide at forbyde en 15-årlig pige at være sammen med sin kæreste. Det lyder som om hun og TS har et godt og tillidsfuldt forhold. Et forbud vil fucke det up. Og pigen vil sikkert fortsat være sammen med kæresten.


Nu skriver jeg ikke, at hun ikke må være sammen med ham. Min datter måtte slet ikke gå "i byen", da hun var 15. Hun måtte selvfølgelig godt deltage i fest på gymnasiet, men i 1.g måtte hun ikke tage videre ud i byen.


Ok, så misforstod jeg bare hvad du mente med at hun ikke ville få lov til at gå ud med ham.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Min datters kæreste vækker uro

Indlægaf Æble » 23. nov 2019, 07:48

Hvilken skole går de i? Er det gymnasiet? Hvis det er så kan det være at han er en del ældre en han siger.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Min datters kæreste vækker uro

Indlægaf Zombie » 29. nov 2019, 19:51

Altså her på Vesterbro putter dealerne stoffer ned i bleerne på små børn, der leger på legeplads under opsyn af familie. Når en dealer så laver et salg, ringer han til en bekendt, der er under den kriminelle lavalder. Denne går så hen på legepladsen, henter en pose og leverer til dealeren. Vedkommende har den farligste tjans, hvor de kan blive taget på vej hen til dealeren med stoffer på sig, derfor er de under den kriminelle lavalder, for så sker der ikke så meget.

Dealerne tager ikke stoffer selv, udover til fester velsagtens. De er squeaky clean, når de sælger.

Så når blebørn kan være et vigtigt led i drug dealing, kan Prince Charming vel også.
1
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forældre"