Advarsel til alle forældre!

Aesel82
Indlæg: 2654
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4282

Re: Advarsel til alle forældre!

Indlægaf Aesel82 » 16. feb 2019, 22:45

Madam Pomfrey skrev:Advarsel...?

Jeg glæder mig, og har ventet længe :D




... alt for længe? :D
3
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25611

Re: Advarsel til alle forældre!

Indlægaf Madam Pomfrey » 17. feb 2019, 07:20

Aesel82 skrev:
Madam Pomfrey skrev:Advarsel...?

Jeg glæder mig, og har ventet længe :D




... alt for længe? :D



YES :cool:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Advarsel til alle forældre!

Indlægaf JoyNips » 17. feb 2019, 10:35

jeg glæder mig til min dreng bliver stor nok til at vi kan se Disneyfilm og andet i genren sammen. Det er lidt fjollet at barnet skal passes så hans forældre kan gå i biografen og se fx LEGO movie 2.
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Advarsel til alle forældre!

Indlægaf godtnavn » 17. feb 2019, 21:43

Min datter er ikke stor nok, men jeg skal da se den :D Glæder mig som JoyNips til at have et barn at tage med til Disneyfilm :)
0
ajnaM
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27371

Re: Advarsel til alle forældre!

Indlægaf ajnaM » 18. feb 2019, 06:55

Jeg har to drenge af den meget stereotype slags, så Frost har aldrig været deres ting. Den store havde en meget kort fase som 2-årig, hvor han ønskede sig et Elsa-kostume, men så snart han begyndte i børnehave, forsvandt al interesse for prinsesser som dug for solen.


Personligt synes jeg, Frost-filmen er en af de bedre nye Disney-film. Til gengæld plejer jeg ikke at være stor fan af 2'ere, så det gør ikke så meget, at jeg sandsynligvis ikke kommer til at se den. ;)
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Advarsel til alle forældre!

Indlægaf Sangius » 18. feb 2019, 06:57

Ata skrev:Altså, traileren giver INTET hint om, hvad plottet er?! Tegner det ikke dårligt?

Jeg synes Frost var en god disneyfilm. Bedre end de fleste andre faktisk. Mine piger på 7 og 10 synger stadig sangene og kan dem alle udenad...


Er det ikke bare en teaser? Vi får nok en rigtig trailer senere på året.
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6297
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14875

Re: Advarsel til alle forældre!

Indlægaf Ata » 18. feb 2019, 07:45

Sangius skrev:
Ata skrev:Altså, traileren giver INTET hint om, hvad plottet er?! Tegner det ikke dårligt?

Jeg synes Frost var en god disneyfilm. Bedre end de fleste andre faktisk. Mine piger på 7 og 10 synger stadig sangene og kan dem alle udenad...


Er det ikke bare en teaser? Vi får nok en rigtig trailer senere på året.

Det må vi håbe. :D
1
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Advarsel til alle forældre!

Indlægaf Charly » 18. feb 2019, 09:51

Lykke skrev:
LaScrooge skrev:
Lykke skrev:
Wizzze skrev:
Lykke skrev:Hvordan mentale helbred?




Vi tales ved om 10 timer :-D


Men fordi der er en video på ti timer. Ej jeg tror ikke lige jeg forstår. Jo her render den 3 årige da også af og til rundt og synge; let it go. Men så er det vist heller ikke værter. Filmen er ikke for hende.


Men du er vel bekendt med fænomenet at børn fikserer på et eller andet de ELSKER og forældrene derfor er tvangsindlagt til at høre på det? Det er jo dét, der er tale om, ikke om specifikt dit barn er fikseret på Frost, som jo, alt andet lige, rent faktisk er en af de største Disney-succeser overhovedet.


Ja jo måske. Jeg ved det ikke rigtigt. Har de fleste ikke begrænsninger på skærm?

Men skærmbegrænsning afholder jo ikke barnet fra at skråle "Let it go, let it gooooooooooooooooooo" hele tiden :-D
0
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Advarsel til alle forældre!

Indlægaf Lykke » 18. feb 2019, 09:54

Charly skrev:
Lykke skrev:
LaScrooge skrev:
Lykke skrev:
Wizzze skrev:
Lykke skrev:Hvordan mentale helbred?




