Det må man ikke sige... - Forældre edition

Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5651
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10034

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf FruKuk » 8. sep 2022, 19:14

ajnaM skrev:Min 10-årige har fået forhudsforsnævring - har været til lægen og har i første omgang fået noget creme, han skal smøre med. Den lille stakkel.

… og jeg kan ikke lade være med at ånde lettet op over, at han helst ikke vil tale med mig om det, men kun sin far. :genert: Alt sådan noget med problemer med tissemænd, det er jeg bare lidt akavet med.

Godt jeg ikke er alenemor!


Med den glæde og stolthed, der åbenlyst følger med at være ejer af en tissemand, så bør de også værne om deres tissemandsfællesskab :-D

Håber, at cremen virker :kys:
3
ajnaM
Indlæg: 10114
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27697

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf ajnaM » 9. sep 2022, 08:03

FruKuk skrev:
ajnaM skrev:Min 10-årige har fået forhudsforsnævring - har været til lægen og har i første omgang fået noget creme, han skal smøre med. Den lille stakkel.

… og jeg kan ikke lade være med at ånde lettet op over, at han helst ikke vil tale med mig om det, men kun sin far. :genert: Alt sådan noget med problemer med tissemænd, det er jeg bare lidt akavet med.

Godt jeg ikke er alenemor!


Med den glæde og stolthed, der åbenlyst følger med at være ejer af en tissemand, så bør de også værne om deres tissemandsfællesskab :-D

Håber, at cremen virker :kys:


Den glæde kunne vist være på et meget lille sted, da han stod hos lægen i går. ;)

Jeg prøvede, da han kom hjem, at komme med en trøstende kommentar om, at det var helt normalt at lægen skulle tjekke noget med ens tissemand - det var ikke anderledes end en albue eller en fod. Men det gav han nu ikke meget for, for "mor, du HAR jo ikke en diller." Jeg fik rodet mig ud i, at det også var helt normalt at få problemer med tissekonen - men det var meget tydeligt, at han ikke gad høre om mine eventuelle tissekone-problemer. :lol:

Lægen havde til gengæld fortalt, at han også havde haft forhudsforsnævring, da han var barn. Så tissemandsfællesskabet findes stadig.
19
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7846
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 601
Likede indlæg: 11622

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf Kerrigan » 28. sep 2022, 21:38

Der er virkelig mange der poster 3D-billeder i terminsgruppen på Facebook for tiden, og jeg får simpelthen myrekryb hver gang. Jeg synes at billederne er uhyggelige. :genert:
9
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Nomnom
Indlæg: 842
Tilmeldt: 12. sep 2015, 23:03
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1380

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf Nomnom » 3. okt 2022, 21:10

Jeg virkelig hader AULA!
Eller det må man måske godt sige, jeg ved det ikke.
Har egentlig altid synes det var hyggeligt at få opdateringer osv. da det kun var fra vuggestue samt børnehaven.
Nu er den ældste startet i skole og for christ sake - jeg oplever allerede tåkrummende beskeder som minder om Instagram Kontoen Besked fra Aula. Ej, men... Jeg er sgu lidt rystet... Og mit barn er ikke mere end to måneder inde i sit første skoleår.
1
godtnavn
Indlæg: 11234
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1109
Likede indlæg: 13143

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf godtnavn » 4. okt 2022, 14:00

Nomnom skrev:Jeg virkelig hader AULA!
Eller det må man måske godt sige, jeg ved det ikke.
Har egentlig altid synes det var hyggeligt at få opdateringer osv. da det kun var fra vuggestue samt børnehaven.
Nu er den ældste startet i skole og for christ sake - jeg oplever allerede tåkrummende beskeder som minder om Instagram Kontoen Besked fra Aula. Ej, men... Jeg er sgu lidt rystet... Og mit barn er ikke mere end to måneder inde i sit første skoleår.


Jeg frygter det også! Vi har Aula i børnehaven men det er kun børnehaven der sender beskeder, heldigvis sender forældrene ikke beskeder, så pt er det meget roligt, eneste irriterende er at madmoren lægger et billede op af "dagens ret" hver dag, og hun gør det ikke i et billedalbum men som et opslag så får en notifikation hver dag fra det.
0
Sorenspige
Indlæg: 7185
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 971
Likede indlæg: 9585

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf Sorenspige » 4. okt 2022, 18:58

godtnavn skrev:
Nomnom skrev:Jeg virkelig hader AULA!
Eller det må man måske godt sige, jeg ved det ikke.
Har egentlig altid synes det var hyggeligt at få opdateringer osv. da det kun var fra vuggestue samt børnehaven.
Nu er den ældste startet i skole og for christ sake - jeg oplever allerede tåkrummende beskeder som minder om Instagram Kontoen Besked fra Aula. Ej, men... Jeg er sgu lidt rystet... Og mit barn er ikke mere end to måneder inde i sit første skoleår.


