Spild af tid?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Nacaw
Indlæg: 209
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:56
Kort karma: 14
Likede indlæg: 357

Re: Spild af tid?

Indlægaf Nacaw » 21. sep 2017, 08:18

Netto er nemlig slemme med deres nedsatte varer. Helt sikkert fordi de ikke sætter hele varegruppen ned, så hver enkelt gule pris SKAL scannes for at undgå fejl. Det hører dog også med til historien, at Netto har en del flere nedsatte varer end f.eks. Rema (det er min oplevelse ihf.), så flere fejl er naturligt :)
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Spild af tid?

Indlægaf Stars » 21. sep 2017, 08:55

kidkomb skrev:Jeg havde ikke lige fanget at der også blev brokket over at folk bliver stående og tjekker bon ved kassen.
Det er jo også unødvendigt åndssvagt. Ens øjne ser nok lige så godt 2 meter væk.
Selvfølgelig fjerner man sig væk når man tjekker.



Så godt man kan.
Der er jo næsten ikke nogle butikker mere, der har pakkebord (Føtex undtaget af de butikker, jeg kommer i)
Så det er om at finde en kasse, der ikke er i brug eller et hjørne, hvor man ikke står for meget i vejen.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Spild af tid?

Indlægaf FrøkenM » 21. sep 2017, 09:48

Jeg tjekker hvis beløbet er ret meget mere end forventet. Ellers holder jeg øje når varerne bliver scannet. I min Rema har jeg aldrig endnu opdaget fejl.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Indlæg: 881
Tilmeldt: 27. sep 2016, 19:04
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1124

Re: Spild af tid?

Indlægaf differentdaydifferentperson » 21. sep 2017, 10:12

Nogengange. Det afhænger af situationen :genert:
0

Tilbage til "Mad og drikke"