Pusleplads og praktik

LidtLakrids
Indlæg: 304
Tilmeldt: 2. maj 2016, 07:58
Kort karma: 7
Likede indlæg: 202

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf LidtLakrids » 4. okt 2018, 09:47

FormerlyKnownAs skrev:
LidtLakrids skrev:Vi har pusleplads ved vasken i bryggerset, kunne det være en mulighed? :-)

Vi har ikke et bryggers.

Nej, så dur det ikke :lol2:
Godt hvis det kan lade sig gøre at lave et bord på badeværelset :) Hvis I alligevel skulle få brug for at have våde klude liggende klar vil jeg bare lige give et fif; vi har en bøtte stående hvor vi har klippet skumkludde i halve og gjort dem våde. De holder sig fint fugtige når bare vi husker at sætte låget på efter brug :D Jeg ved aldrig hvor mange kludde jeg får brug for, så på denne måde får jeg ikke lavet for mange eller for få ;)
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf FormerlyKnownAs » 4. okt 2018, 09:56

LidtLakrids skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
LidtLakrids skrev:Vi har pusleplads ved vasken i bryggerset, kunne det være en mulighed? :-)

Vi har ikke et bryggers.

Nej, så dur det ikke :lol2:
Godt hvis det kan lade sig gøre at lave et bord på badeværelset :) Hvis I alligevel skulle få brug for at have våde klude liggende klar vil jeg bare lige give et fif; vi har en bøtte stående hvor vi har klippet skumkludde i halve og gjort dem våde. De holder sig fint fugtige når bare vi husker at sætte låget på efter brug :D Jeg ved aldrig hvor mange kludde jeg får brug for, så på denne måde får jeg ikke lavet for mange eller for få ;)


Vi har vel i princippet noget bryggersagtigt. Et rum uden vinduer med et kostskab stort toilet og håndvask som er maids room. Men der står opbevaring og kræver 3 døre der skal åbne og lukkes for at man kan komme derud :lol:

Det med våde klude var ikke lige noget jeg tænkte som et behov med vores søn. Kun når vi skulle ud. Bruger ikke rigitg vådservietter hvis det kan undgås.
0
Iforbifarten
Indlæg: 569
Tilmeldt: 23. aug 2017, 09:33
Kort karma: 37
Likede indlæg: 991

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf Iforbifarten » 23. okt 2018, 20:16

Hvad med et på hjul, der kan stå foran toilettet og trækkes hen foran vasken når man skal bruge vand? Så burde det også være til at kunne bruge toilettet.

Jeg ville selv altid vælge en lidt ubekvem indretning med vand fremfor en uden. Jeg fik så også et barn, der indimellem gjorde det nødvendigt at vægge kunne bruses ned...
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. okt 2018, 22:17

Iforbifarten skrev:Hvad med et på hjul, der kan stå foran toilettet og trækkes hen foran vasken når man skal bruge vand? Så burde det også være til at kunne bruge toilettet.

Jeg ville selv altid vælge en lidt ubekvem indretning med vand fremfor en uden. Jeg fik så også et barn, der indimellem gjorde det nødvendigt at vægge kunne bruses ned...


Gider ikke bøvle med at skulle manøvre rundt om er bord for at bruge toilet. Desuden er vist kun 50-60 cm fra toilet til væg. Der er også et badeværelse mere lige ved siden af det her som er planen at bruge.
0
Iforbifarten
Indlæg: 569
Tilmeldt: 23. aug 2017, 09:33
Kort karma: 37
Likede indlæg: 991

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf Iforbifarten » 24. okt 2018, 17:37

FormerlyKnownAs skrev:
Iforbifarten skrev:Hvad med et på hjul, der kan stå foran toilettet og trækkes hen foran vasken når man skal bruge vand? Så burde det også være til at kunne bruge toilettet.

Jeg ville selv altid vælge en lidt ubekvem indretning med vand fremfor en uden. Jeg fik så også et barn, der indimellem gjorde det nødvendigt at vægge kunne bruses ned...


Gider ikke bøvle med at skulle manøvre rundt om er bord for at bruge toilet. Desuden er vist kun 50-60 cm fra toilet til væg. Der er også et badeværelse mere lige ved siden af det her som er planen at bruge.


Ja ok, det er ikke meget at manøvrere på. Det så bare ud til at være bredere :)
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf FormerlyKnownAs » 24. okt 2018, 23:48

Iforbifarten skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Iforbifarten skrev:Hvad med et på hjul, der kan stå foran toilettet og trækkes hen foran vasken når man skal bruge vand? Så burde det også være til at kunne bruge toilettet.