Jeg frygter det også! Vi har Aula i børnehaven men det er kun børnehaven der sender beskeder, heldigvis sender forældrene ikke beskeder, så pt er det meget roligt, eneste irriterende er at madmoren lægger et billede op af "dagens ret" hver dag, og hun gør det ikke i et billedalbum men som et opslag så får en notifikation hver dag fra det.


Jeg har haft skolebarn i al den tid, AULA har eksisteret. Jeg har kun oplevet en gang, at en tråd løb af sporet. Ja, vi får mange opslag/beskeder fra skolen, men der er ikke tåbelige forældre der skriver alt muligt (7-9-13).
0
godtnavn
Indlæg: 11234
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1109
Likede indlæg: 13143

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf godtnavn » 4. okt 2022, 19:08

Sorenspige skrev:
godtnavn skrev:
Nomnom skrev:Jeg virkelig hader AULA!
Eller det må man måske godt sige, jeg ved det ikke.
Har egentlig altid synes det var hyggeligt at få opdateringer osv. da det kun var fra vuggestue samt børnehaven.
Nu er den ældste startet i skole og for christ sake - jeg oplever allerede tåkrummende beskeder som minder om Instagram Kontoen Besked fra Aula. Ej, men... Jeg er sgu lidt rystet... Og mit barn er ikke mere end to måneder inde i sit første skoleår.


Jeg frygter det også! Vi har Aula i børnehaven men det er kun børnehaven der sender beskeder, heldigvis sender forældrene ikke beskeder, så pt er det meget roligt, eneste irriterende er at madmoren lægger et billede op af "dagens ret" hver dag, og hun gør det ikke i et billedalbum men som et opslag så får en notifikation hver dag fra det.


Jeg har haft skolebarn i al den tid, AULA har eksisteret. Jeg har kun oplevet en gang, at en tråd løb af sporet. Ja, vi får mange opslag/beskeder fra skolen, men der er ikke tåbelige forældre der skriver alt muligt (7-9-13).


Krydser fingre for at vi er lige så heldige næste år når det er vores tur.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17539
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3620
Likede indlæg: 42863

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf LaMariposa » 13. okt 2022, 12:17

Mon nogen ville synes, at det var underligt, hvis jeg tog 14 dage til Thailand alene? :træt:
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8561
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1302
Likede indlæg: 15281

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf Zonta » 13. okt 2022, 12:24

LaMariposa skrev:Mon nogen ville synes, at det var underligt, hvis jeg tog 14 dage til Thailand alene? :træt:

Garanteret - men jeg kan godt forstå din lyst til det :-D
4
J, juli 2018.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13050
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2866
Likede indlæg: 28108

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf FormerlyKnownAs » 13. okt 2022, 12:45

LaMariposa skrev:Mon nogen ville synes, at det var underligt, hvis jeg tog 14 dage til Thailand alene? :træt:

Jeg tager med
1
Brugeravatar
MrsHyacinth
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 25. aug 2018, 07:00
Kort karma: 542
Likede indlæg: 6282

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf MrsHyacinth » 13. okt 2022, 14:35

FormerlyKnownAs skrev:
LaMariposa skrev:Mon nogen ville synes, at det var underligt, hvis jeg tog 14 dage til Thailand alene? :træt:

Jeg tager med


Debatudflugt!
3
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7846
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 601
Likede indlæg: 11622

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf Kerrigan » 13. okt 2022, 15:48

MrsHyacinth skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
LaMariposa skrev:Mon nogen ville synes, at det var underligt, hvis jeg tog 14 dage til Thailand alene? :træt:

Jeg tager med


Debatudflugt!

Jeg elsker Thailand! :love: Jeg er med.
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17539
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3620
Likede indlæg: 42863

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf LaMariposa » 13. okt 2022, 15:49

Kerrigan skrev:
MrsHyacinth skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
LaMariposa skrev:Mon nogen ville synes, at det var underligt, hvis jeg tog 14 dage til Thailand alene? :træt:

Jeg tager med


Debatudflugt!

Jeg elsker Thailand! :love: Jeg er med.


Så er det det, vi gør :lun:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3436
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 926
Likede indlæg: 10835

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf Little_Woman » 13. okt 2022, 16:07

Debatkomsammen for øvede :banan:
2
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Kakadu
Indlæg: 3515
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 573
Likede indlæg: 10352

Re: Det må man ikke sige... - Forældre edition

Indlægaf Kakadu » 13. okt 2022, 17:16

Jeg skal en weekend til Herning uden børn for første gang i årevis (altså børnefri, ikke Herning), og jeg glæder mig, som var det ferierejse :lol:
5
Hvis hesten er død, så stå af.

Tilbage til "Forældre"