Vi tales ved om 10 timer :-D


Men fordi der er en video på ti timer. Ej jeg tror ikke lige jeg forstår. Jo her render den 3 årige da også af og til rundt og synge; let it go. Men så er det vist heller ikke værter. Filmen er ikke for hende.


Men du er vel bekendt med fænomenet at børn fikserer på et eller andet de ELSKER og forældrene derfor er tvangsindlagt til at høre på det? Det er jo dét, der er tale om, ikke om specifikt dit barn er fikseret på Frost, som jo, alt andet lige, rent faktisk er en af de største Disney-succeser overhovedet.


Ja jo måske. Jeg ved det ikke rigtigt. Har de fleste ikke begrænsninger på skærm?

Men skærmbegrænsning afholder jo ikke barnet fra at skråle "Let it go, let it gooooooooooooooooooo" hele tiden :-D


Nej rigtigt nok. Men alligevel en forskel fra lidt børnesang til 10 timers YouTube-video.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16226
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1406
Likede indlæg: 30204

Re: Advarsel til alle forældre!

Indlægaf TinaW » 20. feb 2019, 10:41

Min søn er vist vokset lidt fra Disney - og i særdeleshed nok Frost.
Men måske kan jeg lokke ham med i biografen alligevel.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Advarsel til alle forældre!

Indlægaf vibbsen » 20. feb 2019, 10:48

Jeg ELSKER Frost....

Og som MiniVibbsens mor, så har jeg bestemt at det gør hun også....Det er en af de der ting man skal. Lidt ligesom at børste tænder, spise sine grøntsager og have vasket hår....

Heldigvis er det noget nemmere at få hende til at elske Frost end det er at få hende til at børste tænder, spise sine grøntsager og få vasket hår.

Jeg har skrevet et Else kostume str. 46 år, et Elsa Kostume str 7 år og et Svend Kostume str. 48 år på vores indkøbsliste (Og ja, det er hr.vibbsen som skal være Svend)

OG GLÆDER MIG HELT VILDT !!!!!!

Hr.vibbsen bliver simpelthen så NUSER

Billede
Senest rettet af vibbsen 20. feb 2019, 13:13, rettet i alt 1 gang.
6
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Advarsel til alle forældre!

Indlægaf vibbsen » 20. feb 2019, 10:57

Lykke skrev:
Charly skrev:
Lykke skrev:
LaScrooge skrev:
Lykke skrev:
Wizzze skrev:
Lykke skrev:Hvordan mentale helbred?




Vi tales ved om 10 timer :-D


Men fordi der er en video på ti timer. Ej jeg tror ikke lige jeg forstår. Jo her render den 3 årige da også af og til rundt og synge; let it go. Men så er det vist heller ikke værter. Filmen er ikke for hende.


Men du er vel bekendt med fænomenet at børn fikserer på et eller andet de ELSKER og forældrene derfor er tvangsindlagt til at høre på det? Det er jo dét, der er tale om, ikke om specifikt dit barn er fikseret på Frost, som jo, alt andet lige, rent faktisk er en af de største Disney-succeser overhovedet.


Ja jo måske. Jeg ved det ikke rigtigt. Har de fleste ikke begrænsninger på skærm?

Men skærmbegrænsning afholder jo ikke barnet fra at skråle "Let it go, let it gooooooooooooooooooo" hele tiden :-D


Nej rigtigt nok. Men alligevel en forskel fra lidt børnesang til 10 timers YouTube-video.


"Nogen" købte en SYNGENDE Elsa dukke til MiniVibbsen i julegave et år......."Nogens" bror var flad af grin. For "Nogens" brors kone havde 3 dage tidligere konfiskeret deres plejedatters syngende Elsa dukke....Og lagt den på loftet :lol: :lol: :lol:

"Nogen" synes egentlig at hun lød til at være lidt af en drama-queen (Hvilket er nogens generelle holdning om hende).....Men efter at have haft dukken i huset i en uge forstod "Nogen" hvad hun mente...Når man er blevet vækket 387 gange i løbet af natten, fordi ens barn er vågnet, fordi Syngende Elsa spontant bryder ud i sang hele tiden. Så bliver man lidt af en Drama-queen....
6
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Forældre"