Bruger I Vigo?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
MessyJ
Indlæg: 7
Tilmeldt: 17. maj 2017, 20:33
Kort karma: 0

Bruger I Vigo?

Indlægaf MessyJ » 30. sep 2017, 08:13

Jeg er sgu blevet fan. Det passer lige til min stil. Jeg er ikke glad for min lokale Rema, men jeg kan godt lide deres produkter, så jeg lader bare andre handle for mig :D

Bruger I Vigo?
0
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2024

Re: Bruger I Vigo?

Indlægaf Fuck.exe » 30. sep 2017, 09:06

Jeg har brugt det 3 gange, og har været meget tilfreds med det. 2 af gangene har været fordi vi alle var gået ned med sygdom herhjemme, og vi akut manglede bleer (og cola), og vupti, 30 min senere stod der en rar mand med alle de ting vi manglede. Og så har jeg en enkelt gang brugt det, fordi jeg var alene hjemme med sovende børn, og jeg cravede chips og is :genert:

Det er et rigtig smart koncept :gogo:
0
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9548
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26694

Re: Bruger I Vigo?

Indlægaf Santa » 30. sep 2017, 09:46

Nej, men jeg blev nysgerrig og har lige tjekket deres side og FAQ....hvor der står at man kan risikere, at ens bestilling bliver dyrere end da man bestilte, hvis prisen på varen ændrer sig?!
Øh, jeg håber da så sandelig kun at det bliver i kundesns favør, ellers er det da snyd? Når man har bestilt en vare, så skal man da kunne regne med at den aftalte pris holder?
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Bruger I Vigo?

Indlægaf Wizzze » 30. sep 2017, 13:34

Lisma skrev:
Santa skrev:Nej, men jeg blev nysgerrig og har lige tjekket deres side og FAQ....hvor der står at man kan risikere, at ens bestilling bliver dyrere end da man bestilte, hvis prisen på varen ændrer sig?!
Øh, jeg håber da så sandelig kun at det bliver i kundesns favør, ellers er det da snyd? Når man har bestilt en vare, så skal man da kunne regne med at den aftalte pris holder?

Det har jeg nu aldrig oplevet. Jeg tror jeg har en 20-25 bestillinger derigennem efterhånden. De reserverer automatisk 20% mere end det beløb man bestiller for, som kan bruges hvis en vare er udsolgt og køber skal købe en erstatningsvare, som kan være dyrere. Køberne plejer altid at sende en SMS eller ringe og spørge om det er OK, eller om man hellere vil undvære. De må ikke selv tage valget om at købe noget andet. Når handlen er gået igennem, frigives de 20% automatisk.

Jeg synes at det er er genialt koncept. Jeg har ingen bil selv og dårlig ryg. Med eksempelvis nemlig.com skal man have planlagt og indkøbt nogle dage i forvejen og det dur jeg ikke til. Hos Rema kan jeg bestille samme dag og som regel have mine varer indenfor et par timer. Jeg er lidt ærgerlig over at de satte prisen for levering op og har ikke brugt det helt så meget efter det, men de har heldigvis ofte gratis leveringer.


Hvis du bestiller før 12.00 kan du også få leveret samme dag med Nemlig.com.
Vi har ikke brugt vigo endnu, har flere Rema´er på vejen hjem, så det er nemmere lige at køre forbi selv, end bestille.
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Mad og drikke"