Tager du billeder af dine børn i badeland?

HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Tager du billeder af dine børn i badeland?

Indlægaf HerErJeg » 13. feb 2018, 15:13

De fleste steder er det forbudt, det med billeder i svømmrhaller og badelande, men der er dog nogle steder tilbage, hvor man ikke tager det så tungt.
Vi har været 3 dage i Tropical Island i Tyskland, og der er selfiestænger og GoPro kameraer flittigt brugt, også ude i vandet.
Det kan ikke rigtig hidse mig op, alle har tøj på som var man ved stranden, og der er ikke nogen som kun er iført tandtråd, som ellers kan forekomme ved stranden. 99,99% af billederne er rent familiemæssigt hygge, så er der en meget lille del som tager nogle billeder med noget godt til øjet, men det kan vel aldrig forhindres uanset hvor stramt et regelsæt der håndhæves?
Hiver du telefonen frem og foreviger et hyggeligt øjeblik (og måske ser stort på et forbud), eller strider det mod noget i dig?
Sådan et stort sted som i Tyskland indeholder jo også almindelige aktiviteter, men på grund af det varme klima indendørs, så er påklædningen uændret, så forskellen er ikke rigtig til stede.
0
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Tager du billeder af dine børn i badeland?

Indlægaf Sorenspige » 13. feb 2018, 15:25

Ja, men kun af mit eget barn.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Tager du billeder af dine børn i badeland?

Indlægaf godtnavn » 13. feb 2018, 15:38

Ja, men kun af eget barn, f.eks. har vi taget mange billeder i frederiksberg svømmehal i babybassinet (efter at have spurgt bademesteren om lov). Sørger for det kun er eget barn og mand med på dem :)

Hader at få taget billeder, så jeg er ikke fan af folk der tager billeder hvor jeg er med, men det er egentlig ligegyldigt om det er i badeland eller på strøget ;) Har dog et par gange bedt forældre der tog billeder i svømmehallen om ikke at lægge dem online hvis mig og min datter var med i baggrunden, det viser folk forståelse for, og siger de tager hvor man kun kan se dem de kender, det går jeg så ud for passer :)
0
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: Tager du billeder af dine børn i badeland?

Indlægaf HerErJeg » 13. feb 2018, 15:40

Jeg kan da se på vores billeder, at der er andre børn på, hvis man altså lige fjerner fokus fra sit eget barn. Det kan godt være at de er i periferien eller delvist sløret i baggrunden, men dybest set, så er det umuligt at isolere så meget, især hvis der er mange besøgende.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Tager du billeder af dine børn i badeland?

Indlægaf godtnavn » 13. feb 2018, 15:58

HerErJeg skrev:Jeg kan da se på vores billeder, at der er andre børn på, hvis man altså lige fjerner fokus fra sit eget barn. Det kan godt være at de er i periferien eller delvist sløret i baggrunden, men dybest set, så er det umuligt at isolere så meget, især hvis der er mange besøgende.


Kommer da an på hvor man er? I den svømmehal jeg omtaler må der maks være 8 babyer i et relativt stort bassin, og der har maks været 6 børn de gnage jeg har været der, i dag var der kun 4, så nogle steder er det ganske nemt at tage kun af eget barn :)
0
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: Tager du billeder af dine børn i badeland?

Indlægaf HerErJeg » 13. feb 2018, 16:05

godtnavn skrev:
HerErJeg skrev:Jeg kan da se på vores billeder, at der er andre børn på, hvis man altså lige fjerner fokus fra sit eget barn. Det kan godt være at de er i periferien eller delvist sløret i baggrunden, men dybest set, så er det umuligt at isolere så meget, især hvis der er mange besøgende.


Kommer da an på hvor man er? I den svømmehal jeg omtaler må der maks være 8 babyer i et relativt stort bassin, og der har maks været 6 børn de gnage jeg har været der, i dag var der kun 4, så nogle steder er det ganske nemt at tage kun af eget barn :)

Jo tak, men sådan et feriested er der folk overalt. Hvis det handler om at fange øjeblikket, uanset om det er i bassinet eller til minigolf, så er der sikkert halvt rystede fremmede voksne og børn et eller andet sted. Det rører ikke mig bagefter, jeg har ingen interesse i dem, og forstyrrer ikke billedet, bare det er i kanterne eller længere bagude.
Men der sidder da også nogen med deres telefon, enten ser de YouTube, eller også filmer de alt hvad der rører sig. Jeg ved det ikke og det interesserer mig heller ikke.
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Tager du billeder af dine børn i badeland?

Indlægaf Studsgaard » 13. feb 2018, 20:45

Ja jeg gør, med mine børn i fokus.

Da vi var i tropical Island gjorde vi også, både over og under vand og mange andre gjorde også. Det tænkte jeg ikke nærmere over, alle har jo badetøj på.
0

Tilbage til "Forældre"