Jeg ville selv altid vælge en lidt ubekvem indretning med vand fremfor en uden. Jeg fik så også et barn, der indimellem gjorde det nødvendigt at vægge kunne bruses ned...


Gider ikke bøvle med at skulle manøvre rundt om er bord for at bruge toilet. Desuden er vist kun 50-60 cm fra toilet til væg. Der er også et badeværelse mere lige ved siden af det her som er planen at bruge.


Ja ok, det er ikke meget at manøvrere på. Det så bare ud til at være bredere :)

Med badeværelse lige ved siden af og et mere på vores soveværelse så tænker jeg også at det er rigeligt
0
didaa
Indlæg: 1698
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2333

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf didaa » 4. dec 2018, 15:45

Hvad med sådan et foldebord med en puslepude på? Så kan det klappes sammen og stilles op af væggen eller i et andet rum når I ikke bruger det. Jeg ville selv ikke have pusleplads andre steder end ved siden af en vandhane, netop fordi der kan komme uheld på gulvet, og fordi jeg vil minimere brugen af vådservietter.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf FormerlyKnownAs » 4. dec 2018, 15:49

didaa skrev:Hvad med sådan et foldebord med en puslepude på? Så kan det klappes sammen og stilles op af væggen eller i et andet rum når I ikke bruger det. Jeg ville selv ikke have pusleplads andre steder end ved siden af en vandhane, netop fordi der kan komme uheld på gulvet, og fordi jeg vil minimere brugen af vådservietter.


Vi løste det længere oppe :D

godtnavn skrev:Jeg ville smide et bord op fra væg til væg henover toilettet, altså så hele endevæggen er dækket af bord, således at du står ved siden af håndvasken når du skifter. Så kan der stå en lille kommode ting ved siden af toilettet under bordet :)


Ej wtf? Det var da en fuldstændig enkel og perfekt løsning :lol: hvorfor har vi ikke tænkt det :gruble: :lol:

Jeg må se om vi kan finde ben og bordplade et sted, evt bestille fra Ikea.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. jan 2019, 10:37

Det endte således :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf Zombie » 27. jan 2019, 19:19

Kan du virkelig skifte så tæt op af væggen? Jeg skal bruge noget plads mellem der hvor barnet ligger og en evt væg, ellers kan jeg slet ikke være effektiv nok, fordi der ikke er albuerum til at bevæge sig på. :genert:

Jeg kan skifte en solid lorteble på under 30 sekunder fra start (baby lægges) til slut (baby tages op, posen med bleen er lukket). Det er jeg meget stolt af. :D
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf Madam Pomfrey » 27. jan 2019, 19:25

luksus-baby med helt eget badeværelse :D
Men det virker da som en supergod løsning, særlig når i har hele 3 toiletter!
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. jan 2019, 23:29

Zombie skrev:Kan du virkelig skifte så tæt op af væggen? Jeg skal bruge noget plads mellem der hvor barnet ligger og en evt væg, ellers kan jeg slet ikke være effektiv nok, fordi der ikke er albuerum til at bevæge sig på. :genert:

Jeg kan skifte en solid lorteble på under 30 sekunder fra start (baby lægges) til slut (baby tages op, posen med bleen er lukket). Det er jeg meget stolt af. :D


Der er jo masser af plads, bordet er 130 bredt så man skal ikke partout stå klinet op ad væggen.

Og så går jeg meget lidt op i hvor hurtigt det går, tværtimod. Vi hygger, pludrer og hun får lov at ligge med bar numse og lufte osv.
5
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. jan 2019, 23:30

Madam Pomfrey skrev:luksus-baby med helt eget badeværelse :D
Men det virker da som en supergod løsning, særlig når i har hele 3 toiletter!


Ja det er luksus...men det er så også det eneste værelse hun får så længe vi bor her :lol: Vi har en 3 bedroom lejlighed og jeg går meget nødigt af med mit kontor :P
4
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7322
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23132

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf Aragorn » 27. jan 2019, 23:38

Jeg troede denne tråd handlede om rengøring af bil som praktikant.
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Pusleplads og praktik

Indlægaf FormerlyKnownAs » 28. jan 2019, 00:09

Aragorn skrev:Jeg troede denne tråd handlede om rengøring af bil som praktikant.


Ja det giver mening når tråden ligger i forældreforum
0

Tilbage til "Forældre"